![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou eerder zeggen: het hangt af van de mate waarin die persoon zich eerder vereenzelvigt met zijn zand van herkomst (of dat van zijn voorouders).
Iemand als Zuhal Demir kan je amper als "allochtoon" bestempelen, niet in het minst omdat zij zèlf zich niet als dusdanig profileert.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, de meeste Gentenaars zeggen nog steeds 'allochtoon', wellicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is helemaal RASSIES !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gent vervangt allochtoon door 'persoon met migratieachtergrond'
Gent vervangt autochtoon door 'persoon met geen migratieachtergrond' Gent vervangt autochtoon door 'persoon met Belgische achtergrond' Gent vervangt autochtoon door 'persoon met Nationale achtergrond' Gent vervangt autochtoon door 'persoon met geen achtergrond' Gent vervangt autochtoon door 'persoon met wel een achtergrond' Oh boy , het moet correct zijn: Gent vervangt allochtoon door 'aardling' Gent vervangt autochtoon door 'aardling' Wij wonen toch met z'n allen op deze Aardbol ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee in Gent zeggen ze nen "luukwust", maar dat mag niemand weten .......
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Het is te zien welke roots hij heeft,ik herinner mij een portugees gezin,de kinderen waren geen alochtonen meer maar vader wordt tot op heden "el Portugues" genoemd.Wie 1/4 of zelfs 1/8 zwart is zal altijd neger worden genoemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je je zo gedraagt, kan je zelfs na 20 generaties nog een " allochtoon " zijn...Je kan dat ook een kolonist noemen in feite... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij zijn daar "les petits Belges". Toch niet erg? Meestal zijn we zelfs een kop groter en dommer ook al niet. Ik pas me daar gewoon aan en ben er graag gezien als "petit belge" (1,80m ![]() Maar allochtoon zou beledigend zijn? Integreer en werk en we spreken niet meer over allochtonen. Zelfs als Mohamed enz. zul je dan gewaardeerd worden. Door mij dan toch.
![]() |
![]() |
#93 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dom dom en nog eens dom, dat is al wat ik er over te zeggen heb.
De kleur van je huid kun je niet veranderen maar dat is bv. nog geen reden om een neger geen neger meer te mogen noemen. Ook een allochtoon is en blijft een allochtoon. Het is niet hoe ge de persoon in kwestie noemt dat van belang is, het is hoe ge de persoon bejegend wat van belang is. Als een allochtoon er een probleem mee heeft dat hij allochtoon genoemd wordt, dan is dat zijn probleem, niet het onze. Misschien moet hij zich dan wat minder onderscheiden van ons. Wanneer je niet als een buitenbeentje wil behandeld worden moet ge zien dat ge u niet als een buitenbeentje gedraagt. Mijn schoonvader is eigenlijk een Canadese indiaan. Niemand die hem indiaan zal noemen omdat ge geen verschil ziet tussen hem en 100.000 andere van hier. Maar stel dat hij zou gaan rondlopen met een nest pluimen op zijn hoofd moet hij er ook niet verwonderd van zijn dat men hem als indiaan gaat betitelen. Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2014 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen misschien allochtoon gewoon vervangen door wat het is?
Hoe moeilijk kan het zijn?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een chinees noem je toch ook Chinees en een Jood, Jood. En als die Jood daar een probleem mee heeft is het dat hij zelf beschaamd is om een Jood te zijn, anders, wanneer hij fier is op wat hij is, zal hij daar ook geen probleem mee hebben.
Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2014 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze noemen een Belg toch ook een Belg?
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In China en Israël zal men je enkel Belg noemen als je zegt dat je een Belg bent maw. enkel als men zijn mond opendoet weet de plaatselijke bevolking dat het om een specifiek type buitenlander gaat. Hier word je op basis van uiterlijk ingedeeld in het vakje 'allochtoon' zonder dat je zelfs je mond ervoor open hoeft te doen. Daar gaat het hem in deze discussie over, slimmeke. |
![]() |
![]() |