![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het werkt motiverend. Er is trouwens niks mis de gemakkelijke weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het voorstel van Vandenbroucke is ten minste een goeie, als het niet willen behalen van een diploma (of bv religieuze keuzes) ervoor zorgen dat je geen werk vindt dan heb je ook geen uitkering nodig, dan heb je er in feite voor gekozen. Uitkeringen komen voort uit onze economie, wie niet wil deelnemen in die economie moet daar dan ook geen steun uit verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee , ik was ook maar 17 . Nooit herexamens gehad , één keer gedellibereerd voor wetenschappelijk teken .
Laatst gewijzigd door Pericles : 18 september 2013 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal goed en wel, maar die "Vroeger was het velen Beter" verhaaltjes gaan ons nu niet vooruit helpen. De goede leerlingen zouden in een modulair systeem trouwens ook modeltrajecten junnen volgen die hen voorberereiden op hoger- of universitair onderwijs. Ik heb het over jongeren anno 2013 die gedemotiveerd raken door een verplicht curriculum te moeten volgen van vakken waarop ze buizen, moeten overzitten, het opnieuw krijgen, weer buizen... Ik heb het over jongeren anno 2013 die richtingen volgen waar ze helemaal niet in thuis horen Ik heb het over jongeren anno 2013 die nog steeds geen deftig Nederlands kunnen wanneer ze in het secundair aankomen, hadden ze wat meer modules taal gekregen in plaats van de verplichte WO, hoedje vouwsessies en K3 dansjes. Ik heb het over BSO jongeren anno 2013 die aankijken tegen 7 ipv 6 jaar. Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 september 2013 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
HET IS EEN te theoretisch plan, een soort wishfulthinking, in de praktijk zal het nog meer kosten, zelfs onuitvoerbaar zijn, de resultaten zijn dezelfde als nu of erger |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In praktijk zal het er ooit komen, daar ben ik van overtuigd, maar nu zijn er nog teveel mensen als Pericles die alle vernieuwing met succes boycotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() toch een beetje
![]() modules zijn goed in het avondonderwijs of volwassenenonderwijs in het dagonderwijs is het te moeilijk te organiseren, er wordt al decennia over gepalaverd, het kan gewoon niet misschien binnen 10 jaar via digitaal onderwijs |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is digitaal onderwijs? Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 september 2013 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moslims sterven uit boven de poolcirkel als vasten in de zomer valt.
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Katholieke scholen zijn de beste scholen in Vlaanderen. Crapuul wordt hardhandig aangepakt. Het niveau is trouwens verl hoger in Katholieke scholen. Gemeenschapsscholen zijn een flop, waar vooral allochtonen jongeren falen. Het probleem ligt er aan dat er geen discipline is in die scholen.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door ze door te verwijzen naar het gemeenschapsonderwijs? Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 september 2013 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al langer voorstander van dergelijk modulair onderwijs. Ongeacht het gekozen traject/curriculum dienen een aantal modules m.i. evenwel verplicht te zijn: "Nederlands" (elementair, gevorderd én uitdieping), "Wiskunde" (elementair én gevorderd), "Economie" (elementair én gevorderd) en "Geschiedenis" (elementair én gevorderd) zou ik in elk geval bij die verplichte modules willen zien. En in om het even welke module moet de lat hoe dan ook vrij hoog worden gelegd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat iedereen best eens een voorbeeld neemt aan another jack en wat die man al bewezen heeft in zijn leven
spabert team elio (spa-vld) over de partijgrenzen heen Laatst gewijzigd door spabert : 18 september 2013 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |