Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2014, 18:54   #81
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die Wilders wordt best geen dictator, nee hee! lolz, nee serieus, dat hij maar begint met de platina blond haarkleur weg te gooien, dat alleen al zal Nederland een fikse besparing opleveren en geld in het laatje voor de echte blonde kaaskopjes LOL
Heeft u al werk? Het zou ons toch een pak geld besparen hoor.

Waarschijnlijk heeft u er weeral geen tijd gevonden om te solliciteren.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 18:55   #82
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Doomyke, als ge het hier toch zo slecht vindt, kunt ge altijd terug naar Zandbakkistan verhuizen, hoor. We hebben hier geen nood aan al die discriminatie- en racismezever.
2
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 19:18   #83
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dragen sommige moslima's hoofddoeken om hygiënische redenen?
Luizen of zo? Ik dacht dat het uit achterlijkheid en dwang was vanwege hun dictatoriale gevaarlijke godsdienst ...
Ik heb wel met hen te doen, alles bij elkaar.
Grappig dat je op mijn kar springt vrind.
Wat doet je denken dat ik pro-hoofdtafeldoek ben? Van mij mogen die bruine tafeldoek-stiletto pumps dragende vrouwen zich ook aanpassen aan 21ste eeuw hoor. Ik vraag me dan af of ze me dan uitnodigen om haar mee uit te vragen of dat ik haar moet onderdrukken.
Oud 21 maart 2014, 23:41   #84
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jaja, dat was 'n gangbare sport onder onze nozems, om vrouwen lastig te vallen en erger als ze niet 'zedig' gekleed waren, oudjes te overvallen, sakosjen trekken, auto's in de fik steken, mensen beroven voor 'n mobieltje en verrot slaan e.a. ongein, niet zeveren gast, meer dan de helft van de bajesklanten zijn mohedanen terwijl ze nauwelijks 10 % vd bevolking uitmaken, niet enkel in Blg., maar in elk west-Europees land.

Als ik in andermans land woon waar ik alle kansen gekregen heb die ik in land van herkomst nooit ofte nimmer zou gehad hebben en meer dan de helft van mijn soortgenoten Belgen/Vlamingen vullen de gevangenissen van dat land èn elk ander west-Europees land, ik zou me rot schamen en m'n kop niet eens meer op straat durven vertonen, laat staan met 'n Belgische vlag of Vlaamse Leeuw op m'n kop over straat paraderen om nog eens goed in de verf te zetten dat ik ij dat uitschot hoor, laat staan nog 'n grote bek durven opzetten als 'n politicus van dat land zou vragen of de autochtonen nog meer of juist minder van die kutbelgen willen. Ik zou niet eens in dat land durven blijven uit schaamte voor m'n soortgenoten die die rottigheid uithalen, zelfs al was ikzelf niet crimineel en had ik nooit 'n vlieg kwaad gedaan.

Dat is wat mensen tegensteekt, geen schaamte kennen en je eigen gemeenschap niet in de hand hebben/houden, die crimineeltjes niet op hun verantwoordelijkheid wijzen of hen zèlf 'n fikse schop onder hun reet verkopen bij hun misdragingen.
Ge wilt een allochtoon die zich voor alles wat een andere allochtoon ooit misdeed tegen de blanke bwana verontschuldigd? Hier hebt ge er een :
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140120_036
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 21 maart 2014 om 23:46.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 23:59   #85
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Jaja, dat was 'n gangbare sport onder onze nozems, om vrouwen lastig te vallen en erger als ze niet 'zedig' gekleed waren, oudjes te overvallen, sakosjen trekken, auto's in de fik steken, mensen beroven voor 'n mobieltje en verrot slaan e.a. ongein, niet zeveren gast, meer dan de helft van de bajesklanten zijn mohedanen terwijl ze nauwelijks 10 % vd bevolking uitmaken, niet enkel in Blg., maar in elk west-Europees land.

Als ik in andermans land woon waar ik alle kansen gekregen heb die ik in land van herkomst nooit ofte nimmer zou gehad hebben en meer dan de helft van mijn soortgenoten Belgen/Vlamingen vullen de gevangenissen van dat land èn elk ander west-Europees land, ik zou me rot schamen en m'n kop niet eens meer op straat durven vertonen, laat staan met 'n Belgische vlag of Vlaamse Leeuw op m'n kop over straat paraderen om nog eens goed in de verf te zetten dat ik ij dat uitschot hoor, laat staan nog 'n grote bek durven opzetten als 'n politicus van dat land zou vragen of de autochtonen nog meer of juist minder van die kutbelgen willen. Ik zou niet eens in dat land durven blijven uit schaamte voor m'n soortgenoten die die rottigheid uithalen, zelfs al was ikzelf niet crimineel en had ik nooit 'n vlieg kwaad gedaan.

Dat is wat mensen tegensteekt, geen schaamte kennen en je eigen gemeenschap niet in de hand hebben/houden, die crimineeltjes niet op hun verantwoordelijkheid wijzen of hen zèlf 'n fikse schop onder hun reet verkopen bij hun misdragingen.
2!
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 00:02   #86
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ge wilt een allochtoon die zich voor alles wat een andere allochtoon ooit misdeed tegen de blanke bwana verontschuldigd? Hier hebt ge er een :
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140120_036
Zij profileren zich steeds als één groep; daar zijn overduidelijk nadelen aan verbonden.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 00:08   #87
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Zijn die 'geemancipeerde' allochtone vrouwen in ziekenhuizen dan bereid om hun kopvoddeke af te zetten uit hygienische overwegingen, zoals elke normale verpleger/verpleegster zou moeten doen? Of is dat dan weer 'discriminatie' en 'racisme'?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En hoe zou de verhouding zijn tussen de bijdragende Marokkanen en diegenen die op onze kosten leven? Verhouding van 1 op 10?
Citaat:
dat is juist hetgeen we hier trachten te bestrijden, die semi-nazistische dictatoriale ideologie die zelfs nooit gehoord heeft over mensenrechten, laat staan vrouwenrechten, vrijheid van meningsuiting, godsdienstvrijheid, die teert op homohaat, jodenhaat alleshaat - NEE Dank U!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Die paar goeie maken de bende niet, vrouwen gaan veel minder werken en met hun 10% zorgen inteelt groepen voor 70% van de gewelddadige misdaad en 50% van de sociale kosten en ziekenzorg. Als je dat niet ziet wil je gewoon blind zijn, op die manier los je niets op.
Weet je wat ik zo vreemd vind? Dat ik zelf niks merk van al die rampverhalen, ook niet in grote steden zoals Rijsel of Gent waar ik vaak kom. En wat die o zo onderdrukte islamitische vrouwen betreft : er zitten in mijn kennissenkring veel vrouwen die een "allochtone" (voornamelijk Noord-Afrikaans en/of Arabische) afkomst hebben. Ze hebben allemaal respektabele beroepen zoals verpleegster, leerkracht, kantoorbediende, tolk, sekretaresse,... en het zijn geen onderdanige sloren die een hoofddoek dragen. Ze zijn niet bang om hun mening tegen een man te zeggen, zien er even westers uit als andere westerse vrouwen, zijn niet praktizerend gelovig, en zijn vaak getrouwd met een "autochtoon" en hebben er kinderen mee. En die zijn helemaal geen minderheid in hun bevolkingsgroep, maar eerder de meerderheid.
Dus neen, ik geloof al die rampverhalen van bangerikken en zageventen niet.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 maart 2014 om 00:09.
Oud 22 maart 2014, 00:21   #88
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Weet je wat ik zo vreemd vind? Dat ik zelf niks merk van al die rampverhalen, ook niet in grote steden zoals Rijsel of Gent waar ik vaak kom. En wat die o zo onderdrukte islamitische vrouwen betreft : er zitten in mijn kennissenkring veel vrouwen die een "allochtone" (voornamelijk Noord-Afrikaans en/of Arabische) afkomst hebben. Ze hebben allemaal respektabele beroepen zoals verpleegster, leerkracht, kantoorbediende, tolk, sekretaresse,... en het zijn geen onderdanige sloren die een hoofddoek dragen. Ze zijn niet bang om hun mening tegen een man te zeggen, zien er even westers uit als andere westerse vrouwen, zijn niet praktizerend gelovig, en zijn vaak getrouwd met een "autochtoon" en hebben er kinderen mee. En die zijn helemaal geen minderheid in hun bevolkingsgroep, maar eerder de meerderheid.
Laat ons effe raden : de echtgenoten van die moslima's hebben zich moeten bekeren tot de islam om te mogen trouwen met die moslima's en hun eerste zoontje heet Mohammed en volgt islamles en zeker geen zedenleer. Allemaal omdat die muzels zo veel respect hebben voor de overtuiging van de autochtoon.
Oud 22 maart 2014, 00:26   #89
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Laat ons effe raden : de echtgenoten van die moslima's hebben zich moeten bekeren tot de islam om te mogen trouwen met die moslima's en hun eerste zoontje heet Mohammed en volgt islamles en zeker geen zedenleer. Allemaal omdat die muzels zo veel respect hebben voor de overtuiging van de autochtoon.
Je bent er volledig naast. De echtgenoten moeten zich helemaal niet bekeren, en de kinderen (die vaak ook een Vlaamse of Franse voornaam hebben) gaan meestal naar een katolieke school. En die "allochtone" vrouwen zijn eigenlijk vierkant onverschillig tegenover al dat geloofsgedoe. Ge ziet spoken. Ge moet meer uit Uw kot komen.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 maart 2014 om 00:28.
Oud 22 maart 2014, 00:27   #90
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Eén "zelfverrijkende zonnekoning" of honderdduizenden zelfverrijkende "makakken"...beslissing is snel genomen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Dat er wat schort aan Wilders hoef jij mij niet te vertellen maar wat mij betreft ligt echter de grove nalatigheid van de traditionele politiek aan de basis van de creatie van Wilders.
Citaat:
Ik hoef Wilders helemaal niks te vragen, dat zijn niet mijn besognes, hij legt de vinger op de zere wonde en blijkbaar is hem dat (alweer) gelukt, vandaar (alweer) de heisa.

Hij doet dat goed!
Het begint echt wel op te vallen hoe fans van Wilders hier al de ganse tijd naast de kwestie zitten te lullen. De beginpost stelde dat Wilders een paranoïde en wereldvreemde diktator is die zich in eigen partij als een sjoemelende zonnekoning gedraagt. Maar zijn fans fietsen voortdurend rond deze pijnlijke feiten heen. De manier waarop de minder fraaie kanten van de Grote Leider en Heiland worden ontkend of vergoelijkt krijgt zelfs sektaire trekjes.

Andere politiekers zouden voor veel minder worden weggestemd of moeten opstappen, maar populisten raken met alles weg. Als ze maar zeggen wat het gepeupel graag hoort, mogen ze de grootste sjoemelaars, kriminelen of diktators zijn. Alles wordt hen vergeven, zoals uit bovenstaande posts blijkt. Blijkbaar hebben sommige mensen een Sterke Leider nodig. Op dit vlak lijkt Wilders erg op die Italiaanse klowns zoals Berlusconi en Beppo (http://www.standaard.be/cnt/dmf20140306_01013046) of een supermacho zoals Poetin die ook niks moeten hebben van interne demokratie en er lustig op losgraaien.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 maart 2014 om 00:29.
Oud 22 maart 2014, 00:34   #91
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het begint echt wel op te vallen hoe fans van Wilders hier al de ganse tijd naast de kwestie zitten te lullen. De beginpost stelde dat Wilders een paranoïde en wereldvreemde diktator is die zich in eigen partij als een sjoemelende zonnekoning gedraagt. Maar zijn fans fietsen voortdurend rond deze pijnlijke feiten heen. De manier waarop de minder fraaie kanten van de Grote Leider en Heiland worden ontkend of vergoelijkt krijgt zelfs sektaire trekjes.

Andere politiekers zouden voor veel minder worden weggestemd of moeten opstappen, maar populisten raken met alles weg. Als ze maar zeggen wat het gepeupel graag hoort, mogen ze de grootste sjoemelaars, kriminelen of diktators zijn. Alles wordt hen vergeven, zoals uit bovenstaande posts blijkt. Blijkbaar hebben sommige mensen een Sterke Leider nodig. Op dit vlak lijkt Wilders erg op die Italiaanse klowns zoals Berlusconi en Beppo (http://www.standaard.be/cnt/dmf20140306_01013046) of een supermacho zoals Poetin die ook niks moeten hebben van interne demokratie en er lustig op losgraaien.
Dat komt dan uit de mond van een rood militantje dat springt op het vingergeknip voor zijn grote rode leider, die op zijn beurt kruipt voor kolonnes onintegreerbaren die 5 x daags op de knieën gaan met hun gat omhoog voor hun dooie Leider-pedofiel uit het Mekka van 15 eeuwen terug. LOL
Oud 22 maart 2014, 00:44   #92
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Dat komt dan uit de mond van een rood militantje dat springt op het vingergeknip voor zijn grote rode leider, die op zijn beurt kruipt voor kolonnes onintegreerbaren die 5 x daags op de knieën gaan met hun gat omhoog voor hun dooie Leider-pedofiel uit het Mekka van 15 eeuwen terug. LOL
En wie zou mijn rode leider dan wel zijn?
Tip : ik ben eerder anarchistisch ingesteld, heb lak aan bazige mensen en praatjesmakers die het goed kunnen uitleggen, en ben agnosties op het ateïstiese af.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 maart 2014 om 00:44.
Oud 22 maart 2014, 01:31   #93
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat; "Gent en Rijsel zijn grote steden, ik kom daar al eens..."

Shhhh vertel 't niet verder, de mensen zouden nog kunnen gaan geloven dat die 2 uit de kluiten gewassen boerengaten "grote steden" zijn.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 07:33   #94
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wereldvreemd??
Besef jij wel hoeveel mensen stilletjes en niet zo stilletjes hopen dat het gros van de marokkanen gewoon zou verdwijnen?
Dat is de wens van het 'gepeupel'.

Trouwens, om mensen proberen te kleineren wanneer zij de criminele parasitaire marokkanen (en andere allochtonen met dezelfde eigenschappen) kotsbeu zijn, dat is pas belachelijk.
Maar dat weet jij ook wel...het is het laatste wapen dat je nog kan proberen te gebruiken tegen zij die met hun ogen open in de realiteit staan.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 10:31   #95
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U hoeft onze rampverhalen van bangeriken en zageventen niet te geloven.
Als u naar het nieuws gekeken hebt, heeft u het uit een heel andere hoek gehoord.
Prinses Astrid zei dat er al enige beterschap is wat betreft vrouwenrechten in de Arabische (= moslim)landen. Maar er moet nog veel gebeuren ...
Rekent u Prinses Astrid ook onder degenen die rampverhalen vertellen?
Oud 22 maart 2014, 10:34   #96
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent er volledig naast. De echtgenoten moeten zich helemaal niet bekeren, en de kinderen (die vaak ook een Vlaamse of Franse voornaam hebben) gaan meestal naar een katolieke school. En die "allochtone" vrouwen zijn eigenlijk vierkant onverschillig tegenover al dat geloofsgedoe. Ge ziet spoken. Ge moet meer uit Uw kot komen.
De kinderen worden wel opgevoed tot kleine moslimmekes, zelfs als ze naar een katholieke school gaan.
Vraagje : als er hier moslimscholen worden opgericht, hoe lang zou het dan volgens u duren voor de kinderen van moslims naar die scholen ipv naar de gewone staats- en katholieke scholen?
Oud 22 maart 2014, 10:36   #97
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wie zou mijn rode leider dan wel zijn?
Tip : ik ben eerder anarchistisch ingesteld, heb lak aan bazige mensen en praatjesmakers die het goed kunnen uitleggen, en ben agnosties op het ateïstiese af.
En iemand met uw overtuiging verdedigt een fanatieke godsdienst als de islam?
Moet er nog zand zijn ...
Oud 22 maart 2014, 10:59   #98
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U hoeft onze rampverhalen van bangeriken en zageventen niet te geloven.
Als u naar het nieuws gekeken hebt, heeft u het uit een heel andere hoek gehoord.
Prinses Astrid zei dat er al enige beterschap is wat betreft vrouwenrechten in de Arabische (= moslim)landen. Maar er moet nog veel gebeuren ...
Rekent u Prinses Astrid ook onder degenen die rampverhalen vertellen?
Prinses Astrid mag mijn nauwe bilnaad is komen drooglebberen. Wat een schaap is me dat zeg.
Is zij jouw identificatiemodel Marie? Wel wel..
Oud 22 maart 2014, 11:05   #99
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Prinses Astrid mag mijn nauwe bilnaad is komen drooglebberen. Wat een schaap is me dat zeg.
Is zij jouw identificatiemodel Marie? Wel wel..
Als u niet begrijpt wat ik met deze anecdote wil zeggen, dan is dat uw probleem, niet het mijne ...
Oud 22 maart 2014, 11:09   #100
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als u niet begrijpt wat ik met deze anecdote wil zeggen, dan is dat uw probleem, niet het mijne ...
Nu heb ik het wel begrepen, sorry meid.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be