Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2014, 11:09   #81
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
En weer heb je gelijk jong, niets staat hem in de weg wat hij vertrappelen kan om hogerop te komen.
Zelfs als al de anderen er bij verliezen. Of zoals de man die ik er denk in te herkennen .......
Ik herken hier ongeveer alle politici in.
Oud 5 februari 2014, 12:22   #82
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ik hoop dat je gelijk krijgt, volksmenners zijn gevaarlijke individuen.
id

Ik begrijp die politiek bekrompen mentaliteit niet. Een Belg is kandidaat voor een prestigieuze job en mijn heeft liever dat hij verliest. Toendertijd moest ik ook niet hebben van Van Miert maar als Europees commissaris is hij gegroeid in zijn job en heeft uitstekend werk verricht. Net zoals De Gucht nu.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2014, 13:15   #83
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
id

Ik begrijp die politiek bekrompen mentaliteit niet. Een Belg is kandidaat voor een prestigieuze job en mijn heeft liever dat hij verliest. Toendertijd moest ik ook niet hebben van Van Miert maar als Europees commissaris is hij gegroeid in zijn job en heeft uitstekend werk verricht. Net zoals De Gucht nu.
er zijn nog ware believers of zijn het naievelingen?
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2014, 13:30   #84
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
er zijn nog ware believers of zijn het naievelingen?
zet u zelf kandidaat en kijk hoever je geraakt, dan pas kunnen we misschien eens goed lachen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2014, 13:41   #85
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
id

Ik wil mijn herenhuis gekocht voor mijn dochter "op kot" ook laten renoveren op kosten van Europa! Ben ik nu bekrompen?
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2014, 16:52   #86
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ik wil mijn herenhuis gekocht voor mijn dochter "op kot" ook laten renoveren op kosten van Europa! Ben ik nu bekrompen?
Nee, wel nog steeds een radeloze zagevent.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2014, 18:01   #87
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik zie de relevantie niet in. Ik ga ook niet akkoord met vele verspillende facetten van de EG. Moet Verhofstad daarom verzaken aan een eventueel ambt? Belgie is trouwens het slechte voorbeeld van teveel ambtenaren, ministers en instellingen. Dan moeten alle politiekers opstappen die een greintje moraal hebben.

Ik ben de eerste vragende voor een ontvet staats en ambtenaren apparaat maar blijkbaar éénmaal aan de vetpotten heft men liever belastingen dan besparingen. Ik maak me daar geen illusies in of zijn er hier zo naïef te denken dat hun partij de witte raaf is en dat het altijd de anderen zijn die de boter hebben opgegeten?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2014, 18:21   #88
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie de relevantie niet in. Ik ga ook niet akkoord met vele verspillende facetten van de EG. Moet Verhofstad daarom verzaken aan een eventueel ambt? Belgie is trouwens het slechte voorbeeld van teveel ambtenaren, ministers en instellingen. Dan moeten alle politiekers opstappen die een greintje moraal hebben.

Ik ben de eerste vragende voor een ontvet staats en ambtenaren apparaat maar blijkbaar éénmaal aan de vetpotten heft men liever belastingen dan besparingen. Ik maak me daar geen illusies in of zijn er hier zo naïef te denken dat hun partij de witte raaf is en dat het altijd de anderen zijn die de boter hebben opgegeten?
Men heeft wel de zogenaamde machtspartijen, die bewezen hebben dat ze liever belastingen heffen dan te besparen, en Belgie, enerzijds opgezadeld hebben met de titel "wereldkampioen in belastingsontvangsten", en anderzijds met een staatsschuld van 100%, ne hoop verplichtingen (pensioenen...), een begrotingstekort, een totaal mislukte migratiegolf... zodat we in plaats van wereldkampioen, afstevenen op de titel "wereldkampioen met voorsprong".
Daarom geef ik toch de voorkeur aan een partij die nog niet aan de macht is geweest. Zij krijgt alleszins het voordeel van de twijfel.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2014, 19:14   #89
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dien uw dossier in hé bij erfgoed
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 01:20   #90
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
zet u zelf kandidaat en kijk hoever je geraakt, dan pas kunnen we misschien eens goed lachen.
molenwieken en raaskallen kunnen er velen hoor ,zelfs ik
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be