![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het rechtse hoekje>
Volgens Elsevier: Gerlof Leistra: 'Agent die Rishi neerschoot zat fout, maar is geen moordenaar' Uit het linkse hoekje> Kameraadschap Bob Scholte: Op dit moment zijn er gevechten tussen popo en extreem links (de ''Bob Scholte radicaal fractie'') . Een fractie die zich over de zaak heeft ''ontfermd''. Uit het centrum hoekje> Anousha Nzume: Rishi werd geboren op 2 februari 1995. Op zaterdag 24 november 2012 stond hij om een uur of zes in de ochtend na een avondje stappen aan de rand van het perron op station Hollands Spoor in Den Haag. Hij wachtte op de trein. Plotseling kwamen drie agenten, met getrokken pistool, de perrontrap opgestoven. De politie zou een melding hebben gehad. Een jongen met dezelfde huidskleur als Rishi zou iemand op het perron met een vuurwapen hebben bedreigd. Rishi zag de agenten, zou een armbeweging naar zijn riem hebben gemaakt – en werd daarop direct neergeschoten. De politieagent werd vrijgesproken. Het donkere jongetje was dood. Nu is op camerabeelden duidelijk te zien hoe de gewapende agenten vol stress, agressief en met veel machtsvertoon naar hem toe komen gerend. Het 17-jarige donkere jongetje kijkt in de loop van een pistool en in een reflex rent hij weg. Enkele seconden later valt het dodelijke schot. Het kleine donkere jongetje bleek helemaal geen vuurwapen te hebben. Van een dreigende situatie was ook totaal geen sprake. Dankzij die camerabeelden is te zien wat er daadwerkelijk is gebeurd op die ochtend – de laatste ochtend uit het leven van een donker jongetje in Nederland. Een brutale wat aangeschoten Rishi zit in de wachtkamer van perron 3 en 4 op Hollands Spoor. Hij voert lacherig en een tikje bijdehand een gesprek met een oudere blanke man. Niemand van de aanwezigen lijkt zich te storen aan het gedrag van de jongen, deze donkere jongen. En toch heeft iemand de politie gebeld… Waarom? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 december 2013 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Het linkse klootjesvolk heeft 'betoogd tegen geweld' door gewapend met stokken agenten te lijf te gaan.
De linkse massabetoging bracht 50 man op de been. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...iegeweld.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Al een jaar. Maar nooit gevonden.
Iedereen kan wel bellen met : ''een donkergekleurd persoon met een lichte jas zegt dat deze een wapen onder de jas heeft'' . |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik bekijk het van het standpunt van de agent: slechts 2 seconden aarzelen en de agent kon doodgeschoten geweest zijn. Dan is de reactie snel gemaakt. Misschien toch op school dringend aan de "jongeren" bijleren: als de politie zegt "handen omhoog", dan moet je je handen omhoog steken en niet in je broekzak.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
. Citaat:
Begrijpelijk. Vandaar ook na 183 jaar nog geen Vlaamse staat in zicht. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VOORAL NIET LUISTEREN NAAR DE PLIESIE JONGEN! flink zo.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() zo te zien is het jachtseizoen op hindoestanen, donkere jongens nu officieel geopend in nederland en hierom zal ik dus binnenkort verkondigen dat alle hindoestanen nu op vijandig gebied zijn en zich moeten voorbereiden op het allerergste: massaal wegvluchten back naar suriname lijkt mij het meest intelligent voor ze om te doen.
ik zal pleiten voor totale zelfdeportatie van alle hindoes, hindoestanen, kantraki rassen, en indiers uit nederland. ook die hele haat die ik nu voel tegen mij als donkere jongen, bruine hindoestaanse jongen is gewoon ondraaglijk geworden. Andere donkere mensen, incl negers, mixen, hindoestanen zijn het ook goed zat nu, rassenhaat vanuit de zijde van 99 procent van de blanke meerderheid, tsja, hier kunnen wij niets tegen doen meer als niet blanke en absoluut inferieure, zwakkere, lamlendige, impotente minderheid, ik geef de moed op en alle hoop verder, dus zal ik hier snel werk van moeten maken komend jaar en pleiten voor: Georganiseerde zelfdeportaties, dus totaal zelfgekozen, vrijwillige emigratie en remigratie vanuit Nederland en heel europa van iedereen die niet raszuiver Arisch is, tot de zevende graad. ik denk fatalistisch nu en geloof dat alle niet ariers gewoon totaal verdoemd zijn in het huidige Europa. Ik ben niet pro nazi's nee, ik bekijk het hindoe fundamentalistisch, en ook gewoon zuiver biologisch. Het is triest. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten planet of the intelligent hindu chimps Laatst gewijzigd door dewanand : 28 december 2013 om 21:14. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() maar effe een vraagje:
had die blanke agent nou wel een jachtvergunning om wilde, bruine koelie apen af te schieten? zo nee, dan kan hij alsnog hierom berecht worden he. idee voor z'n hindoestaanse familie, van die rishi chandrikasing, als ze in hoger beroep gaan. slim gezegd wieroe in deze posting, hier nog een lekkere duitse kattenbrokje uit 1940, Thanks impotente loser koelie nazi kutkat. Laatst gewijzigd door dewanand : 28 december 2013 om 21:20. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Haha, Die cop zoude zelf kapot geschoten moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() Zoude ik hier overigens aangeklaagd voor kunnen worden.
En hoeveel? Hoeveel maanden zoude ik dan bijvoorbeeld als eis krijgen 5 of 6 maanden voor een politierechter. Zoals die rappers die werden aangeklaagd, toen Hirschi het land werd uitgebonjourd. Alle rappers worden kapot geschoten of eindigen wegen prostitutie in de cel zoals Kempi en MC Juice en vele anderen. Toch te schandalig voor woorden. Waar is de eer hierin te vinden of ander gezegt rechtvaardigheid. Systeem van lik mijn vestje. En dan staan sommige agenten ook nog eens stoer te roken ergens op een hoek. http://www.youtube.com/watch?v=aiHz6FMBPqo |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Begrijpelijk. Vandaar ook na 1300 jaar nog steeds duiveluitdrijving als remedie tegen de mazelen, reuma, aambeien, depressie, couscousallergie en koeffarnijd. ![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 28 december 2013 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat wil men nu met extra bevoegdheid of verantwoordelijkheid. Net alsof er iets gaat veranderen, hoe hier mee om te gaan en niet alle ambtenaren zitten op een juiste zetel. Met andere woorden, velen modderen maar wat aan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Je persoonlijke mislukkingen en frustraties afreageren op Der Ewige Witmang is alvast niet bij wet verboden, dus dat kunnen niet echt onder 'subversief' rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Pas op, je hebt ook landen waar er een kortelontjesmentaliteit heerst van 'als we niet onmiddellijk onze zin krijgen breken we het kot af'. Ik zal dat niet ontkennen. Fedasil krijgt bijzonder veel aanvragen van mensen uit dat soort landen. Ook dat zal wel geen toeval zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementslid
|
![]() Aangezien toeval niet bestaat voor God zal dit ook niet bestaan voor de mens.
Wel kan er verondersteld worden dat gebeurtenissen op een bepaalde manier kunnen voorvallen of plaats vinden, indien deze een andere wending zoude nemen dan zoude het zo kunnen zijn dat er een ander reactie teweeg gebracht zoude kunnen worden naar gelang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Het ware verhaal is nog niet tevoorschijn gekomen.