![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() http://www.vandale.nl/opzoeken?patte...n#.Uygcqah5NNQ
Lijkt me best toch wel op te gaan voor SA, niet?
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik voor betrouwbare én nuttige informatie nog altijd heel vaak niet terecht kan bij 'commerciële' en/of door diverse overheden gesubsidieerde 'media' blijf ik bedroevend vinden. Voor zover ik weet zijn er echter - helaas? gelukkig? - nog steeds géén wetten die ons er uitdrukkelijk toe verplichten uitgerekend daar ons licht op te steken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dergelijke achterlijkheid zou in de beschaafde wereld zelf niet meer mogelijk zijn. De islam is een affront voor de mensheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitspraak op zich is echter wél een feit. Voor zover ik weet is die uitspraak uitgesproken (en onthouden). 2) Deze zin begrijp ik niet. Wat wilt u daarmee zeggen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch maar oppassen in dit landje van atheïstische onverdraagzaamheid.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achterlijk of niet ...als er veel geld kan worden verdiend maakt het allemaal niet uit....Vraag dat maar eens aan onze Voetballende medemens !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Partijlid
|
![]() Een achterlijke knackjournalist die niet kan lezen of luisteren heeft geschreven dat.........
Een achterlijke vorm van islam is niet de islam. Alhoewel de islamstal mag wel eens uitgemest worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Die journalisten beginnen steeds onbeschofter te worden als het over Saudi-Arabië gaat...
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...elevisie.dhtml
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Progressief, da's mijn persoonlijk interpretatie van de islam zoals die in Saoedi-Arabië wordt beleden.
Voila, nu kan Jack opgelucht ademhalen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |