Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2004, 13:10   #81
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
http://www.doug-long.com/einstein.htm

Wat deed Oppenheimer in Amerika?
Waarom bleef hij niet in nazi duitsland?
waarom verdedig je de nazi ideologie.
Wie zegt dat wij de Nazi ideologie verdedigen? Juist, jij doet dat op een ongefundeerde en enorm kinderachtige manier. En op momenten dat wij jou op jouw eigen stupiditeiten wijzen, verval je in schelden en halve waarheden. Dus, heb je nog iets zinnig te zeggen, of ga je op dezelfde manier blijven doorbomen?
Oud 8 september 2004, 13:11   #82
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
tuurlijk kn ik engels,
hoe zou ik anders kunnen emigregren.
In een container met de rest?
Oud 8 september 2004, 13:14   #83
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Merci Tzuvar. Zo doe je dat inderdaad, tenzij je, zoals Koriander, zwaar uit je nek loopt te lullen.

Vreemd alias trouwens. Hoe ben je eraan gekomen?
Och, niets bijzonders, 't is een D&D karakter van me. Cleric van St Cuthbert. De associatie met "law and order" past wel bij mij op politiek vlak
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 13:18   #84
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Och, niets bijzonders, 't is een D&D karakter van me. Cleric van St Cuthbert. De associatie met "law and order" past wel bij mij op politiek vlak
Ah, ik vermoedde zoiets (dacht dat ik een figuur in Lord of the Rings had gemist). Het is vreemd dat als je in dit land voor orde en wet wil staan, je automatisch tot nazi wordt uitgeroepen en je de schuld van de holocaust in de schoenen wordt geschoven. Och, 't zal wel aan mij liggen zeker...
Oud 8 september 2004, 13:25   #85
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de USA mag de FBI u sinds een jaar oppakken puur op "verdenking" en u langer dan 24 uur vasthouden. Zij hebben daar geen bewijzen voor nodig. In de USA heb je ook nog Guantanamo Bay waar duizenden zonder rechtshulp of enige vorm van proces opgesloten zitten sinds 2001. In de USA worden Holebis nog altijd vervolgt en mogen deze niet huwen, is er nog steeds geen niet blanke president geweest EN dient een vrouw in de politiek nog altijd als garnering. En dan zwijgen we nog van oorlogsmisdaden die door die gasten begaan zijn in hun laatste avontuurtjes... hoe noemen zij een Iraaks burger ook al weer? Ah ja, collateral damage...

Neen, geef mij ons Europa maar...
En veul mensen die hier opgepakt worden door homeland security, niet te doen maat, in mijn straat alleen al 25. En die worden allemaal naar Guantanamo Bay gestuurd en daar hoort ge dan niets meer van. Zwarten in de politiek, dat kennen we hier niet, Allez Condoleeza en Powel, maar die zijn dan ook enkel maar de kuisvrouw en loopjongen van Bush he, jaja, in Europa, daar hebben ze veel meer negers die staatshoofd zijn. Homos...tja, die knopen ze hier op he, vooral in San Francisco en South Beach loeit die haat hoog op.
Oud 8 september 2004, 13:26   #86
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Misschien vinden de Blokkers het wel te peinlijk voor jou om met jou te discussiëren, en zweigen ze uit medeleiden.
Ik ga ook wat zweigen voor zulke weisdheid.
Oud 8 september 2004, 13:35   #87
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ik ga ook wat zweigen voor zulke weisdheid.
ja ja, lach er maar meee stukske nazi-blokker, , europa gaat kapot met oude zakken zoals gij!

[size=1](Ja ik ben een klein kind )[/size]

Laatst gewijzigd door Stratcat : 8 september 2004 om 13:36.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 13:44   #88
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
En veul mensen die hier opgepakt worden door homeland security, niet te doen maat, in mijn straat alleen al 25. En die worden allemaal naar Guantanamo Bay gestuurd en daar hoort ge dan niets meer van. Zwarten in de politiek, dat kennen we hier niet, Allez Condoleeza en Powel, maar die zijn dan ook enkel maar de kuisvrouw en loopjongen van Bush he, jaja, in Europa, daar hebben ze veel meer negers die staatshoofd zijn. Homos...tja, die knopen ze hier op he, vooral in San Francisco en South Beach loeit die haat hoog op.
TomB, weerleg de feiten ipv uzelf belachelijk te maken. Het is niet omdat ge in de states woont (of woonde) dat ge een patent hebt op hoe het er daar aan toegaat hoor. Wat SF en zijn homo's betreft : waarom zijn die huwelijken dan ingetrokken als ze daar toch zo pro-Homo zijn? Waarom is het in Texas verboden om meer dan 5 dildo's in uw bezit te hebben (zoek maar op)? En hoe zit het met Guantanamo Bay? Hebben die mensen uiteindelijk hun advocaat al gesproken? En dat Powell en Condoleeza niet meer dan loopjongens zijn, moet ge geen Einstein voor zijn hé... Trouwens, de reden dat er in Europa geen zwart staatshoofd is heeft misschien te maken met het feit dat zij hier nog altijd een serieuze minderheid zijn? En dat in een democratie (volgens Europees model tenminste) de MEERDERHEID nog altijd beslist? Gaat dus uwen amerikaanse propaganda wat bij Koriander verkopen, die geilt daar toch al op.
Oud 8 september 2004, 13:50   #89
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OOSTENRIJK IS NIET HET HART VAN EUROPA.
EIGEN VOLK EERST IS NIET HUN LEUZE.
ZE DOEN DAAR AAN IMPORT VAN ONDERZOEKERS EN GEDIPLOMEERDEN. INDIERS VOORAL.
ge moet niet zo roepen, ...

Sinds kort is Oostenrijk wel het hart van Europa, het geografische midden van Europa is immers wat opgeschoven remember, ...

Nu kom wat ik bedoel is dat het een Europees land is, en dat Uiterst rechts er aan de macht was, idem voor Zwitserland bv, daar zit Uiterst rechts ook stevig in het zadel, ken je Berlusconi, ? en dan hebben we nog Denemarken, ik heb nog geen Italiaanse en Deense asielzoekers gezien, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 13:51   #90
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
die racisten, die zich met Afrika vergelijken:

"wij zijn niet racistischer dan zij..."
"in afrika, mogen ze ook eigen volk eerst zeggen...niemand die hen voor racist uitscheldt"
"in de moslimlanden hebben ze geen respect voor blanken, waarom zouden wij""
"wij willen een blank europa, wat had je gedacht, een zwart europa?
enz

Vergelijk jezelf met arme landen, en wordt er zelf één.
Met racisten aan de macht, gaat ons levenskwaliteit gelijk zijn aan die van Afrika.
Aan alle jongeren , emigreer!:
Drie factoren die de jongeren doen vluchten:
1) een massa gepensioneerden op komst die onderhouden moeten worden
2) teveel mensen stemmen conservatief of racistisch en bieden geen toekomst aan jongeren met het ambitie om in een modern land te leven (liever geen terugkeer naar situaties van voor '45)
3)teveel belastingen, een teveel dat het Blok of Cd&V zeker niet zal wegwerken

In canada, Usa, Zuid Afr., Engeland,Indië, vindt men:
1) minder vergrijsing
2) minder belastingsdruk
3) een politiek systeem dat racistische partijen uitsluit zoals het hoort in een echte democratie die niet wilt vervallen in fascisme.

De wereld is groot, de hersenen van racisten zijn klein. leef in vrijheid of in bekrompenheid. Sinds mensenheugenis proberen we op de goede plek, op het goede moment te zijn . België met 26% vlaamsblok, 30% gepensioneerden en 50% belastingen is duidelijk de goeie plek niet.
Zoveel negatieve signalen wijst duidelijk op decadentie, of vervalling van de levenskwaliteit t.o.v de rest van de wereld. Doe het beste voor u kinderen, trap het af, en geef dit vervloekte land aan de nazi's en hun blank europa.
Waarom emigreren? Simpel. Omdat België een kutland is.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 13:53   #91
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Waarom emigreren? Simpel. Omdat België een kutland is.
Awel, wie houdt er u tegen?
Oud 8 september 2004, 13:54   #92
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
ge moet niet zo roepen, ...

Sinds kort is Oostenrijk wel het hart van Europa, het geografische midden van Europa is immers wat opgeschoven remember, ...

Nu kom wat ik bedoel is dat het een Europees land is, en dat Uiterst rechts er aan de macht was, idem voor Zwitserland bv, daar zit Uiterst rechts ook stevig in het zadel, ken je Berlusconi, ? en dan hebben we nog Denemarken, ik heb nog geen Italiaanse en Deense asielzoekers gezien, ...
Tiens, is dat niet in Polen dat ze een monument hebben dat het geografische midden van Europa aangeeft? EU-gewijs heb je gelijk natuurlijk...
Oud 8 september 2004, 13:55   #93
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelijk hebt ge, ikzelf ben ook niet tot de laatste pagina geraakt. Man, diene vent kon een sneeke zagen. En de jood heeft dit, en de jood heeft dat, blablabla... Maar ze hadden wel schoon kostuums die mannen...
Ik heb het na blz 25 terug in de boekenkast gestopt ik was een jaar of 16 en zat mij dood te vervelen bij mijn grootvader,...

Toen heb ik zijn geërfde verzameling Signaals maar verslonden. Best interresant propaganda spul. Met foto's van die schoon kostuums van die mannen in, en brandende britse tanks en vliegtuigen, volgens die boekskes sneuvelden er niet te veel duitsers, ...
Oud 8 september 2004, 14:02   #94
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat wij de Nazi ideologie verdedigen? Juist, jij doet dat op een ongefundeerde en enorm kinderachtige manier. En op momenten dat wij jou op jouw eigen stupiditeiten wijzen, verval je in schelden en halve waarheden. Dus, heb je nog iets zinnig te zeggen, of ga je op dezelfde manier blijven doorbomen?
Voilla, daar gaat hij al direct in de fout, wij verdedigen hier de Nazi ideologie helemaal niet, ... Hij moet zoveel anti blok propaganda nie lezen.
Oud 8 september 2004, 14:02   #95
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb het na blz 25 terug in de boekenkast gestopt ik was een jaar of 16 en zat mij dood te vervelen bij mijn grootvader,...

Toen heb ik zijn geërfde verzameling Signaals maar verslonden. Best interresant propaganda spul. Met foto's van die schoon kostuums van die mannen in, en brandende britse tanks en vliegtuigen, volgens die boekskes sneuvelden er niet te veel duitsers, ...
Neen, die gingen rechtstreeks naar Walhalla zonder te sterven. De beste vind ik nog altijd de benaming "Arier". Dat is dus wel de benaming voor een Iranier (=moslim). Als wij correct willen zijn zeggen we kaukasier (=dixit blank, lichte ogen, groot van bouw, ...) maar ja, what's in a name...
Oud 8 september 2004, 14:03   #96
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, ik vermoedde zoiets (dacht dat ik een figuur in Lord of the Rings had gemist). Het is vreemd dat als je in dit land voor orde en wet wil staan, je automatisch tot nazi wordt uitgeroepen en je de schuld van de holocaust in de schoenen wordt geschoven. Och, 't zal wel aan mij liggen zeker...
Aan mij ook !

Overigens, vliegt uw koe al, ! ?
Oud 8 september 2004, 14:04   #97
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Voilla, daar gaat hij al direct in de fout, wij verdedigen hier de Nazi ideologie helemaal niet, ... Hij moet zoveel anti blok propaganda nie lezen.
Voila, idd, zo is het, ben persoonlijk geen VB aanhanger maar vind het nu ook niet de partij des duivels. Ze hebben goeie punten en ze hebben er minder goeie, net als elke andere partij.
Oud 8 september 2004, 14:04   #98
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Aan mij ook !

Overigens, vliegt uw koe al, ! ?
Neet jong, mijne red bull is op, de geit van den buur heeft diene allemaal opgezopen. Verschiet dus maar niet als je weer bokkenrijders ziet!
Oud 8 september 2004, 14:07   #99
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
TomB, weerleg de feiten ipv uzelf belachelijk te maken. Het is niet omdat ge in de states woont (of woonde) dat ge een patent hebt op hoe het er daar aan toegaat hoor. Wat SF en zijn homo's betreft : waarom zijn die huwelijken dan ingetrokken als ze daar toch zo pro-Homo zijn? Waarom is het in Texas verboden om meer dan 5 dildo's in uw bezit te hebben (zoek maar op)? En hoe zit het met Guantanamo Bay? Hebben die mensen uiteindelijk hun advocaat al gesproken? En dat Powell en Condoleeza niet meer dan loopjongens zijn, moet ge geen Einstein voor zijn hé... Trouwens, de reden dat er in Europa geen zwart staatshoofd is heeft misschien te maken met het feit dat zij hier nog altijd een serieuze minderheid zijn? En dat in een democratie (volgens Europees model tenminste) de MEERDERHEID nog altijd beslist? Gaat dus uwen amerikaanse propaganda wat bij Koriander verkopen, die geilt daar toch al op.
Kunnen ze u dan oppaken voor illigale wapendracht misschien, ? (als ge 5 dildo's in uw bezit hebt, ... ) Jezus wat moet ne mens eigenlijk met 5 dildo's, ... ?

Het is misschien om het openscheuren van bepaalde lichaamsholtes te voorkomen of zo, ...

Dat is nog iets voor den Bert of Steve, iedereen gratis 5 dildo's, ...
Oud 8 september 2004, 14:08   #100
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tiens, is dat niet in Polen dat ze een monument hebben dat het geografische midden van Europa aangeeft? EU-gewijs heb je gelijk natuurlijk...
Kan best in Polen zijn, 't is in elk geval opgeschoven naar het oosten, zoveel is duidelijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be