![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je kan misschien wel anderen overtuigen om niet op CD&V te stemmen? In ieder geval een redelijk goede timing maar ze moeten nu volharden zodat deze zaak tot aan de verkiezingen in de media blijft... Dat zal CD&V pijn doen want niet enkel de gedupeerden maar iedereen zal zien hoe onbetrouwbaar ze zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je die zaken allemaal gelooft...
Nu, het is simpel tegenwoordig, je stemt voor of tegen Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de jaren toen de vruchten van de belegging (winsten, dividenden) binnenkwamen was er geen probleem en nu komen de nadelen en ineens moet iedereen hun verliezen financiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik ben heel gelovig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Oef ik jullie ook niet
![]() Of jawel af en toe zal ik eens denken en lachen met de belachelijke Belgen die zichzelf kapot werken om Di Rupo'ke en aanverwanten een rijkeluisleven te kunnen blijven geven. Maar euh neen eigenlijk moet ik jullie bedanken want het is dit land dat mij zwaar gaat subsideren om ginder een mooi leven te gaan leiden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Dewinter profileert zich nochtans graag als vrijzinnige...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan Lejaegere geen fluit schelen op welke partij de Arco-spaarders zullen stemmen. Dat is bijzaak. Hij heeft het nergens voor nodig om die mensen meer stemadvies te geven dan: "stem niet op de CD&V". Op wie ze beter wél stemmen heeft voor Dejaegere geen enkel belang. Het dreigement van die man hoort bij een strategie waar wij misschien geen benul van hebben. Wellicht wil hij wel degelijk de gedupeerden helpen zoals hij beweert, maar zijn eigenbelang zal beslist op de eerste plaats komen. Wie weet hoeveel geld hij zélf in Arco-aandelen stak. Zeker is alvast dat hij geen compassie heeft met het ACW, en nog minder met de CD&V. Misschien juist omd�*t hij zelf bij de slachtoffers hoort. Of wie weet zijn eigen ouders? Of zijn eigen kinderen? Aan de bedrogenen danken hun bedriegers hun ergste vijanden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 december 2013 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je lijkt me bovendien uiterst bekwaam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu je beseft dat er niet veel euro's te rapen vallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is dat het jarenlang een goed aandeel "was" maar door overmoedig beheer en nadien door onverantwoorde partij gestuurde politieke beslissingen is ten val gekomen. Ze hadden beter Dexia laten vallen maar daar zaten de CVP centen. Dexia is nog steeds een groot gevaar voor onze financiën, Het huidige Fortis is reeds lang uit de gevarenzone maar ik ben m'n centen "wel" kwijt en zou nu nog moeten betalen voor Arco ook ....... Politiek, geld en vrouwen, niemand geloven.
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken zo een mensen als hem in real life. Onuitstaanbaar over de gehele lijn. Een pest om mee samen te leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe negatief er allicht op je verhaal gaat gereageerd worden, de meesten zouden precies hetzelfde doen in dezelfde situatie. Binnen twee weken ben je dus één van de velen die dit mooie, rijke land reeds ontvlucht zijn. En er zullen er nog velen volgen. Ik begrijp dat niet alleen, ik vind het moedig om elders compleet opnieuw te durven beginnen. Als ik jonger was deed ik het ook. Succes gewenst.
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit zoveel geld over gehad dat ik er mij aandelen van kon permiteren. Ik heb wel wat spaargeld, maar dat heeft nooit anders dan op een spaarboekje van Argenta gestaan. Ik ben daar niets van kwijt geraakt zoals jij, maar het brengt ook allang nog nauwelijks wat op. Van de luttele honderden euro per jaar die het nog opbracht heb ik vrijwillig afstand gedaan omdat zowel Di Rupo als het IMF ook nog eens aan dat beetje (willen) knabbelen. Daar heb ik dus een stokje voor gestoken. Mijn spaargeld zit sinds ik alles afhaalde veilig weggestoken op een plek waar alleen mijn dochter het zal weten te vinden de dag dat ik de pijp aan Maarten geef. Als mij mijn eigen spaarcenten niet gegund zijn blijft de Belgische staat, het IMF, en eender wie, er ook vanaf. Ik niks, zij ook niks.
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |