![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 februari 2014 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Wij mensen' denken dichotomisch. Volgens mij bestaat er niet zoiets als 'leeg'. Maar we noemen het 'leeg' omdat we het stellen tegenover 'vol' of 'gevuld'. 'Leeg' bestaat niet. We hebben alleen niet de juiste instrumenten om dit zogenaamde 'niets' te benaderen en te meten. Er is dus niets 'spookachtig' aan. En moest het al spookachtig overkomen, dan komt dit door ons brein dat zich niet ingesteld heeft om een adekwate analyse te maken van de micro-wereld en dit omdat de mens ook niet in die wereld diende te overleven.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 februari 2014 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 11 februari 2014 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder moet ik je eigenlijk een paar keer feliciteren. Je hebt ten eerste een stevige fanclub achter je staan, ik zie dat overal waar jij post, in eender welk topic, steeds weer dezelfden steeds paraat staan om mee te komen praten. En al is het dan omdat ze het leuk vinden om jou te dissen of omdat ze zich populair wanen als zijnde de grootste Harrie-afbreker, ze zijn er toch maar. ![]() ![]() En ten tweede, gewoon omdat jij één van de weinige eerlijke mensen op dit forum bent, en da's in deze tijden toch al erg speciaal. ![]() En péé és : Hun grootste angst is mss dat zij ongelijk hebben, als de geschiedenis zich dan toch herhaalt hang jij binnenkort in miljoenen huiskamers aan een kruisje, dan zien ze overal waar ze kijken Harrietjes. ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Op http://home.kpn.nl/wegge168/ staat het hele verhaal en daar moet hij het dan maar mee doen als hij wil volhouden in zijn esoterie zonder tegenspraak. Citaat:
Tegengeluid en omissies in zijn proza worden immers in alle toonaarden verworpen dan wel gepareerd met non-argumentatie zoals "dat weten de microwezentjes wel" of "daar ben je te dom voor" -achtige stopzinnetjes. Er is niet na te denken over zichzelf tegensprekende idiotieën van een morosoof zonder je te verplaatsen in zijn fantasiewereld (wat per definitie onmogelijk is omdat het een eenmansgeloof is, gebaseerd op tegenstrijdig proza van de gelovige zelf (die uiteraard ontkent dat er iets tegenstrijdig is in zijn sprookje)). Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het hoe en wat is nog niet geheel ontleed, maar we komen iedere dag weer een stukje verder. http://www.pnas.org/content/early/20...33109.full.pdf is wel een aardig stukje om te lezen over bewustzijn bij coma patiënten. www.brainmatters.nl voor meer info.
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wezen geef je Harrie dus gelijk door zo te reageren.
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 12 februari 2014 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U leeft in Harries' denkwereld? Mijn oprechte deelneming. Waar kunnen de bloemen naar toe?
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan zal blijken dat dit forum hem wel erg veel vrijheid blijft gunnen.
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom? Om langs alle kanten te proberen om hem in discrediet te brengen? Dat probeerden er al tientallen voor u, moest Harrie een bokser zijn zou zelfs Mike Tyson voor hem buigen want hij staat er nog steeds hoor. En daarvoor verdient hij trouwens een beetje meer respect. Citaat:
Bloemen kan u dus best naar uzelf sturen, u verdient ze wel, ik heb er genoeg in mijn tuin staan... . Zoals ik eerder zei, Harrie is zowat de enige eerlijke mens op politics, u kan er nog véél van leren.
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zomaar iets roepen kan iedereen. Dus noem minimaal 10 van die "overal" plekken. (kom maar op met de links). Er niet mee komen betekent dus dat u met lege beweringen stemming aan het maken bent. Wat dan betekent dat u inderdaad blijkbaar in Harrie's denkwereld leeft (heel erg vaak iets hard roepen is ook 'bewijs'). Ik hoor geen enkel argument.
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af op welk niveau jij jezelf bedreigd voelt door Harrie.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |