![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joepie. Nu ga ik er nog steeds niet eten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar, we dwalen ferm af. Van een vernield patattenveld tot de domheid van de kudde der mensheid. U keurt het vernielen van dat aardappelveld goed, omdat U geloofd dat zulke "frankenstein"aardappelen de mensheid gaan vernielen. Of hoe moet ik het zien?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 september 2013 om 11:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen heeft een univ al geen uitstaans met de kweek van patatten op zichzelf, tenzij het om een bestelde studie gaat zoals deze en dan zit er een bedrijf achter die zich via lobby werk een weg heeft gebaand. Vervolgens slaat men een hoop evolutionaire stappen over die allen terug stap per stap anders lopen dan wat men hier voorziet. En verder, men probeert via ggo zowat alles te beheersen in de voedselketen. Van vis tot groenten tot patatten en krijgen we van op ons ontbijt al die gemanipuleerde zaken te eten via de voorbereide choco, brood, boter enz...tot en met ons avondmaal en dessert toe. Wat is er mis met de natuur? Dat ze er niet meer is? t' is een grote contradictie momenteel; enerzijds opgelet van fijn stof, roet, houtkachels, roken, wijntje, boter enz...anderzijds wel toegestaan alles wat onnatuurlijk is omdat het één economisch gewin is en het ander gezondheidskostenbesparend is. Er zit een patroon in, maar je moet het kunnen zien.
![]() |
![]() |
#85 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vol verwachting.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk is de mens als jager/verzamelaar. Citaat:
Citaat:
Maar deze hele uitleg geeft geen antwoord op mijn voorgaande vraag. Citaat:
Keurt U het vernielen van goederen goed, omdat U gelooft dat die goederen de mensheid gaan vernielen?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 september 2013 om 22:24. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ik keur dat goed/ dat is ons recht. Als je spinnen met krekels mengt mag je ze ook vernietigen.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een goeie, U vind dat U dingen mag vernietigen omdat het uw recht is.
Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gaat boven een afsluiting rondom en een eigendoms-bewijsje.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De basis van GGO's is de natuur, en de manier waarop atomen, moleculen, genen , chromosomen, cellen, organismes werken.
Citaat:
Over onnatuurlijk gesproken. Een eicel in een petrischaaltje, een pipetje met sperman en na de bevruchting het eicelletje in een vrouw planten. mogen we dat soort van dingen dan ook vernielen?
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik weet het, het is vechten tegen de kaai en iedereen weet veel en veel beter natuurlijk. Het eerste dat ze zullen zeggen is "laat de fora en fauna in hun natuurlijke habitat want voor je het weet verstoor je de balans", het eerstvolgende dat ze gaan doen is al waar ze u voor waarschuwen het niet te doen wel doen. Waarom? Omdat er verduiveld enorm veel geld met dat patent op te halen is. En naar wie gaat het gaan? Afwachten...want dat van die thesis geloof je toch zelf niet hoop ik?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 september 2013 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |