![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel de openbare bussen zijn daar alsnog van vrijgesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zat vanachter in de auto , had ik mijn riem toen niet om , lag ik waarschijnlijk ergens op de motorkap van de auto !! Citaat:
En wij waren niet eens in fout !! De schuldige mocht ALLES dokken (verzekering) !! Ik heb ooit 1 ongeval geweten , die had z'n riem niet aan , de auto stond in de fik , lag in de sloot , en ze konden hem er net op tijd uithalen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je betaalt ook 110 euro boete als je maar liefst 152 km/u per op de autosnelweg rijdt. Hiermee breng je wel andere weggebruikers in gevaar. Ook bellen met GSM tijdens het rijden is 110 euro, ook dat is gevaarlijk.
Er klopt duidelijk iets niet met de boetetarieven. Ik ben gerust bereid een boete te betalen als ik in overtreding ben, maar die boete moet billijk zijn met de aard van de overtreding, zijnde het gevaar die de overtreding meebracht voor de andere weggebruikers. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te begrijpen. Bijvoorbeeld inhalen op een helling of in een bocht mag voor mij met 1000 euro of meer boete bestraft worden omdat dit levensgevaarlijk is. Het niet dragen van de veiligheidsgordel hoort wat mij betreft thuis in de laagste categorie van verkeersovertredingen, met een boete van 55 euro. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 14 maart 2014 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() U gist maar, maar weet dit niet zeker. Zowieso overtreding is overtreding en ik betwist dan ook een boete niet, wel de hoogte van het bedrag. Omdat die niet in verhouding staat met andere meer ernstiger verkeersovertredingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Zo is het inderdaad, gezien je bij de politierechtbank toch altijd meer moet betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder gordel rijden is sowieso gevaarlijk. Voor u als voor andere weggebruikers. Ooit trouwens eens nagedacht over een situatie waarbij u door de voorruit vliegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U toont gewoonweg aan dat u uw eigen gedachtegoed niet ernstig neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hier bedraagt het 140€,,,,dus die 30 euro weer gespaart of niet soms? Kun je weer voor tanken en als je de gordel wel droeg kon je nog meer tanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een gezever. Naar Uw logica is men in Noord-Korea zo vrij als het maar kan, er zitten enkel wat mensen te jammeren als kleine kinderen omdat ze zich niet aan de wet willen houden.
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien toch even iets leren over Noord-Korea voor u iets tracht te vergelijken wat in de verte verste geen gelijkenis vertoont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat je elke wet kan verdedigen met de drogreden 'tja, het is de wet, en wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten'. Dat zegt niets over hoe rechtvaardig die wet is.
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Alles gaat goed in Noord-Korea. Er zijn enkel wat mensen die zich niet aan de wet willen houden. Als die mensen gestraft worden, is dat het resultaat van hun eigen fouten.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze discussie gaat het over het al dan niet dragen van de... gordel. Als u het verschil niet ziet, is er weinig hoop... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |