![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere zelfstandige die ik persoonlijk ken sjoemelt van de eerste tot de laatste ....Ik vel daar geen oordeel over ..ze maken dankbaar gebruik van een systeem dat dit toelaat..Ik zou trouwens hetzelfde doen. Het kleinste kind weet dat iedere zelfstandige sjoemelt....uw kapper...uw loodgieter..uw slager...uw arts...uw dierenarts uw tandarts uw advocaat...Allemaal hebben ze boter op hun hoofd... En de leidende bankiers zijn geen politieke opportunisten....trouwens als deze dan alsnog een functie hebben in de beheerraad zijn ze op dat ogenblik in dienst van dat bedrijf en niet van de overheid. Hou toch alstublieft op met te willen bewijzen dat in de privé enkel eerlijke dynamische bekwame slimme beleefde en heiligen werken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Och ja, het zal zijn omdat ze er rijk van worden. Sjoemelen en rijk worden... of is het sjoemelen en nog niet rondkomen? Haal er eens wat statistieken bij en haal uw gelijk met wat bewijskracht. Het overgrote deel van de zelfstandigen zijn sukkelaars en ze kunnen best zo rap mogelijk hun gevecht tegen zo'n mensen als jij opgeven. Leve een vast loontje of werkloosheidsuitkering. Eén blauw of wit papierke op het einde van de maand en de hoofdpijn verdwijnt als sneeuw voor de zon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit beweerd dat er geen sukkelaars zijn onder de zelfstandigen of dat sommigen het moeilijk hebben ....Maar wiens fout is dat ? De fout van degenen met een vast loontje ? Of de fout van de werkloze ? U moet de schuld toch niet op die mensen duwen....Er zijn zelfstandigen die het maken en andere niet....Maar zal in de eerste plaats te maken hebben met hunzelf ! Er zijn bekwame mensen en ook andere....En er verdwijnen er veel maar er komen ook nieuwe bij .... Heeft U trouwens statistieken van het aantal zelfstandigen dia lees maar dan ook alles volgens het boekje doen ?? Vraag eens aan uw huisarts of hij alles eerlijk aangeeft ? Tuurlijk als je al rijk wil zijn alvorens 1 steen te hebben verlegd...kun je er wel naar fluiten....Maar hardwerkende bekwame mensen ....die blijven toch hoor zo veel zie ik er daarvan nog niet falen ! En t'ja niemand houdt je tegen om een baantje te zoeken met de hoop om daarna te mogen gaan stempelen...Gegarandeerd nooit meer hoofdpijn ! Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 maart 2014 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kom eens in de échte wereld, wijsneus. Citaat:
Citaat:
Ik weet genoeg. Hup, negeerlijst. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Mits een controle van de uitgaven en leefwijze, zoals bij zelfstandigen gebeurt, zou er door de belastingen heel wat te rapen zijn. En zouden heel wat zelfstandigen minder last hebben van oneerlijke concurrentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 maart 2014 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht nog wat om die uitdrukking te gebruiken tot daags na de verkiezingen van 25 mei. Daarmee zult u een unieke kans krijgen om uzelf nog belachelijker te maken dan je nu reeds bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reisleider in het zwart ? Lijkt me niet direct evident zie risicoloos....grote verantwoordelijkheid voor de reis organisatie als je het mij vraagt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijdens de zwaarste crisis voor werkgevers sedert WOII besliste Di Rupo om het bedrijfsleven nog zwaarder te belasten. Geen enkel land ter wereld deed deze beweging. Reden : Di Rupo durfde niet raken aan het ambtenarenapparaat. Gevolg is een ongeziene delokalisatie die nog vele jaren zal aanhouden. Het gevolg van deze dwaze maatregel is dat de Staat gedurende de volgende 10 jaar niet 300.000 ambtenaren moet ontslaan maar meer dan een half miljoen. U mag nooit bijten in de hand die U voedert! Zonder werkgevers geen sociale zekerheid en geen ambtenaren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De grote, gepest door de vakbonden, zijn meestal reeds vertrokken. Ook de PS krijgt het er steeds moeilijker niettegenstaande hun vriendjes en pamper politiek. En nee als ik echt moet gaan vechten zal het zijn tegen de overheid en haar on competent profitariaat, dat zijn de grote schuldigen, niet de Walen zelf.
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je wordt er meestal naar prestatie betaald dus je hebt interesse. Bij de overheid moet je met de slechte mee of men pest je er uit. Goed of slecht presteren heeft geen invloed op je loon wel op je gemoedstoestand. Dus gemakshalve hoort men meestal bij de slecht presterende.
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Hoe moet ik dat nu weten?
Ik kan enkel voor mezelf spreken: alles is netjes aangegeven. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 maart 2014 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 maart 2014 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |