![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebdem ? Bacterie wil niet zeggen " slecht ". Dat leer je reeds op de middelbare school. Wanneer heb jij afgehaakt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn lijf wordt niks ingestoken: naar de duivel met hun spuiten.
Aan die cinema doe ik niet mee, nu niet, en niet als 100 ben. Als ik ziek wordt, genees ik vanzelf, en zoniet, dan crepeer ik maar. Het enige spuitje dat ze me misschien ooit mogen geven, is mijn laatste, en dan nog enkel als het nodig is.
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat je moet doen is het kaf van het koren scheiden. Wat griepprikjes betreft, die ondermeer giftige metalen bevatten, die behoren tot het " kaf ". Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() In de ogen van de blinden en volgzame schaapjes dan wel. In die hun ogen is alles ontkracht, zeker als het in hun kraam past als nep-argumenten of los zand onderbouw.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen prikken, tenzij de allerlaatste om er uit te stappen voor het me te bar wordt.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 22 oktober 2013 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de meesten die 3 hersencellen hebben die tegen elkaar wrijven wil dat zeggen dat als er 1 kg aan "iets" is dan wil 1 ppm wil zeggen dat er 0.001 gram van iets anders bij zit.
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar dat impliceert natuurlijk niet dat die behandelingen of antibiotica niet zouden werken en nooit nodig zijn. Dat is dan weer klinkklare onzin. Ik ben de 30 gepasseerd en heb in heel mijn leven 2 x antibiotica genomen. Alle andere keren dat ik ziek was heb ik gewoon uitgeziekt. Zoals ik al zei, dat zouden mensen die gezond zijn (meestal jongere mensen) vaker moeten doen i.p.v. meteen medicijnen te nemen. Maar die 2 keer ben ik wel blij dat ik antibiotica heb genomen of ik had 2 keer in het ziekenhuis gelegen met mijn longen.
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wel, ik zou dan antwoorden : " spuit ze in uw Eigen Kont, mij niet gezien " ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Wanneer een beschaving ondergaat, wordt allerlei kwakzalverij weer populair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MAAR : men met héél goed opletten wie wat voorschrijft, en waarom ! De pharmaceutische lobby heeft énorm veel geld en invloed, en wanneer er zoveel geld mee gemoeid is, loopt het wel meer fout ! Men gaat vandaag te werk als iemand die morfine zou voorschrijven voor een kater na een nachtje stappen. Niet dat dat niet zou werken, je hoofdpijn zal wel over zijn, maar is de behandeling niet een beetje te zwaar ? Een tas straffe koffie en een aspirientje zal wel genoeg zijn zeker ? ![]() Maar ja, die dosis morfine zal je duurder kunnen verkopen zeker ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Kan je het verschil eens geven tussen element, enkelvoudige stof, kristal van niet-covalentbindende stof, en chemische verbinding?
Chloorgas is giftig. Echter denkt niemand erover na om keukenzout te verbieden omdat er chloor inzit. Snap je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.vitamine-info.nl/alle-vit...-rij/chloride/ Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dichloor Citaat:
Dat hebben wij dus NIET NODIG. Wel integendeel. Het is dan ook helemaal niet hetzelfde. Gelieve dus geen appelen met peren te vergelijken, mannetje, je maakt jezelf hopeloos belachelijk. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Er zitten chlooratomen in chloride. En ook in chloorgas.
Een kwikverbinding bevat kwik, net zoals chloride chloor bevat. Chloorgas is giftig, niet-verbonden kwik ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() ssht six, google university is aan het werk
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() btw, we hebben ook arseen en tin nodig om te kunnen functioneren
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 22 oktober 2013 om 17:59. |
![]() |
![]() |