![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kostuum kan sjiek zijn, nonchalant, sjofel zelfs, je kan er evengoed een t-shirt als een deftig hemd of een pullover onder dragen. Je kan er alle kanten mee op in feite. Het is nooit " uit de mode ". En ik vind het aangenaam om te dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem hier: zwarte fluwelen blazer en enkele ribfluwelen broeken (lichtbruin en zwart).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() Trainingspakkie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijkerbroek, Clarks, en nu rode trui met spijkerjasje.
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Deze schoenen
http://www.youtube.com/watch?v=PNl5mek4qeA |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draag drie van de vijf werkdagen een kostuum (met das). Soms, op dagen met enkel vergaderingen in intieme kring, draag ik geen vest en laat ik de das weg. De rest van de tijd draag ik een donkere jeans met een hemdje (nooit strepen of ruitjes), met in de winter sporadisch een truitje. Altijd geklede schoenen.
Jeans mocht bij ons niet gedragen worden, maar de grotendeelse vrouwelijke populatie lapte daar toch haar laars aan. Dat is nu wel veranderd, maar niet voor sommige afdelingen met externe contacten. Ik denk dat deze regel voor de meeste algemene diensten binnen mijn bedrijf geldt.
![]() |