![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() waarom 4 uitroeptekens. U komt over als iemand die tegen het gegeven is dat een man in de islam 3 of 4 vrouwen mag hebben. Het is niet de vrouw die aanbeden behoort te worden maar God. Laat me verder in mijn space met uw beschuldigingen and you're accusasions. Ik heb geen problemen met bindingsangst. Wees vooral trots op Uw beschuldigingen omtrent het liegen, ik wil niet meer in gesprek met u treden, bij deze bent u ervan op de hoogte gesteld dat ik U niet meer zal antwoorden. Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op de kosten van een paar naieve vrouwen geleefd ... Laatst gewijzigd door Havanna : 15 december 2013 om 23:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe een reactie van mij:
Citaat:
Hoe gaan ze dan 4 vrouwen onderhouden ?? Trouwens , ik dacht ooit gehoord te hebben dat niet elk land waar de islam heerst mannen 4 vrouwen konden trouwen ?? Polygamie is tot op heden onwettelijk in België !! Houden zo !!!! http://nl.wikipedia.org/wiki/Polygamie#Belgi.C3.AB Citaat:
Een vrouw is een levend denkend persoon !! Kwestie van gelijkheid gesproken: Waarom mag een vrouw geen 4 mannen trouwen ?? http://www.cmo.nl/vnarena/levensbesc...vrouw-en-islam Ik lees daar uw vrouw (mogen) slaan bij ongehoorzaamheid ?? Er op loskloppen , mishandelen of een tikje geven ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 december 2013 om 00:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nope, Wat is het nut om een vrouw te huwen om haar vervolgens te mishandelen, waar is het nut of eer hierin te vinden. Het huwelijk is een waardevol gegeven, waar je troost, rust, liede, tederheid en kracht behoort uit te putten, wat is anders de reden van een huwelijk. Een vermaning (mondeling) en anders elkaar vermijden in bed. Gaat het niet, dan is het beter om elkaar helemaal te vermijden. Indien het zover komt dat men het bloed onder de nagels vandaan word gehaald, dan is het beter om te scheiden in plaats van elkaar pijn te doen. Reden van het mogen huwen van meerdere vrouwen is vanwege liefde en om prostitutie tegen te gaan. Maar als je gelukkig getrouwd bent met een dame naar keuze, dan is dat natuurlijk ook posititief. 65.2 En als zij haren bepaalden tijd zullen hebben vervuld, houdt haar dan vriendelijk terug of scheid welwillend van haar; en neem menschen van geloofwaardigheid als getuigen onder u; en geef uwe verklaring, ten aanhoore Gods. Deze vermaning is dengeen gegeven, die in God en den laatsten dag gelooft en God vreest. Aan hem zal hij eene gelukkige uitkomst in al zijne bedroefenissen schenken, 4.5 Vertrouw het vermogen der zwakken van zinnen, hetwelk God u tot hun onderhoud heeft gegeven, niet in hunne handen, maar voed hen; geef hun kleederen en spreek vriendelijk met hen. 4.9 Laat degenen huiveren, weezen te bedriegen, die jonge kinderen nalaten, en voor hen vreezen. Zij moesten God vertrouwen en slechts eene gepaste taal voeren. God wil u deze voorschriften verklaren en u leiden in de richting van hen, die u zijn vooraf gegaan, en genadig omtrent u zijn. God is alwetend en wijs. God wil barmhartig omtrent u zijn; maar zij die hunne hartstochten volgen, verlangen, dat gij zult afwijken langs eene steile helling. God is geneigd, zijnen godsdienst licht voor u te maken, daar de mensch zwak geschapen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() Zou iemand willen dat zijn of haar moeder onrechtvaardig of onrechtmatig behandeld zou worden.
Neen, lijkt me het antwoord. En ja, ik heb een pistool op iemands hoofd gelegd na het onrechtvaardig behandelen van mijn zusje, en ik zou het weer doen. Zodat men weet en op de hoogte is dat niet alles te koop is. Laat dat duidelijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 december 2013 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben nu tot 2 x toe beschuldigd van het zijn van een leugenaar.
Dat is mij nog nooit overkomen. Een goede vriend van mij, daarvan heeft het zusje zichzelf opgehangen. Een andere vriend van mij heeft zijn zus heen gestuurd. Een vriend van mij daarvan heeft de moeder zichzelf in de buik gesneden met fatale afloop. Iemand genaamd Tom and Yerry heeft zijn vouw heen gestuurd en daarna lagen zijn eigen darmen op grond, was in een buurt iets verderop. Zijn schoonzusje liep snijwonden op. Waarschijnlijk viel de koffie tegen .. Mijn broer is tegen een trein gereden, en zijn heresenen lagen op de grond. En dan van gsiter nog. De zoon van mijn oom (broer van mijn vader) heeft medicijnen geslikt en is ook heen. Een paar andere vrienden ook, en dit allemaal in Den Bosch, God weet wat er in de grote steden gebeurd. Een paar keer is voor mij de ambulance gebeld, waarvan 3 x overdosis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Islam, de gezonde religie. Inteelt en zijn gevolgen voor de mentale stabiliteit. Laatst gewijzigd door Havanna : 16 december 2013 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sommige kunnen zelfs niet liefde aan 1 vrouw geven , of soms bedriegen ze haar , dus met beide trouwen is dan de oplossing ?? En waarom geen vrouwen met meerdere mannen ?? Er zijn ook mannelijke prostituees !! Citaat:
geen huwelijk of samenwonen aan te raden !! Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoekandana?
Lees de palmares maar eens na van uw voorgangers/clonen.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij weet dat, want gij zijt hier al...laat me eens tellen ... 4 dagen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens naar mijn onderschrift. Ik denk dat Redisnotdead effectief bedoeld wat ie in zijn nick zet.
![]() |
#100 |
Vreemdeling
|
![]() Ik merk toch, sinds de korte periode dat ik op dit forum ben dat er veel (extreem) rechtse en islamophobische meningen verkondigd worden. Kijk naar de profielfoto van skobolev...