![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het kan u blijkbaar ook niet veel schelen wat de rest daarvan denkt. Wauw! Laatst gewijzigd door stuyckp : 1 maart 2014 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duitsland heeft een sterke economie die hoeven niets te doen om goedkoop geld te krijgen. Griekenland heeft geen enkele macht en een slechte economie als ze geld willen gaan ze een zeer hoge rente moeten betalen. De Japanse centrale bank die kan rekenen op het spaargeld van Japanners kan zich permitteren autoritair geen rente te betalen (tot de constructie barst) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben jouw eervolle vermelding niet waardig.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De macro economie speelt wel een rol in particuliere leningen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 maart 2014 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ben ik om jou oordeel tegen te spreken.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben steeds bereid om bij te leren. Het was niet mijn bedoeling om indiscrete vragen te stellen. Het leek me enorm interessant om jouw persoonlijke situatie te kennen waar jij stelt een lage rente te krijgen zonder dat jij een lening vast kan krijgen.
Ik ben zelf te min om het te maken als statutaire ambtenaar. Daar kan ik maar de vraag stellen in alle nederigheid. Ik hoop dat mijn excuses niet misplaatst zijn en zal gevolg geven aan jouw suggestie.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door stuyckp : 1 maart 2014 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarop is iemand begonnen een omgekeerde theorie beginnen opbouwen en het ontaard op den duur aan welke rente tante Mariette haar lening voor haar nieuw wasmachine moet betalen. Het was te klaar en te simpel om bij de concrete feiten te blijven. Om het gelijk te halen wordt er mist gespoten en van alles bij gesleurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft het ECB gezegd : alle pigscountries kunnen onder onze paraplu komen en bij ons lenen. Wij laten de geldpers dag en nacht bollen om jullie te financieren. Daar staan wel strikte voorwaarden tegenover zoals schuldafbouw. Die landen staan onder curatele van Europa. Eén van die landen is België. Zo moeten wij in 2016 een begroting in evenwicht hebben en onze schuld afbouwen naar 60%BBP over een periode van 15 jaar. Dat evenwicht betreft 12 miljard Euro in 1 jaar te realiseren De grootste besparingsronde die de Belgen ooit ondergaan hebben en er komen er nog veel zwaardere!!!.. Die schuldafbouw betreft 156 miljard Euro, 10 miljard Euro/jaar. Tevens moet België terug concurrentieel worden met zijn buurlanden : 20 miljard Euro. Dan hebben wij het nog niet gehad over de pensioenbom, de vergrijzingskosten, de migratiekosten, Dexia waar wij nog steeds voor 45 miljard Euro garant staan, de structureel verlieslatende NMBS, de oplopende werkloosheid, de delokalisatie van multinationale ondernemingen, ... Als ge dit alles tot U laat doordringen en U bent hoog opgeleid of een bedreven vakman en bedenkt dat wij de hoogste direkte- en indirekte belastingen betalen en toch de laagste pensioenen (behalve de statutairen die 3 keer meer krijgen), geen spaarpot of verkoopbaar patrimonium noch gronstoffen hebben dan is het misschien tijd om dit land achter U te laten. Hier gaat met of zonder N-VA een enorme politieke instabiliteit komen (wij mogen niet verarmen-wij willen jullie niet meer onderhouden) gecombineerd met een collectieve verarming van minstens 30%. Dit is de realiteit. Laatst gewijzigd door demonen : 1 maart 2014 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag er immers zeker van zijn dat N-VA niets met een goed resultaat doet. Dat schijnt een kwestie van mogen/ willen/kunnen/durven, enz.... te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |