![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Exit thePiano... In geen velden of wegen meer te bekennen.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [font=ArialMT]
danu oriana, ikke weeral iets bijgeleerd! hier dus de tekst uit het vonnis Citaat:
Citaat:
[/font][font=ArialMT][size=2] [/size][/font] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1/Je wijkt hier plots enorm van het onderwerp afEven rechtzetten dus: 1/Ik ben allesbehalve volstrekt anoniem: het moderatorteam en de beheerders van politics.be kennen perfect mijn gegevens. Citaat:
Vooral daar je dit gedrag dan nog volledig fout beschrijft. De bedoeling daarvan is me evenals de relevantie met betrekking tot de discussie een raadsel. Daarom toch even een correctie van jouw totaal onware voorstelling der zaken: Een vertrek mijnentwege op een forum, kan je onmogelijk 'enkele malen' vastgesteld hebben. Ooit vertrok ik éénmaal op PI, 1/zonder er pathetische afscheidsteksten te plaatsen 2/zonder er ooit nog ettelijke malen terug te keren om commentaar te posten twee kleine uitzonderingen:De reden van mijn vertrek: er werd niet meer gediscussieerd over meningen, doch de boel was gedegenereerd tot onophoudelijke persoonlijke aanvallen, en machinaties achter de schermen om andersdenkenden weg te pesten. Nu dit rechtgezet is, nodig ik je uit om terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp: Vind jij dat de post censuurmeester moet spelen, en in plaats van de burger beslissen wat hij onder ogen krijgt?
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mensen die zich dus 'daar' bevinden vallen daar al niet onder ![]() komaan, er staat eerste generatie vreemdelingen, dat is toch overduidelijk. door die "eerste generatie"-vermelding wordt er al duidelijk gemaakt dat het om alle vreemdelingen gaat van de eerste generatie. Maar dat is dan ook het enige onderscheid dat wordt gemaakt. En dat was duidelijk nog niet genoeg, er wordt verder gegaan met 2de en 3de generaties. Trouwens, als je het 70-PP leest ga je ook zien dat er in 1 zin wordt gesproken over criminele én werkloze vreemdelingen. Alsof werkloos zijn gelijk is aan crimineel. Als een vreemdeling misschien na jaren werken nét werkloos is geworden valt die daar evengoed onder. Tot zover de 'nuancering' van de opzet van het VB
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() lees die laatste zinnen nog eens opnieuw. de miserie van die vrouwen wordt misbruikt om de islam te demoniseren. volledig onterecht, want niet alle islamieten kennen dit gebruik, verre van.
volgens http://www.amnesty.nl/artikelen/NK-ART0403.shtml Citaat:
niemand zegt dat je geen godsdienstkritiek mag geven, niemand zegt dat je vrouwenbesnijdenis niet mag veroordelen, maar deze miserie mibruiken is zeer laag bij de grond! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaaf schreef:
Citaat:
Wat ik me hierbij afvraag is: waarom moeten niet alleen 'Blokkers en hun aanhangsels' te kakken worden gezet met leugens maar ook al belgicisten zoals Superstaaf? Omdat Superstaaf zich kant tegen nog meer censuur dan er in dit land al bestaat, in tegenstelling tot de Simon Wiesental van het internet?
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen, wat met de praktijk? Op dat punt vind ik dat the Piano ook een punt heeft. De éénzijdige, stigmatiserende, vaak volkomen op onwaarheden berustende propaganda dat het VB publiceert is heel moeilijk te weerleggen in 2 zinnen. Neem nu dat van die kijkcijfers, het VB creëert de perceptie dat zij minder zendtijd krijgen dan andere partijen. En zij 'staven' dit met geheel correcte cijfers. Alleen, zijn die tijden gemeten adhv programma's als ter zake, de 7de dag, villa politica enz. Elk weldenkend mens doorprikt dat want... in die programma's hebben PARTIJEN evenmin exclusieve zendtijd om hun programma te verkondigen. Deze partijen hebben regeringsmandaten en die mensen komen verantwoording afleggen over hun regeringsbeslissingen en acties. Totaal LOS van hun partij. De premier is een VLD-er, ja, en die is vaak in villa politica, ivm met zijn functie, NIET als partijlid. Spirit scoorde ook hoog in die statistieken, is dat omdat Spirit als partij op de buis is geweest? Neen, dat is omdat Anciaux heel vaak op TV is geweest ivm de nachtvluchten. Als we dus alle tijd dat partij-'leden' in functie van hun mandaat op TV zijn geweest optellen en aftrekken van het totaal dan zien we dat het VB, als PARTIJ nog het meest in beeld zijn geweest. Want telkens zij iets te zeggen hadden was dat als oppositiePARTIJ. En nu heb ik hier een hele tekst moeten neerpennen om de foutieve perceptie die het VB in 2 zinnen creëert, te weerleggen. Hoe is dit doenbaar met alle andere nonsens die zij verkondigen? Of misschien toch maar verbieden dat zij zulke leugens (of interpretaties of verdraaiingen) bij de mensen in de bus duwen? En de mensen geloven die nonsens hee? Eergisteren kreeg ik dat van die zendtijd ook nog voorgeschoteld als grote argument hoe stiefmoederlijk dat arme VB wel niet wordt behandeld ![]() De meesten dénken daar niet over na en slikken het als zoete koek. Hoe kan je die mensen bereiken om de ware toedracht te verklaren EN, gaan ze het WILLEN zien? Ik ben er echt nog niet uit hoor, wat het beste is.... in principe ben ik het volledig met jou eens...in praktijk echter.... zie ik dat dat niet altijd de juiste benadering is.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 30 augustus 2004 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
"Bij niet-geädresseerde stukken stelde die procedure dat indien er aan de buitenzijde opschriften of suggesties staan en er twijfel bestaat of ze door de beugel kunnen, het CGKR gecontacteerd werd. Het centrum brengt dan binnen de 48 uur een advies uit, dat door de Post wordt gevolgd. Indien het CGKR oordeelt dat de tekst racistisch is, worden de stukken niet besteld." Niet abnormaal of onlogisch, ook op dit forum wordt deze handelswijze gevolgd: Moderator Johan: "Ook racistische theorieën zijn hier mogelijk. Zolang er op basis van het verkondigde gedachtengoed, geen oproep geschiedt tot geweld, kan het. Bij twijfel wordt steevast het CGKR gecontacteerd, en volgens hun richtlijnen gehandeld."
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 30 augustus 2004 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Daaruit volgt: ofwel... a/ De allochtonen vinden zich geen medemens (daar is iets van aan: zie de koran) met als gevolg dat ze zich dus mogen uiten als übermenschen b/ De allochtoon vindt zich wél een medemens met als gevolg het onderuithalen van de stelling van cynisme zo subjectief en glazenbollerig door de rechter geconstrueerd B/ De enormiteit dat het aanhalen van de clitorectomie een vorm van racisme zou kunnen zijn: a/ Ofwel is het aanhalen van misdrijven en sexistisch racisme een misdaad maar dan ontgaat mij de straffeloosheid van bijvoorbeeld de dagbladen als overtreders van deze wet tegenover de ganse mensheid. b/ Als de glazenbolconclusie van de rechter juist is mag men toch aannemen dat het verzwijgen van zulke misdaden een even grote zoniet grotere vorm van racisme is tov de moslimvrouw (in dit voorbeeld) dan het aanhalen ervan. Hierdoor wordt dus de overgrote meerderheid van de moslimgemeenschap door deze rechter geincrimineerd als sexistische zwijnen. Wat dit laatste betreft: In de Humo van een paar maanden geleden werd door een nogal representatieve groep moslimjongeren de moslimvrouw (die maagd moet blijven) met de autochtone vrouw (die hoer moet spelen "om te oefenen") vergeleken. Jawadde! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Neem de ganse context erbij : "Men mag in dit land het Vlaams Blok onbeperkt aanvallen en beschimpen, maar op de zeden en gewoonten van de ‘allochtone medemens’ – hoe barbaars ook – mag blijkbaar geen enkele vorm van kritiek geuit worden." En je ziet ZELF hoe zij die 2 woorden : allochtone medemens - tussen aanhalingstekens zetten en ridiculiseren. Daar heeft het hof dat correct gezien en veroordeeld.
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Het zal daarom zijn dat Siegfried Bracke in een intervieuw (was het nu de Tijd of Humo?) gefrustreed verklaarde dat hij nu ging stoppen met de discriminatie van het VB in zijn en andere programma's. Het zal daarom zijn dat een LUC studie met objectief cijfermateriaal heeft bewezen dat het VB wordt geboycot op beeldende en schrijvende pers. Het zal daarom zijn dat Wivina DE Meester na de verkiezingen van 13/06/04 opriep tot het opheffen van de discriminatie door media én individuele journalisten (Nachtwacht?) Het zal daarom zijn dat de media na de opdoffer van 13/06/04 openlijk met velkaar in de clinch gingen om de discriminatie tegen het VB "vol te houden" (linkie-winkies uiteraard) of "op te geven" (oa GVA, de Tijd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij dat de post en haar bedienaren als eerste beoordeler en vervolgens verklikker moeten optreden, met betrekking tot de inhoud van poststukken? Vind jij vervolgens dat het de erfgenamen van de inquisitie toekomt om de erfgenamen van den Dolf te beletten zichzelf met hun afzeik belachelijk te maken? Citaat:
Ik kwam er nooit mee in aanvaring, en ik heb ze evenmin nodig als hulpje om via censuur mijn gelijk te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Help mij hier eens? Hoe moeten we de "a**o***n* m*d*m*ns" nu noemen op het gevaar af cynisch en bijgevolg racistisch te zijn? Nu ik de alloch*n*n alleen nog kryptisch mag omschrijven... tja dan wordt het wel heel erg moeiljk hé. Als ik hen "piano" noem beledig ik die mensengroep waar ik de naam niet mag van zeggen niet nog veel erger? Laat ons nu eens eerlijk blijven hé! Ik begrijp uiteraard de kwasie onmogelijke opdracht die deze rechter had om toch maar elke vorm van cynisme of gebrek aan favoritisme als racisme te moeten zien. De opdracht om hier een politieke partij te kortwieken waarvoor de wet nu al 5 X was aangepast. Ik weet in ieder geval het volgende: NOOIT zal ik vervolgd worden als ik schrijf dat alle katholieken achterlijke sexisten zijn, als ik de paus een seniele massamoordenaar vind, als ik zeg dat de "ollanders" gierige kaaskoppen zijn, dat de Schotten nog erger zijn, dat de Duitsers bierdinkende worsteneters zijn, enz enz... maar als ik een bepaalde groep immigranten allochtoon of medemens noem... Hola Pola!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Oriana
Enerzijds heb je veel zin om mij voor 100-200% te volgen, maar anderzijds krabbel je terug om consequent de volledige vrijheid van mening te propageren. Ik heb een sterk vermoeden, dat deze koudwatervrees voortspruit uit een soort latente minachting van je medemens. In de grond beschouw je hem niet bekwaam om Vlaamsblok-onzin te doorzien en baarlijke nonsens, zonder ellenlange pagina's uitleg te laten triëren bij 't oud papier. Laat dit nog zo zijn: dan nog heeft niemand het recht zich als morele autoriteit op te werpen om voor diezelfde medemens te gaan bepalen wat hij moet onder ogen krijgen of niet, hoe onbekwaam je hem ook acht, en hoe weinig vertrouwen je ook in diens gezonde beoordelingsvermogen stelt.
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je manipuleert mijn citaat weer en pakt het persoonljk op. De kwestie is niet of jij al dan niet anoniem bent maar wel dat je voorstander bent van anoniem deelnemen aan de discussies. Ik ben daar categoriek tegen. Het systeem dat je identiteit bekend is bij de moderators is niet voldoende (gebleken).
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 30 augustus 2004 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nog altijd bijna de regel dat Islamitische vrouwen afhankelijk worden van hun man en dat ook blijven eens ze ermee trouwen, met alle gevolgen vandien. Ga maar eens poolshoogte nemen wie hier vooral gebruik maakt vluchthuizen. In normale omstandigheden m�*g eender welk misbruik en martelingen van vrouwen en kinderen niet alleen aangeklaagd worden, maar zou dat moeten. Met misbruiken vanuit de Islam moeten we in dit land echter zeer voorzichtig omspringen. De enige, echte reden daarvoor is dat het Vlaams Blok dat ze al teveel aanklaagt. Er langsdoor kijken is echter het andere uiterste. Wat de vele getormenteerde jonge vrouwen en meisjes er zelf over denken, eens ze zich bewust worden van hun positie binnen die godsdienst, is zeer de vraag. Er bestaan de dag van vandaag echter ook nog altijd katholieke vrouwen die er geen probleem mee hebben de mannelijke kerk-elite te dienen en zelf een derderangsrol te spelen. Van vrouwenbesnijdenis heb ik hier echter nog nooit iets vernomen en uithuwelijking gebeurde meestal bij koninklijke, adelijke en andere machtige families en mét, zij het soms, niet erg liefdevolle toestemming van de rechtstreeks betrokkenen.
![]() |