![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat heeft die vlaamssprekende Vlaming te maken met een native speaker Frans, Engels, Duits etc ?
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp het niet. Eerst beweer je dat de taal waarin gesproken wordt in bedrijven enkel Nederlands mag zijn, daarna krabbel je wat terug en gaat het louter nog om correspondentie... ja maakt jezelf op z'n zachts gezegd een ietsiepietsie belachelijk. Al een hele thread lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NATIVE SPEAKER. Ken je dat woord? Dat is géén synoniem voor 'geïntegreerde allochtoon die perfect Vlaams spreekt'. En die job is dan zeker NIET toegankelijk voor alle ethniciteiten. Van welke planeet kom jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mvg JoeQ
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Consequent zijn, het blijft voor vele mensen toch een moeilijke zaak.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Consequent inconsequent zijn, dat vind ik pas iets om naar te streven.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vermits het niet discriminerend is om kennis van arabisch/berbers te eisen om folderkes te gaan uitdelen aan HIER WONENDE marokkaanse mensen(*), lijkt het me evenmin discriminerend om Gents en Antwerps als basisvereiste nemen om folderkes uit te delen aan Gentse en Antwerpse mensen? toch? (*) of zou het nu toch zo zijn dat hier wonende marokkaanse mensen die geld genoeg hebben om het dan nog naar marokko te sturen, zelfs geen gebenedijd woord nederlands verstaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel willen aantonen dat de taalwetgeving weldegelijk bepaalde eisen stelt binnen in bedrijven, i.t.t. wat His Excellency Raf beweerde. Verder heeft dat taalgebeuren niet echt veel met de topic te maken denk ik. Behalve dat ik me nog steeds afvraag w�*�*rom men arabisch/berbers moet kennen om folders uit te delen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als het in het voordeel van het bedrijf is om mensen aan te nemen die het antwerps dialect machtig zijn, dan kan men dit eisen. maar aangezien nog maar weinig antwerpenaars echt dialect spreken, maar wel een tussentaaltje, lijkt me dit nergens nodig, en is het dus een ridicule vergelijking. en wat is nu eigenlijk het punt waar je naar toe wil? wil je horen dat de advertentie van kif kif in stijd is met de wet op discriminatie? dan zal je iets meer informatie over de vzw moeten geven, want die conclusie is niet mogelijk obv de gegevens die je hier gepost hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De volgende (onnozele) topic sluit daar eigenlijk mooi bij aan: http://forum.politics.be/showthread....ghlight=oriana
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hardvochtige mens!
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 25 augustus 2004 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() je hebt gelijk, ik stel mij voortdurend die vraag wanneer ik de vacature opensla, waar haalt Coca Cola het om hier mensen te werven en Nokia en Siemens.... allemaal WEG ERMEE !
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |