![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Als al die homo's zo'n grote geesten zijn (of waren) zoals jouw lijstje wil laten
uitschijnen,dan moet de vermelding "HOMO","LESBO" of "BI" op je ID-kaart toch een geweldig gevoel teweegbrengen? Waarom dan zo heftig de boot afhouden? Is het dan toch geen hele eer? Of blijven jullie het als een "smet" beschouwen? Ja zeg! Blijven klagen dat jullie zogenaamd "gediscrimineerd" worden maar als dan iemand als ik jullie in "the spotlights" wil plaatsen schreeuwen jullie zelf: nee,da's taboe,wij willen liever schaduwplantjes blijven! Hoe treurig!!! Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 8 september 2004 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Seba : 8 september 2004 om 18:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Héla,bij mij komt de vermelding "HETERO". Wat opvallend is of niet moet ieder voor
zichzelf uitmaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die juist de "zilveren kogel" heeft gekregen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sommige mensen hebben trouwens nog een ander leven dan het internet alleen, voor mensen met een begrensd leefwereldje is dat waarschijnlijk te moeilijk om te begrijpen.
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Laat maar Wolfgang, we hebben hier te doen met de professionele scheldbrigade van dit forum.
Een argument hebben ze nog nooit aangebracht. Hun enig doel is met schelden en tieren de andere forummers te irriteren, zodat ze wegblijven. Gewoon negeren en beschouwen als volksvermaak. Met de vrienden nemen we af en toe, bij een goed glas wijn, de postings van die lieden door. Lachen, gieren, brullen! Het zijn momenten waar een mens naar uitkijkt. Laatst gewijzigd door dorus : 8 september 2004 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie het nut, noch de meerwaarde van zo'n informatie niet. Dat heeft helemaal niets met de objectieve informatie te maken of de identiteit van een persoon. Het gaat tenslotte om onder meer een seksuele voorkeur. Enig idee hoeveel seksuele voorkeuren er zijn? Hou jij van handboeien en zacht fluwelen blinddoeken ==> noteren. Heb je één maal met iemand van je eigen sexe gevreeën, moet dat er dan ook op staan? Iemand die homofiel is maar geen seksuele betrekkingen heeft, aparte kolom? Weet je, waarom noteren we de penislengte ook niet ineens, nu we toch bezig zijn. Kunnen we gelijk zien of iemand een lul of een lulletje is. En dan niet alleen in de figuurlijke zin van het woord.
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu een andere vraag waarom zou er op de ID de seksuele geaardheid moeten vermeld staan, zeg me een deftige reden waarom? En waar is er nog nooit geen argument aangebracht. Ik wacht ook nog steeds op argumenten van mensen die het niet zo op homo's begrepen hebben.
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hier actief sedert juli 2004 met alles samen 114 posts (omgerekend zo'n 38 per maand); jij bent hier actief sedert mei 2004 met in totaal 4242 posts! (dus omgerekend zowat 848 posts per maand !!!!!) Van een begrensd leefwereldje gesproken!!! Dorus heeft gelijk: mij beter niet meer mee bezighouden! Hoewel... Enkel jij maakt je belachelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom staat op onze pas trouwens "M" of "V"? Je zou dan ook kunnen stellen dat ook daar niemand boodschap aan heeft: dat we man of vrouw zijn is toch zo te merken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat je meteen aan iemand ziet dat het een man of vrouw is, is fout. Soms ziet er iemand mannelijk uit terwijl ze een vrouw is en omgekeerd. En dan nog een vraag waarom wil je persé dat dit op de ID komt te staan?
![]() |
![]() |
#93 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nou ja, elke groep heeft zijn schorum, zelfs een deftig forum.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() En van het "gescheld" tegen homo's zullen we maar zwijgen zeker.
Ik zie trouwens niet in wat er hier gescholden wordt????
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je dan toch mijn profiel hebt opgeroepen dan zul je ongetwijfeld gezien hebben dat de meeste van mijn posts in het quiz-forum te vinden zijn én als je daar het klassement bekijkt, niet met een onaardig resultaat daar ik bij de top 10 zit. Als dat jouw argument is om mijn intelligentie te kelderen, be my guest, het was trouwens al van 't begin duidelijk dat jij veel slimmer bent dan ik ![]() Afin, ik mag dus aannemen dat dit je theatrale finale was en dat je nu afdruipt omdat je nog steeds geen inhoudelijke reactie geven kan. Ja hoor, je hebt gelijk, ik ben degene die zich belachelijk maakt ![]()
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Klik hier voor nog meer voorbeelden van schelden op politics.be
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik jou was dorus, zou ik selectiever zijn met wie je bijspringt en me ook wel zorgen beginnen maken om volgende uitspraak tegen jou: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
effe copiëren: Citaat:
En dat zijn nog maar de eerste zinnetjes van een paar voorbeeldjes uit de eerste 20 posts ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 8 september 2004 om 20:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Enfin, ze zijn weer bezig. Elke topic waar zij zich mee bemoeien verzandt in gescheld en getater.
Negeren en bij een glas Medoc, cru bourgeois en een hap sterke kaas, lachen, gieren, brullen met de vrienden. Keep up the good work linkies! |
![]() |
![]() |