![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het om echt grote evenementen gaat, is alles voor de volle 100% op voorhand uitgemaakt en uitgewerkt tot in de allerlaatste details. Grote organisaties hebben een staf in dienst die niet anders doen dan dergelijke evenementen opzetten, van een partij van de omvang van n-va vermoed ik dat ze het amateurisme toch ook al wel in de kast zullen gestoken hebben. Als er statutair over bepaalde zaken MOET stemming volgen, kan men daar natuurlijk niet onderuit. Maar je mag mij één partij noemen die ooit haar voorzitter wandelen stuurde in de belgische politiek. Will never happen. Een goede voorzitter sleurt er zijn programma en zijn beleidslijn altijd door. Altijd. Anders zit hij niet op de juiste stoel. Waarom denk je dat we mondjesmaat via de pers hebben vernomen dat BDW tot na de installatie van de volgende regering voorzitter zal blijven ? Omdat hij de negociaties moet doen ? Neen, omdat hij het compromis moet "verkopen" aan zijn congres, dat moet eindigen met een JA en liefst met een degelijke score. Sorry, het is lichtgelovig om te denken dat je nog naar een partijcongres kunt gaan van een grote partij op dezelfde manier als in de pioniersjaren toen ze nog klein en fijn waren. Voor alle duidelijkheid : dit is helemaal niet eigen aan n-va, maar is zo bij alle partijen die pakweg 10% en meer halen en willen deelnemen aan de macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit noem ik nu typisch extreem rechtse toogpraat van een opportunist die sinds N-VA succes heeft is komen aanwaaien. Laatst gewijzigd door giserke : 21 oktober 2013 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iemand die al twaalf (12!) jaar actief lid is van de partij "geen echte N-VA'er" noemen, je moet het lef maar hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij zegt zelf dat dat sociaal-economische hem hoog zit. Als het sociaal-economisch programma van je partij zodanig verandert dat je je eigen partij er niet meer in herkent, en de top negeert je kritieken, dan heb je weinig andere keuze dan te doen wat hij hier doet. (En ik kan hem in zijn kritiek dus geen ongelijk geven.) Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 21 oktober 2013 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog foto's van in de Schelp! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tutut. Hetgeen ik al een tijdje zeg, wordt nu bevestigd door een (ex-)NVA-er van het eerste uur: de NVA is de partij van de bazen!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 oktober 2013 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan niet akkoord zijn met standpunten. Je kan dan ontslag nemen. Tot zover niets aan de hand. Mazar het uitsmeren in de pers, dan nog over documenten waar wij nog geen inzage in gehad hebben is klein, zeer klein. Nen ordinaire nestbevuiler noem ik zo iemand. Racune omdat hij geen schepen meer is? Racune omdat hij geen medewerker meer is? Trouwens wie zijn verantwoordelijkheid was het om deze sjujut te laten meewerken aan de congresteksten? Laatst gewijzigd door reservespeler : 21 oktober 2013 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij niet akkoord is, daarmee kan ik leven. Dat hij ontslag neemt, daarmeee kan ik leven. Dat hij een ordinaire nestbevuiler is, daarmee kan ik niet leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"Ik heb mijn kritiek eerst meermaals duidelijk intern vertolkt. Maar dat werd amper gehoord en daar heb ik dan ook mijn conclusies uit moeten trekken. Dat ik het vervolgens publiek gemaakt heb waarom ik uit de N-VA stap, dat zal mij nu zeker niet in dank afgenomen worden. Maar gewoon stilletjes weggaan zonder mijn beslissing te verantwoorden, dat zou ik voor mezelf niet kunnen verrechtvaardigen. Ik hoop dat de N-VA-top dus echt eens gaat stilstaan bij de inhoud. Het is duidelijk dat veel mensen, ook binnen de partij, mijn ongenoegen delen. Hopelijk wordt daar iets mee gedaan." Volledige versie: http://www.nickmouton.info/node/801 Als de N-VA nog langer de buikpop van VOKA, IMF en consoorten blijft, zullen er nog volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() Allé, kom zeg: je hebt jaren voor een partij gewerkt, bent gemeenteraadslid, afgevaardigde voor je partijafdeling op verschillende niveaus, en dan zou je gewoon ineens uit die partij moeten stappen zonder één woord van verantwoording tegenover je achterban?
Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 21 oktober 2013 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vertegenwoordig de partijafdeling ook op verschillende niveau's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() reservespeler, zou het kunnen zijn dat je een beetje boos bent dat jij de teksten nog niet kent, terwijl hij ze al wou laten aanpassen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de kern van de zaak betreft : voor een grote partij is het normaal dat hier en daar iemand afhaakt. Persoonlijke vetes, niet verkrijgen wat je geëist hebt, wie zal het zeggen? Achteraf kan je de zaak verdoezelen door de zeggen dat de partijlijn niet meer overeenstemt met je eigen ideeën. Zaak op een elegante manier opgelost. Voor de rest merk ik dat je niet kan zwijgen over de N-VA. Had je niet gezegd dat je de partij ging negeren tot de volgende verkiezingen? Toch begrijp ik je. BDW is nu éénmaal een fascinerende persoonlijkheid. Laatst gewijzigd door robert t : 21 oktober 2013 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Europese context hebben we echter niet zo'n goede ervaringen gehad met "Leiders". Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 oktober 2013 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |