![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Europees Commissaris
|
Over rolstoelgebruikers.
Tot nu mochten deze mensen, wanneer er geen liften aanwezig zijn, binnengedragen worden. Het Antwerps stadsbestuur heeft beslist daar vanaf 1 januari 2014 verandering in te brengen. Ze moeten binnengeworpen worden omdat ze normale mensen hinderen. |
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Burger
|
Vuurpijlen afschieten is bij mijn weten nog altijd officieel verboden! En ga dat maar es uitleggen aan mijn neef, die vorig jaar een vuurpijl door zijn raam op het balkon kreeg, omdat enkele idioten grote pijlen aan het afschieten waren TUSSEN 2 grote flatgebouwen. Hij had geluk dat de boel niet afgebrand was, enkel glasschade en brandvlekken van de gensters.
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In sommige gemeenten is het verboden om met sneeuwballen te gooien naar flikken.
Een paar mensen vinden dat belachelijk. Om hun argumenten kracht bij te zetten, orakelen ze dan maar dat het verboden is om met sneeuwballen te gooien, zonder precisering naar wie of whatever, zodat het overkomt dat kinderspelen ook geviseerd worden. Wel, de volgende keer dat de roi PHphilippe eens ergens op officieel bezoek komt, als er sneeuw ligt, dan zal de Schoof eens demonstreren hoe goed hij nog kan mikken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://malden.patch.com/groups/schoo...ly-a-water-gun Pampers NU! edit: Schoof bewaart beter zijn krachten en overtuigingen voor belangrijkere zaken, voordat men hem zijn burgerrechten ontneemt vanwege een zogenaamde ludieke actie (welke ik sowieso wel op prijs stel). Laatst gewijzigd door zonbron : 20 december 2013 om 07:37. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Dat er op zich wel enkele overijverige ambtenaren zullen zijn is niet uit te sluiten, maar het discours van de prominente tegenstanders van de GAS-wetgeving komt niet verder dan het oprakelen van enkele individuele cases die dan blijkbaar ook nog eens regelmatig niet blijken te kloppen. Dan ben je voor mij alle geloofwaardigheid kwijt. Ik kan ook 1 of 2 gevallen aanhalen van belachelijke flitsboetes maar daarmee wil en kan ik het systeem van controleren op snelheid niet ter discussie stellen. Vandaag worden er 2 fraudeurs vrijgelaten waarvan bewezen is dat ze meer dan 40 gezinnen hebben opgelicht door een procedurefout. Wat denken we, procedurefouten afschaffen? Of toch maar degene die de procedurefout veroorzaakte aanspreken?
|
|
|
|
#90 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Minister-President
|
Er gaat niets boven een goede malheur 12.
![]() |
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al was die persoon hulpbehoevend of werkonbekwaam, toch deed hij zijn best. U zou eens moeten weten in welke mate deze mensen met regelmaat op straat, overal ter wereld, mishandeld worden... jawel, vooral door de politie... en fascistische parkeerpolitie (de zogenaamde handhavingmedewerkers/GAS-boete-ambtenaren). Ik geef het even mee, ik zag ooit ergens een oude blinde man in een rolstoel welke allerlei balpennen verkocht. Een politieauto stopt, 5 types... ze nemen zowat al zijn balpennen weg terwijl ze rustig met hem praten. De blinde man wist wat er gebeurde, maar hij zweeg... Ik zag het en keek ernaar, zeer nauwlettend, maar greep niet in... Vanzelfsprekend had die man, een uurtje nadien, heel wat meer balpennen dan welke de politie van hem gestolen had, niemand anders reageerde, op straat, openbaar... GAS-boete? WTF? Come and get it! |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die van mij (kelder) zijn reeds langer dan een jaartje op (gezopen)...
Maar prima bier, voor het zwaardere snelle werk is het een prima keuze, toch oppassen met het schuim. Ik dacht ooit nog sterkere malheur gehad te hebben die niet zo veel schuim gaf... maar... vergeten. Laatst gewijzigd door zonbron : 20 december 2013 om 09:57. |
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() VIDEO - Een gigantisch probleem |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Denkt ge dat dat hier allemaal zotten zijn?
Een vuurpijl dat tegen een gesloten raam vliegt ketst af. Dat knalt niet door de ruit om binnen te ontploffen. Stukse leugenaar. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Schepen
|
|
|
|
#99 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waar ligt ergens die journalistieke code ook weer... http://www.rvdj.be/sites/default/fil...tieke-code.pdf
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|