![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens bevat de basis van het Boeddhisme, onder de vorm van de vijf eden, wel degelijk de eed geen drugs te gebruiken. Let op het woord "onachtzaamheid". In het boeddhisme moet je altijd goed opletten ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 oktober 2013 om 17:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je hier drugs gebruikt, krijg je een boete, of je vliegt het gevang in ( vroeger toch ). Als een moslim in pakweg Saudi Arabië zat over straat loopt, krijgt hij zweepslagen. Niets daarvan bij de boedhisten. Verder, een totaal verbod op alcohol en alle andere drugs zou bij de georganiseerde misdaad met hip hip hoera-kreten onthaald worden. Alcohol zou wat duurder worden, en van ongecontroleerde kwaliteit zijn. Dat is het enige dat zou veranderen. Het alcohol en drugsprobleem zou zeker niet als bij toverslag opgelost zijn. Integendeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan akkoord, inderdaad.
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom drinken er zoveel moslims alcohol?
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze
1) ervan uit gaan dat allah vergevingsgezind en barmhartig is. 2) Hypocrisie van alle tijden en types is.
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Criminaliteit zal er ook altijd zijn, maar moet toch bestreden worden. (Ach waar zijn de homerische gevechten tussen voor en tegenstanders van drugs in de vele Artisjok-drugsdraden) Laatst gewijzigd door eno2 : 7 oktober 2013 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De Vlaamse gemeenschap heeft daar inderdaad geen boodschap aan ![]() Ons katholicisme is een godsdienst van zuiplappen... Vandaar het grote succes van het katholicisme bij de Vlamingen, die tot de katholiekste van de aardbewoners behoren. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 oktober 2013 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of het in vast eten zit , bv: tiramisu , mon cherie of als drank !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, geef dan eens 1 voorbeeld?
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Allah knows best! Tijd om de islam te omarmen en de sharia in te voeren!
A new study suggests alcohol is more harmful than heroin or crack ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LSD en champignons it is, dan!
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar toch ten zeerste mijn twijfels over, al was het alleen maar het zien van de bidplekken op de voorhoofden van diepgelovigen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 oktober 2013 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je er ook zo eentje over vrouwen die ongeletterd zijn, getroffen door huiselijk geweld, vermoord door familie, niet mogen werken, geen onderwijs krijgen, besneden worden, niet naar buiten mogen zonder man,geen auto mogen rijden,uitgehuwelijkt worden, onder voogdij staan van vader of man, of is Allah toen hij het allemaal zo goed wist, vrouwen vergeten? Dat zie ik dan toch als een ernstige tekortkoming in die wijsheid.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 oktober 2013 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() De Islam is de wreedste, oorlogszuchtigste, fanatiekste, meest terroristische, dictatoriaalste en achterlijkste godsdienst ter wereld. Hij verenigt alle kwalen die godsdiensten kunnen vertonen in superlatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in welke maten zou dat de wereld helpen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 oktober 2013 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Interessant artikel over een moslim, Amrani, die meer dan 100 mensen heeft neergekogeld op een kerstmarkt in Luik. Een geheelonthouder. Een van de meest gevaarlijke en dodelijke bevolkingsgroepen, die hun irrationaliteit enkel kwijtkunnen in doodslag en verkrachting. http://blogs.vlan.be/vlanbruxelles/c...-heures%C2%BB/ Verkracht in Brussel door 7 moslims gedurende 15 uren. Allen geheelonthouders. http://www.nujij.nl/algemeen/weer-mi...18286740.lynkx Twee meisjes afgetuigd door 2 geheelonthoudende Marokkanen, zonder enige reden. http://tempsreel.nouvelobs.com/socie...violences.html 6 miljoen vrouwen in Marokko slachtoffer van geweld door geheelonthouders, de helft ervan in huiselijke kring. Wat zei je alweer over hypocrisie? De openingsposter heeft maar één motief: schijten op anderen, zoals degenen die het geweld hierboven plegen. Een zoveelste racistische posting. |
|
![]() |
![]() |