![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaamsblok >< Holebi? | |||
Pro |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Contra |
![]() ![]() ![]() |
9 | 64,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Partijlid
|
![]() Mijn mening is voor mij rotsvast en onweerlegbaar .
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() "voor mij"
dat is juist het hele punt! Waarom discussieren als ge op voorhand uw eindstandpunt vastlegt, enkel en alleen omdat het UW standpunt is? Voor de derde keer: voor u mag uw mening dan wel de juiste zijn, het is niet omdat gij dat vindt, dat dat ook zo is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk en voor die kinderen die buitengesmeten zijn op een schandalige manier door hun onverantwoordelijke ouders wil ik klaar staan en hen een luisterend oor bieden en helpen waar mogelijk. Uw laatste reactie toont duidelijk aan dat er met u niet te discussiëren valt. Een rotslechte moeder dus!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Partijlid
|
![]() Ik kan volgens jou een slechte moeder zijn al ziet mijn zoon er toch gelukkig uit .
![]() Maar jij zult nooit wat voor vader dan ook zijn. ![]()
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Partijlid
|
![]() Inderdaad als hij homo blijkt te zijn is de liefde over.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() maar als we dan uw redenering"mijn zoon ziet er gelukkig uit, ergo ik ben een goede moeder" doortrekken, bent ge dus een slechte moeder op dat moment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Partijlid
|
![]() Ge zou kunnen zeggen ik ben en goede moeder nu, maar een slechte indien hij homo is,alhoewel volgens sommigen dan toch .
Ik ken volk dat het eens is met mijn opvatting. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() ge bent niet automatisch een slechte moeder omdat uw zoon homo is, dat heb ik nooit gezegd en het zou ook idioot zijn om dat te beweren.
Dat ge niet alleen staat in uw overtuiging is trouwens eveneens geen bewijs van uw gelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ook mijn mening over vanalles en nog wat en van daaruit vetrek ik ook in een discussie maar ik weet dat ik niet altijd gelijk heb, of toch niet volledig. Door in discussie te gaan met mensen die er een ander gedacht op na houden leer ik bij, kan ik m'n eigen mening aanpassen of zelfs volledig herzien. Ik heb niet de pretentie te beweren dat ik de enige echte waarheid in pacht heb zoals allerhande religieuze of idiologische radicalen, waar jij (volgens je naam toch) toe behoord. Als jij je eigen mening verkondigd, waarom noem je jezelf dan niet "radikaal eigen mening"? Die kan dan nog eerder rechts zijn maar wil dan niet zeggen dat je de mening van een ander verkondigd waar het nu op lijkt. In jouw geval het blok. Trouwens wat betreftholebi's kun je jezelf net zo goed radicaal Moslim, Katholiek, Mormoon of zoiets noemen. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() Ik ben blokker maar ik ga veel verder dan de partij die ik aanhang hoor ,omdat die nog het dichtst bij mijn gedachtengoed zitten.
Ik heb uiteraard mijn mening en ik verander die nooit als het geen zin heeft,dan moet men al met straffe uitspraken komen zenne ,en dan nog heheeehhehehehehe...
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Uw mening laten bepalen door straffe uitspraken is ook niet alles...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() Wel als die straffe uitspraak ook de mijne is.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() uw mening laten bepalen door uw eigen uitspraken dan nog wel. En ik die dacht dat logica zo zijn regels had...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Partijlid
|
![]() O maar ik heb zo mijn mening hoor ,alleen staat deze je niet aan.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() @Vl72: U komt (wijselijk) niet meer terug op ons gesprekje van daarjuist. U beseft echter volgens mij de gevolgen niet van waar we het daarjuist over hadden. Ik zei dus dat een zeer groot deel van alle mannen op de wereld het idee van 2 vrijende vrouwen opwindend vindt. U blijft stellen dat homoseksualiteit iets onnatuurlijks is. Conclusie in Uw geval: Alle mannen die het idee van 2 vrijende vrouwen aantrekkelijk vinden, zijn dus eigenlijk aangetrokken tot iets onnatuurlijks, zoals een baksteen.
Zijn al die mannen dan effectief aangetrokken tot iets onnatuurlijks, of geeft U toch toe dat uitspraken over de natuurlijkheid van homoseksualiteit vrij moeilijk zijn?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() Daar ik zelf geen man ben en hier hoor wat mijn mening staaft tja .
Ik als hetero vrouw kick niet op copulerende mannen en aan elkaar tastende vrouwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maak u al maar zorgen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Partijlid
|
![]() Met hier bedoel ik :hier thuis.
Ik vind inderdaad mannen die kicken op twee vrijende vrouwen iets raars,maar een man denkt meestal met zijn onderste en fantaseert uiteindelijk alleen maar dat hij es verwent word door deze twee vrouwen ; maar tja daar zei lesbo's zijn is dat maar een hersenspinsel nietwaar. Oja of z moesten bi's zijn heeehehehehehe.....
![]() |
![]() |