![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Ach, Niveanen en instromelingen..........
Die vragen niet, die "eisen", die "willen", die "moeten" we....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. De NVA zou moeten verdwijnen zodat de andere profiteurs en prutsers verder ongestoord en ongeweten kunnen verder doen met het besturen van het land...op hun manier, en ten koste van de burgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat je zelf met je opmerking kunt lachen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen. Zover denkt Jan in de straat niet en de media zal zwijgen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat de machtspartijen het veel gemakkelijker kunnen doordrukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() De kracht van verandering van mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...trekvergoeding
Pieters (N-VA) laat vertrekpremie toch vallen "na commotie" De druk heeft gewerkt...
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
In Noord Korea onnozel. In Cuba tot nu toe nog fair, maar ze beginnen kapitalisten toe te laten en dan zitten ze in dezelfde situatie als hier. Alleen ze weten niet hoe ze van het "democratisch" Guantanamo moeten afraken. Je weet wel dat westers stukje, waar democratie met wat martelen hoogtij viert. De kindjes moeten nog niet met een lege boterhamdoos naar school, ze kunnen nog gratis naar de dokter en de Rum, rietsuiker en Davidoff zijn, ondanks de decennialange blokkade, goed verkoopbaar aan stoefende kapitalisten. Ook is het er heerlijk en goedkoop om te vertoeven, als je de vijfsterrenhotels met buitenlandse politici en het orkaanseizoen mijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet dat niet leren; ik pas dat al levenslang toe, dat respecteren dat andere mensen een eigen mening mogen hebben.
En mijn mening, dat gij u niet moet moeten met interne kwesties van partijen waar gij geen lid van zijt, is ook alleen maar mijn mening. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen twee Chinese haakjes: ik ben redelijk actief in sommige Vlaamse initiatieven, en daardoor weet ik dat Pieters een van de mensen is die al eens een stortinkske doet.
Ik hoop natuurlijk stillekes dat er een extraatje zit aan te komen ... 't Is voor de goede Vlaamse zaak natuurlijk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is dus maar weinig moraliteit gemoeid bij die 'politieke intrekking'. NVA heeft hier alweer een ferme steek laten vallen. Deze partij tracht uiteindelijk maar evenveel geldelijk te profiteren van het systeem als de traditio's. Zie ook de geldelijke cumuls van De Wever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |