Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2014, 22:45   #81
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Aha, je weet dus geen antwoord.

Ik probeer nog eens:

Waarom zou net die (Tesla-garage) je niet kunnen helpen, en als je met een andere auto in panne valt wel ?

Welk automerk heeft de minste auto´s per garage, zodat je veel sneller kunt geholpen worden, bvb moest er 5 % van die rijdende auto´s tegelijkertijd een serieuze panne krijgen ?
Daar gaat het niet over. Dat is net hetzelfde alsof, wanneer mijn wagen defect zou geraken, ik naar Antwerpen zou moeten gaan in een bepaalde garage om hem te laten repareren. Dat is toch absurd.

En dus, voorlopig is Tesla nog niet voldoende uitgerust voor mensen met een Tesla die ver van Antwerpen wonen. In de toekomst zal dit zeker wel het geval zijn. Tenminste dat hoop ik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 maart 2014 om 22:50.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 22:52   #82
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Daar gaat het niet over. Dat is net hetzelfde alsof, wanneer mijn wagen defect zou geraken, ik naar Antwerpen zou moeten gaan in een bepaalde garage om hem te laten repareren. Dat is toch absurd.
Maar waar begin jij nu plots over ?

Hier begon jij:
Citaat:
Eigenlijk wel. Maar als mijn wagen in panne valt langs de weg, dan lost de Wegenhulp vrij snel het probleem op ter plaatse. Indien dit niet kan, dan sleept die hem weg naar mijn garage die zich op enkele kilometers van mijn huis bevindt. Ik vraag me af naar welke garage een defecteTesla moet worden gesleept.
Naar Brussel of Antwerpen en Tesla zorgt direct ervoor dat je een vervangwagen krijgt. Want Tesla kan al op afstand vaststellen wat er aan je auto scheelt (online verbinding met Tesla garage, desnoods monitort/repareert Tesla ja auto vanop afstand dmv van software, zoals in de Formule I daar doen ze het zelfs als men nog rijdt.

Kan men alles hier lezen:
Citaat:
http://www.teslamotors.com/nl_BE/service

Technologie ontmoet gemak.

We ontwierpen Model S om jaarlijkse inspecties en routine software-updates gemakkelijk te maken. Plus, Model S is slim: hij controleert zichzelf periodiek en waarschuwet Tesla, met uw toestemming, om zo problemen snel en eenvoudig op te kunnen lossen. Veel problemen kunnen op afstand worden opgelost, maar als uw Model S persoonlijke aandacht vereist, kunt u hem naar een Tesla Service Center brengen of een Tesla Ranger bezoek plannen. Ongelooflijke service betekent, voor een deel, hem niet nodig hebben. Maar als u dit nodig hebt, zijn wij er voor u.

'S WERELDS EERSTE AUTO OM ELKE DAG BETER TE WORDEN VANAF DE DAG DAT U DEZE ONTVANGT

Denk aan Model S als een app op vier wielen. Software-updates houden uw Model S up-to-date met de nieuwste functies ontwikkeld door Tesla.

Software Updates

Net als uw laptop, zal Tesla periodieke updates verstrekken aan uw Model S. Als er een update wordt uitgegeven, wordt dit gemeld op uw 17-inch touchscreen. U kunt de update onmiddellijk installeren, of deze ´s nachts plannen om te installeren terwijl u slaapt.

Nieuwe functies

De aard van de nieuwe functies die kunnen worden toegevoegd aan uw Model S zal u verrassen. Standaard gaat Model S bijvoorbeeld niet langzaam naar voren als u het rempedaal loslaat, zoals bij auto's uitgerust met automatische transmissies. In de automobielwereld heet dit “'kruipen”. Met een elektrische motor is dit niet nodig, maar sommige vroege klanten missen. Met behulp van software-updates, kunnen wij elk Model S upgraden met een “kruip”-optie, die klanten kunnen gebruiken met behulp van het 17-inch touchscreen. Dat is nu 21e eeuw service.
Dat laatste is een vb wat mogelijk is in een electrische auto die online gescheckt kan worden, zelfs het ingrijpen hoe dat een auto kruipt/vertrekt kan online gebeuren.

Laatst gewijzigd door Micele : 23 maart 2014 om 23:11.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 22:55   #83
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Het (hopel)Oosten !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 22:58   #84
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Neen, dat is gewoon een feit als je met een exclusieve bak rondsnort. Je gaat toch ook niet met je Bentley naar een alle merk garage op de hoek?

Citaat:
En dus, voorlopig is Tesla nog niet voldoende uitgerust voor mensen met een Tesla die ver van Antwerpen wonen. In de toekomst zal dit zeker wel het geval zijn. Tenminste dat hoop ik.
In alle geval, ik zie het perfect mogelijk dat de Tesla garage een regeling heeft, waardoor er een vergelijkbare, doch brandstof vervangwagen voorzien kan worden.

En voor de echt groene smurfen, een Nissan Leaf of Renault Twizzy.
Oud 23 maart 2014, 23:08   #85
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Neen, dat is gewoon een feit als je met een exclusieve bak rondsnort. Je gaat toch ook niet met je Bentley naar een alle merk garage op de hoek?

In alle geval, ik zie het perfect mogelijk dat de Tesla garage een regeling heeft, waardoor er een vergelijkbare, doch brandstof vervangwagen voorzien kan worden.

En voor de echt groene smurfen, een Nissan Leaf of Renault Twizzy.
Voor @ Het Oosten raad ik deze all inbegrepen serviceformule aan: 4 jaar zelfs, dan komen ze zelfs naar zijn thuis of in eenderwaarachterhoekjedorpje of boereweg waar hij in panne valt.

Citaat:
VIERJARIG ONDERHOUD INCLUSIEF SERVICE OP LOCATIE

DETAILS
Vier jaar lang Tesla service op locatie, beperkt tot 80.000km

KOSTEN ---------------- | OPTIONEEL RANGER SERVICE
€ 2.800 voorafbetaald | Onbeperkt
Citaat:
Kun je me een redelijke garage noemen die dit helemaal niet aanbiedt ?

Laatst gewijzigd door Micele : 23 maart 2014 om 23:16.
Oud 23 maart 2014, 23:13   #86
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het is toch de bedoeling neem ik aan dat Tesla zoveel mogelijk wagens gaat verkopen. En dan zal die 'exclusiviteit' snel wegvallen en zal Tesla ook moeten zorgen voor de spreiding van garages over gans het land. Voor het ogenblik is dit nog niet het geval. En dat is het punt dat ik wilde maken. Maar goed, Rome is niet in één keer gebouwd.

Citaat:

En voor de echt groene smurfen, een Nissan Leaf of Renault Twizzy
Dat lijkt me een praktische en zinnige oplossing. Maar dat is dan weer een andere invalshoek waarin Tesla beroep doet op andere merken in geval van nood. Maar daar hadden we het niet over.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 maart 2014 om 23:16.
Oud 23 maart 2014, 23:19   #87
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Het is toch de bedoeling neem ik aan dat Tesla zoveel mogelijk wagens gaat verkopen.
Dat is nog niet het geval.

Citaat:
En dan zal die 'exclusiviteit' snel wegvallen en zal Tesla ook moeten zorgen voor de spreiding van garages over gans het land. Voor het ogenblik is dit nog niet het geval. En dat is het punt dat ik wilde maken.
Ik zie het punt niet. Als U nu een Tesla koopt , dan weet U dat het een exclusieve wagen is, die specifieke regelingen nodig heeft.

Citaat:
Maar goed, Rome is niet in één keer gebouwd.
Nope

Citaat:
Dat lijkt me een praktische en zinnige oplossing. Maar dat is dan weer een andere invalshoek waar Tesla beroep doet op andere merken in geval van.
En wat is daar het probleem van?

Laatst gewijzigd door maddox : 23 maart 2014 om 23:20.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 23:21   #88
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is toch de bedoeling neem ik aan dat Tesla zoveel mogelijk wagens gaat verkopen. En dan zal die 'exclusiviteit' snel wegvallen en zal Tesla ook moeten zorgen voor de spreiding van garages over gans het land. Voor het ogenblik is dit nog niet het geval. En dat is het punt dat ik wilde maken.
En waarom schreef je dat geen 3 bladzijden eerder ? Tjonge toch.

Uw plotse "punt" is toch de evidentie zelf. Voorlopig heeft Tesla zowat 1 garage op pakweg 70 rijdende auto´s. Ik denk dat geen enkel ander merk beter doet.

En een Tesla is eigenlijk poepsimpel : accu en electromotor dit in een electronisch regelsysteem wat steeds online kan gecheckt worden, wat kan er daar nog kapot gaan ?

Omdat het toch geen kat leest citeer ik het nog maar eens:

Tesla Service bevat alles wat nodig is om uw Model S in goede conditie te houden. Systeembewaking is altijd alert en software-updates houden uw auto up-to-date met nieuwe functies, zelfs nadat u de auto ontvangen hebt. Voor ons is “jaarlijkse service” echt elke dag service.
Omvat
Jaarlijkse inspectie (of elke 20.000 kilometer)
Vervangende onderdelen zoals remblokken en ruitenwissers (met uitzondering van banden)
Systeembewaking
Remote diagnostics

Software updates
Nieuwe functies

Tesla Rangers komen bij u
Elk Service Center is een hub voor onze mobiele service-monteurs. Voor een extra vergoeding kunnen Tesla Rangers bij u thuis of op kantoor komen om het meeste onderhoud en reparaties onder garantie uit te voeren.

Als het maar waar is.

Laatst gewijzigd door Micele : 23 maart 2014 om 23:37.
Oud 24 maart 2014, 07:40   #89
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En waarom schreef je dat geen 3 bladzijden eerder ? Tjonge toch.

Uw plotse "punt" is toch de evidentie zelf. Voorlopig heeft Tesla zowat 1 garage op pakweg 70 rijdende auto´s. Ik denk dat geen enkel ander merk beter doet.

En een Tesla is eigenlijk poepsimpel : accu en electromotor dit in een electronisch regelsysteem wat steeds online kan gecheckt worden, wat kan er daar nog kapot gaan ?

Omdat het toch geen kat leest citeer ik het nog maar eens:

Tesla Service bevat alles wat nodig is om uw Model S in goede conditie te houden. Systeembewaking is altijd alert en software-updates houden uw auto up-to-date met nieuwe functies, zelfs nadat u de auto ontvangen hebt. Voor ons is “jaarlijkse service” echt elke dag service.
Omvat
Jaarlijkse inspectie (of elke 20.000 kilometer)
Vervangende onderdelen zoals remblokken en ruitenwissers (met uitzondering van banden)
Systeembewaking
Remote diagnostics

Software updates
Nieuwe functies

Elk Service Center is een hub voor onze mobiele service-monteurs. Voor een extra vergoeding kunnen Tesla Rangers bij u thuis of op kantoor komen om het meeste onderhoud en reparaties onder garantie uit te voeren.

Als het maar waar is.

Ik heb dit al eerder geschreven. Alleen u leest het niet. Er kan altijd iets kapot gaan aan een wagen (voorruit kapot, achterlicht stuk, enz.), de wagen moet eens nagekeken worden, enz. En dus moeten er meer Tesla-garages of service centers zijn in het land. En zeker verkoopspunten. En die zijn er niet. Begrijpelijk natuurlijk, omdat Tesla pas relatief recent een voet aan de grond probeert te krijgen in Europa. Uw argument: 'dan kunt u eens naar Antwerpen gaan of Brussel en daar iets gaan bezoeken want het zijn mooie steden', snijdt geen hout en is eigenlijk belachelijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2014 om 07:58.
Oud 24 maart 2014, 07:54   #90
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb dit al eerder geschreven. Alleen u leest het niet. Er kan altijd iets kapot gaan aan een wagen, de wagen moet eens nagekeken worden, enz. En dus moeten er meer Tesla-garages of service centers zijn in het land. En zeker verkoopspunten. En die zijn er niet. Begrijpelijk natuurlijk, omdat Tesla pas relatief recent een voet aan de grond probeert te krijgen in Europa. Uw argument: 'dan kunt u eens naar Antwerpen gaan of Brussel en Anrtwerpen en daar iets gaan bezoeken want het zijn mooie steden', snijdt geen hout en is eigenlijk belachelijk.
En jij beweert dat anderen jouw flauwekul niet lezen ?

Tesla Service 24/7/365

Begin nu maar te zeuren over de schrikkeldag.
Oud 24 maart 2014, 08:00   #91
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
En jij beweert dat anderen jouw flauwekul niet lezen ?

Tesla Service 24/7/365

Begin nu maar te zeuren over de schrikkeldag.
Ik stel voor dat u met uw hond gaat wandelen. In plaats van als permanente stoorzender op te treden in een discussie.
Oud 24 maart 2014, 08:06   #92
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat u met uw hond gaat wandelen. In plaats van als permanente stoorzender op te treden in een discussie.
Wat noem jij discussie ? De wereldvreemde oen uithangen ? Blind raaskallen over aangereikte links die je zelfs niet opent ?

Gun Tesla de tijd om op de markt te komen : het wordt de nieuwe Apple.
Oud 24 maart 2014, 08:12   #93
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Wat noem jij discussie ? De wereldvreemde oen uithangen ? Blind raaskallen over aangereikte links die je zelfs niet opent ?

Gun Tesla de tijd om op de markt te komen : het wordt de nieuwe Apple.
Zelfs de verwijzing die u klakkeloos copypast in uw vorige post trekt nergens op. Hoeveel service centers zijn er in België op die site? Tel ze maar eens. Bovendien legt u zelf de strop nu om uw eigen nek. Door dit antwoord (in het blauw) geeft u zelf toe dat dat de Tesla-service onvoldoende is. Hetgeen mijn bewering was. Kortom, ik verdoe mijn tijd om met posters zoals u te discussiëren.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2014 om 08:17.
Oud 24 maart 2014, 08:22   #94
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs de verwijzing die u klakkeloos copypast in uw vorige post trekt nergens op. Hoeveel service centers zijn er in België op die site? Tel ze maar eens. Bovendien legt u zelf de strop nu om uw eigen nek. Door dit antwoord (in het blauw) geeft u zelf toe dat dat de Tesla-service onvoldoende is. Hetgeen mijn bewering was. Kortom, ik verdoe mijn tijd om met posters zoals u te discussiëren.
Mijnheer, kom dan niet discussiëren met "domme posters" maar richt u met al uw intellect direct naar Tesla. U verdoet uw deskundige tijd.

Overigens, neem gewoon een lidkaart bij Touring en u bent wellicht evensnel geholpen. Inclusief vervangwagen. Maar neem dan zeker geen Tesla, want daar trekt u uw neus voor op.
Oud 24 maart 2014, 10:23   #95
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb dit al eerder geschreven. Alleen u leest het niet. Er kan altijd iets kapot gaan aan een wagen (voorruit kapot, achterlicht stuk, enz.), de wagen moet eens nagekeken worden, enz. En dus moeten er meer Tesla-garages of service centers zijn in het land. En zeker verkoopspunten. En die zijn er niet. Begrijpelijk natuurlijk, omdat Tesla pas relatief recent een voet aan de grond probeert te krijgen in Europa. Uw argument: 'dan kunt u eens naar Antwerpen gaan of Brussel en daar iets gaan bezoeken want het zijn mooie steden', snijdt geen hout en is eigenlijk belachelijk.
Hoe belachelijk kan men zijn. Een betere service als Tesla zegt op zijn website -als het waar is - bestaat er niet. Kun jij eigenlijk niet begrijpend lezen ? Kun jij geen Nederlands ?
Moet ik volgende vertalen ? Dat is denoods bij uw thuis of op de locatie waar je jouw panne hebt, mits een redelijke vergoeding, dat doen alleen de topmerken !:

Ik summeer de 3 opties :

1. Zonder extra betaling
Citaat:
Voor ons is “jaarlijkse service” echt elke dag service.omvat onder andere: Systeembewaking, Remote diagnostics, Software updates, ...]
Je weet toch wat een remote diagnose is ? Van op afstand een diagnose maken wat er kan schelen aan de auto. Dan kun je nog altijd optie 2. nemen moest de panne niet online te herstellen zijn (bvb software-herstelling of update, zoals ik met mijn Microsoft Outlook ook thuis op mijn laptop doe als die blijft hangen )

2. voor €1 per kilometer vanaf het dichtsbijzijnde Tesla service center, met een minimum van €100. (Kosten kunnen verschillen per regio)
Citaat:
3. Voor de schrikschijter die denkt dikwijls in panne te vallen, voor 700 €/jaar wel voorafbetaald
Citaat:
Voor € 2800 voorafbetaald:
Vier jaar lang Tesla service op locatie, beperkt tot 80.000km
OPTIONEEL RANGER SERVICE : Onbeperkt
1.2.3. Gelezen ? Tesla heeft zelfs voor de grootste bangerikken alles voorzien.
Wslk kent Tesla al zijn klanten per voornaam zo weinig zijn er.

En nu je flauwe argumentering even wegvegen:
- Voorruit kapot ? Een sterretje is geen panne tenzij de ganse ruit stuk is.
Heeft niets met Tesla te doen, daarvoor belt men Carglass en daar wordt men geholpen. Of Carglass komt bij uw thuis. Wordt direct met de verzekering geregeld, Tesla komt daar niet tussen.

- Achterlicht stuk ? Wat stuk (lampje ?) Hindert ook niemand te rijden. Een achterlichtblok kan desnoods met de post geleverd worden en zelf geplaatst worden als je handen niet binnenste buiten staan (en ik heb een heel zeldene wagen)

Citaat:
Descartes Jr heeft wel groot gelijk na talrijke pogingen ben je blijkbaar nog altijd niet in staat een link te openen en je 5 minuten tijd te gunnen gewoon te lezen wat Tesla voor servicediensten aanbiedt ! Ik neem me zelfs de tijd dat over te tippen en extra te "vertalen" voor jou.

Laatst gewijzigd door Micele : 24 maart 2014 om 10:45.
Oud 24 maart 2014, 10:40   #96
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe belachelijk kan men zijn. Een betere service als Tesla zegt op zijn website -als het waar is - bestaat er niet. Kun jij eigenlijk niet begrijpend lezen ? Kun jij geen Nederlands ?
Moet ik volgende vertalen ? Dat is denoods bij uw thuis of op de locatie waar je jouw panne hebt, mits een redelijke vergoeding, dat doen alleen de topmerken !:
Ik summeer de 3 opties :
1. Zonder extra betaling
Je weet toch wat een remote diagnose is ? Van op afstand een diagnose maken wat er kan schelen aan de auto. Dan kun je nog altijd optie 2. nemen moest de panne niet te herstellen zijn.

2. voor €1 per kilometer vanaf het dichtsbijzijnde Tesla service center, met een minimum van €100. (Kosten kunnen verschillen per regio)

3. Voor de schrikschijter die denkt dikwijls in panne te vallen, voor 700 €/jaar wel voorafbetaald

1.2.3. Gelezen ? Tesla heeft zelfs voor de grootste bangerikken alles voorzien.
Wslk kent Tesla al zijn klanten per voornaam zo weinig zijn er.

En nu je flauwe argumentering even wegvegen:
- Voorruit kapot ? Een sterretje is geen panne tenzij de ganse ruit stuk is.
Heeft niets met Tesla te doen, daarvoor belt men Carglass en daar wordt men geholpen. Of Carglass komt bij uw thuis. Wordt direct met de verzekering geregeld, Tesla komt daar niet tussen.

- Achterlicht stuk ? Wat stuk (lampje ?) Hindert ook niemand te rijden. Een achterlichtblok kan desnoods met de post geleverd worden en zelf geplaatst worden als je handen niet binnenste buiten staan (en ik heb een heel zeldene wagen)
Weer zo'n onzinnige opmerking. U denkt toch niet dat ik me ga amuseren om te gaan prutsen met en aan een achterlicht. Het is wel te merken dat u geen enkele notie meer heeft van hoe achterlichten van een huidige wagen worden geconcipieerd. U vertelt onzin.
Oud 24 maart 2014, 10:47   #97
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Weeral heb jij de post niet gelezen JE BENT gewoon in totale ONTKENNING !
Tesla komt jou terplaatse depanneren !

Heb je zintuigen ? :

Citaat:
Weer zo'n onzinnige opmerking. U denkt toch niet dat ik me ga amuseren om te gaan prutsen met en aan een achterlicht. Het is wel te merken dat u geen enkele notie meer heeft van hoe achterlichten van een huidige wagen worden geconcipieerd. U vertelt onzin.
Hopeloos en achterlijk, hoe oud ben je eigenlijk ? Dus als een acherlicht stuk is lig jij in panne en ga je niet verderrijden, je heb ook geen set reservelampjes want je handen staan verkeerd, je rijdt ook niet naar een dichtbijzijnd tankstation of garage waar ze je ook kunnen helpen, maar je gaat wel Touring bellen ofzo ? Amai.
Heb je wel een auto ?

Laatst gewijzigd door Micele : 24 maart 2014 om 10:56.
Oud 24 maart 2014, 10:56   #98
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Ik heb intussen 3500 km achter de rug in mijn Model S, en die kan ik samenvatten met: WAT EEN WAGEN!!!!

- Die acceleratie, die je achterover drukt in je zetel! Of het nu van 0 naar 50, of van 100 naar 150 is, maakt niks uit.
- Dat fantastisch intuïtieve "double-iPad" touchscreen!
- Die handige app op je smartphone of iPad, waarmee je ALTIJD EN OVERAL kunt zien waar je Model S ergens aan het rondtoeren is (als je vrouw ermee weg is, b.v.), waarmee je de verwarming al kunt opzetten een kwartiertje voor je ernaartoe gaat,...
- Dat prachtige panoramische schuifdak!
- Die zee van ruimte in je achter- én voorkoffer!
- Die automatisch uitschuivende deurklinken als je op een meter van je wagen komt!
- Die stilte in het verkeer!
- Die impressionante 21" banden!

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2014, 10:57   #99
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Ik heb intussen 3500 km achter de rug in mijn Model S, en die kan ik samenvatten met: WAT EEN WAGEN!!!!

- Die acceleratie, die je achterover drukt in je zetel! Of het nu van 0 naar 50, of van 100 naar 150 is, maakt niks uit.
- Dat fantastisch intuïtieve "double-iPad" touchscreen!
- Die handige app op je smartphone of iPad, waarmee je ALTIJD EN OVERAL kunt zien waar je Model S ergens aan het rondtoeren is (als je vrouw ermee weg is, b.v.), waarmee je de verwarming al kunt opzetten een kwartiertje voor je ernaartoe gaat,...
- Dat prachtige panoramische schuifdak!
- Die zee van ruimte in je achter- én voorkoffer!
- Die automatisch uitschuivende deurklinken als je op een meter van je wagen komt!
- Die stilte in het verkeer!
- Die impressionante 21" banden!

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan...
En hoeveel lampjes heb je al kapot gehad ?
Hoeveel keer ruit stuk ?
Hoeveel keer een onoplosbare panne ?

Zie posts @ Het Oosten, want dat is blijkbaar het belangrijkste van een automerk, ze moeten minstens 400 garages hebben voor 400.000 auto´s, of 1 op 1000 auto´s.
1 grote garage voor 66 Tesla´s (bron Febiac) is namelijk te weinig, perfecte 3G-online service en zelfs service en reparatie op locatie of thuis door Tesla Rangers is ook niet goed. Lacheuhhh hier, proest...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TESLA

Laatst gewijzigd door Micele : 24 maart 2014 om 11:10.
Oud 24 maart 2014, 11:03   #100
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
En hoeveel lampjes heb je al kapot gehad ? Zie post @ ... Oosten
Wees gerust, nog niks kapot gehad.

Laten we dan nog maar even doorgaan:

- Die heerlijke afwezigheid van die stinkende dieselgeur in je garage!
- Die ruim voldoende piek van 210 km/u!
- Die absurd lage verkeerstaks van amper 70 EUR!
- Die totale afwezigheid van inverkeersstellingstaks!
- Dat heerlijk lage voordeel alle aard!
- Die fantastische 24/7 remote diagnostics vanuit de States!
- Dat handige permanente internet via de (inbegrepen!) 3G dataverbinding!
- Die sublieme audiokwaliteit van zowel FM, DAB, internetradio als FLAC & mp3 bestanden op de 3 usb-sticks!

Enz... Enz... Enz...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be