![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten die mensen trouwens sowieso geen preventieve GAS-boete krijgen, vroeg of laat schijt dat beest ergens. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 oktober 2013 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Sociale woningen enkel op plaatsen met lelijk uitzicht. Eventueel zonder ramen, bespaart op isolatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan hebben ze nog geluk, 10% heeft recht op zicht op een sociale tuin... Trouwens, die tuinen, hoeft dat ook wel? Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 oktober 2013 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Kan men niet beter het woord "profiteurs" uit het woordenboek schrappen zoals het Gents stadsbestuur dat pleegt te doen als er zich een probleem voordoet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is aan de staat om te bewijzen dat ze die *NIET* nodig hebben niet omgekeerd. Presumptie van onschuld & bewijslast.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Da's irrelevant. Als de staat de data van facebook gebruikers opeist (zoals ik stelde in mijn post) dan omzeilen ze de privacy instellingen van de gebruiker en breken ze effectief in op onze privacy. De eerste partij die hiervoor pleit mag van mij voor de muur gezet worden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als compensatie voor degenen die hun GAS-boete nooit betalen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() dit is weer zever in pakskes en typisch hersenloze praat ne mens heeft recht op het leefloon en op 't einde vd rit mag da ni geweigerd worden. hoe ge da leefloon opsoupeert is irrelevant. wil ge daarmee 6x naar de hoeren en de rest vd maand uit de schelde zuipen dan is da uw goe recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
you said it ![]() ![]() (ps. there's also wifi hé) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook, je kan de facebook privacy zeer streng zetten, en dan is het een eigen keuze een "OCMW/Fiscus facebook netagent" toe te laten in uw FB. Citaat:
Maar dan moet er wel een mechanisme zijn waarbij elke andere vorm van vergoeding uit de staatskas ferme restricties opleverd.
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() In feite is niet het probleem wat die mensen doen met hun leefloon maar de extra zwarte inkomsten die sommigen hebben.
Dagelijks in't zwart verdienen en daarbovenop nog eens een leefloon opstrijken is een vorm van fraude.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ok, helemaal akkoord, maar dan moet ge ook niet extra gaan zagen als ge op het einde van de maand niet genoeg hebt om in uw noodzakelijke behoeften (eten, verwarming,...) te voorzien. En laat dat nu net het probleem zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Zeg eens hoeveel zo een serviceflat kost per maand en wie er kan gaan wonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Te debiel voor woorden.
Een vliegtuigticket kan soms maar 50€ kosten. En facebook profielen laten screenen ? ...serieus? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Als ik zeg op FB ik ben miljardair en betaal geen belastingen, zouden ze me geloven?
Of filteren ze de leugens eruit? PS: ik zit nooit op FB. Mijn vrouw daarentegen wel en maar stoefen wat ze allemaal heeft, ook al heeft ze het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN