![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan lig je opeens gedrogeerd op een bed, met je gleuf vol albanese worsten. hahahhahahaaaaa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Het is in ieder geval een nogal...aparte...keuze voor een sport...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik al de meisjes, die ooit bij mij in de auto gezeten hebben, moest verkracht hebben ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft persoonlijk gezien hoe het één en ander verlopen is. Feitelijk bent u de schuldige! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze "beschaving" doet helemaal niks. Jouw hoogstaande rechter wil de feiten niet horen,de dader niet straffen. Kvraag me af wat hij daar zit te doen. Khoop dat je mn ongelijk zal bewijzen door harde straffen van veroordeelde verkrachters te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent de verkrachters aan het verdedigen en terwijl klaagt u de politiek aan dat ze teveel pamperen. Nee, ik snap het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het waren de verkrachters echter die de grenzen overschreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ter info: niet iedereen is holbewoner gebleven. Situatie: Naakte, razend knappe en totaal ontredderde vrouw 's nachts op straat. De ene man zal ze meenemen om ze te kunnen verkrachten, de andere man zal de politie bellen. Natuurwetten gelden tot op zekere hoogte nog maar rechtvaardigen geen misdrijf.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.paaldanskampioenschap.be/ Men wil het zelfs een olympische sport maken: http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/arti...he-sport.dhtml Deze mijnheer is het bekijken alvast waard: http://www.youtube.com/watch?v=1OJTUDOHFaU allez jantje! nu gij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw knuppel en berenvel liggen grijpensklaar neem ik aan? Alhoewel het ook in de apen hun aard ligt om alles te pikken waar ze zin in hebben mag ik toch ook niet met uw Porsche aan de haal gaan omdat mijn oerinstinct dit zo wil?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben iemand die walg van wat onze maatschappij is geworden. Trouwens het standpunt dat ik hier over de laatste in de media verschenen verkrachting geef, heeft weinig tot niets te maken met mijn persoonlijk standpunt. Dus ga ik hier even een uitleg geven waarom deze meisjes medeverantwoordelijk zijn. Verkrachting is een oorlogswapen binnen veel culturen. Onze maatschappij is in de loop van 20 jaar totaal verandert en in oorlog met de Arabische cultuur. Een cultuur waarbinnen het verkrachten van vrouwen van de vijand niet enkel een wapen is, maar zelfs word aangeprezen door hun geloof. Binnen hun wetten, moeten vrouwens zelfs meerdere getuigen hebben om te kunnen bewijzen dat het om verkrachting ging. En waarin vrouwen na een verkrachting door de maatschappij verstoten worden. Deze meisjes spreken af met jongens en gaan mee met mannen uit die cultuur. Deze meisjes zijn dus aanhangers van de multicultuur. Wel, of deze meisjes nu naïef waren en dachten dat hen niets kon overkomen of niet, speelt zelfs geen rol. Hun vriendin vertrouwde de zaak duidelijk niet en zal hen ook wel hebben proberen te overtuigen niet mee te gaan. Zij wilde niet geloven wat men zei over de multicultuur en de gevaren die er aan verbonden zijn. Ze verbroederen zelfs met deze mannen en feesten zelfs samen met hen. Ze komen echter uit een omgeving waar de multicultuur en de gevolgen ervan zeer duidelijk zichbaar zijn, namelijk de omgeving van het Antwerpse sportpaleis. Een omgeving die reeds meerdere malen ervaringen heeft opgedaan over wat multicultuur betekend. De verkrachting is een gruwelijke ervaring die deze meisjes hebben opgedaan. En de daders kunnen niet hard genoeg gestraft worden, maar de meisjes hebben het mogelijk gemaakt door hun gedrag en zij daardoor dus medeplichting aan hun eigen verkrachting. En eigenlijk hoop ik dat deze meisjes hun ervaringen delen met andere jonge meisjes door lezingen te geven in scholen over de gevolgen van de multicultuur en het negeren van de gevaren van de multicultuur. Want pas als vele gaan gruwelen van de ervaringen die deze meisjes met hen beginnen te delen, zal de politiek ingrijpen en een einde maken aan de multicul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Dus de tirannie van het ondermaatse, van het onaanvaardbare Jantje??
Uw post beschrijft voor een deel de realiteit van de achterlijke en wreedaardige islam"cultuur". Dit mag onder geen beding onze realiteit worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar men van een onze maatschappij een milticuturele maatschappij wil maken, is het normaal dat sommige ook die norm binnen de nieuwe cultuur willen krijgen. Binnen de meeste culturen is de vrouw immers bezit van de man en zijn de vrouwen van de vijand oorlogsbuit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik wat "vergelijkingen" in de groep zou mogen gooien :
Aan de ene kant, was er een tijdje geleden niet een filmeindwerk over hoe je als normaalgeklede westerse vrouw niet in bepaalde buurten van Brussel kan rondlopen zonder ambras te krijgen, en een korter tijdje geleden in Gent niet dat geval van het ineenslaan van een hoofdtelefoonbezitter ? Aan de andere kant, krijg je niet zelf onder je voeten als je je autodeur niet afsluit en ze pikken het één of ander ?
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit toont weer goed aan dat etnische minderheden zich niet weten te gedragen. Zeker als er meiden/vrouwen bij zijn gaan ze zich weer gedragen zoals hun roots ze voorgedragen heeft: als primitieve apen.
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 16 februari 2014 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jarenlang deed de Brusselse politie de verkrachterstaxi's af als een sprookje. Meisjes die verkracht worden, mogen in de rechtbanken horen hoe zij zelf medeplichtig zijn aan hun eigen verkrachtingen en hoe de daders vrijuitgaan. |
||
![]() |
![]() |