![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Tomb schreef :
Citaat:
Als amerikaans "kenner" had je beter onze vriend op zijn fouten gewezen. Nog nooit gehoord van : fock state ? Je bent, geloof ik toch, ingenieur. Maar ja ... waarschijnlijk ligt er nog wat op je je maag : 1. Is het die 81-19 van het NIS, of : 2. Is het de mededeling dat je boekhouder een knoeier is; hij laat je dubbel zoveel belasting betalen als wettelijk mogelijk is. De onbeantwoorde vraag blijft dan natuurlijk : wie is nu de knoeier, ... de bedrijfsleider (bedrijfslijder ?) of de boekhouder. Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#82 | ||
Parlementslid
|
![]() 4X schreef :
Citaat:
Citaat:
Het woord fock-Fock bestaat uiteraard wél. Goochelen met fock én je krijgt : 144.000 replies. Goochelen met fock, of Fock of to fock, is eigelijk niet erg eerlijk want Fock is een véél voorkomende duitse naam. Je ontmoet natuurlijk wel the fock state maar dat is voor den Tomb (physica en hogere wiskunde). Zéér interessant trouwens de uitleg over die partikels. Dus zoeken we naar focking. Je krijgt dan : 4390 antwoorden. Ziehier enkele voorbeelden : - I spent all fOcking day on this website !!! - That was a fOcking fucking mistake; - This is my fOcking awesome bike ! - om nog maar niet te spreken over de link : www.fock-it.de/ Maf ik nu nog iets vragen ? Ja ! Wél, ben je een gevaarlijk of een brave demente of een lastige demente. Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() beste Ingenious schreef :
Citaat:
Maar : ingenious. Kijk maar naar mijn 3 posten (aan dejohan, Tomb en 40) die aan deze vooraf gingen. Een Blokker moet zich (kunnen) verdedigen én verontschuldigen. Maar dat is voor de volgende post. Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat de werkloosheidsuitkeringen betreft zit de staat duidelijk aan het einde van haar latijn en een lege kassa. Dat kan er alleen maar op verergeren met de toenemende vergrijzing en de geboortedaling van onze bevolking. Een paar generaties verder zal het ene probleem het andere wel oplossen, maar ondertussen zitten we wel gemakkelijk de komende 25 jaar in serieuze problemen. En neem het maar van me aan, niets zal nog worden zoals het vroeger/nu was. De regeringsmaatregelen hierboven opgesomd en indien het klopt, kan alleen maar de verpaupering van de bevolking in de hand werken. Als je eerst alles wat je bij mekaar hebt gespaard en verworven, dat allemaal terug moet van de hand doen (voor een prikje natuurlijk) vooraleer je in aanmerking komt voor een (behoorlijk en leefbaar) leefloon, zal je het aantal schooiers, bedelaars, alcolisten, depressieven en zelfmoordenaars nogal zien toenemen. In al die op ons aanstormende sociaal-economische ellende, is de zondebok al gevonden: de moslim, de vreemdeling, de allochtoon, de onaangepaste, de werkloze, de daklozen, zigeuners en.... de jood komt daar vroeg of laat ook wel weer bij, die kennen dat al. ![]() Het wordt tijd dat de burgers wakker worden en de schuld niet bij de zwaksten moet zoeken, maar bij de rijken, de multinationals, die met een vingerknip hier een bedrijf sluiten en het opnieuw oprichten een paar duizend kilometer verder waar arbeiders nog echte slaven zijn... zoals het bij ons ook was 50 tot 100 jaar geleden. Doffe ellende dus, en ik hoop dat er toch nog wat zal veranderen aan die maatregelen zoals hierboven aangegeven.
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 15 september 2004 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Eno2 schreef :
Citaat:
Heb jij géén Spaanse ondertekening ? Automatisch heb ik je gelijk geschakeld aan die kerels, Belgen én vooral Engelsen, die de Spaanse badsteden afschuimen ... "Eigen Volk Eerst Kapot !". Eno2, dat is nu een een prachtige uitdrukking. Die blijf ik onthouden. 20 jaar meebetalen is nog altijd 20 jaar méér bijdragen afdokken, dan 30% van de nieuwe allochtonen die hier nu dagelijk neerstrijken én die méér zullen "opstrijken" dan eno2 ! Eno2, hopelijk overleef je de hervormingen van de Sociale Zekerheid zonder al te veel kleerscheuren ! Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De migranten die ze naar hier gehaald hebben zullen ze zonder scrupules aan onze sociale zorg overlaten. De beter opgeleide migrant zal wellicht de bedrijven kunnen volgen maar het gros blijft hier achter om samen met de verouderende bevolking de restanten van de SZ op te souperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, volgens steve gratis, is (of zal zijn) de zondebok wel de Pool. Nu wees ervan overtuigd dat als de multinationals niet zouden bestaan hebben, de welvaart kleiner zou zijn. Uiteindelijk heeft het geen zin van te roepen "Voor redding van de welvaart, weg met de multinationals", want dit zal enkel de armoede nog erger maken. Als ge een extreemlinks levensmodel wil, dan ik dat uw zaak. Maar dan zult ge toch bereid moeten zijn om bepaalde zaken terug te schroeven. Laatst gewijzigd door Bob : 15 september 2004 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu alles bijeen, wat is er nieuws onder de zon. Er is de laatste jaren een goed nieuws schow opgevoerd, doch het geld was op, en is nu nog meer op.
Trouwens de maatregelen zijn niet meer, dan hetgeen een tijd geleden (dacht dat het Vandenbroucke nog was) afgekondigd werd, met de bedoeling van de doppende doktersvrouwen uit de werkloosheid te halen. Maar als men wil dat het nog geld opbrengt ook, moet men uiteraard verder gaan. En een evolutie die er zit aan te komen, is dat, zolang men zelf nog over geld beschikt, men zijn levensonderhoud maar zelf moet betalen. Het minieme succes van de eba duid er wel op, dat er nog (veel) meer zijn, die denken zoals ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
verder krijg je die commentaar niet enkel door je avatar (alhoewel het waarschijnlijk wel meespeelt), maar vooral ook door je stijl. je komt heel betweterig en denigrerend over, en ik neem aan dat je dit bewust doet. dat wordt niet echt geapprecieerd, eender welke avatar erbij hoort. allez, das wat ik er van denk hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Ingenious schreef :
Citaat:
Uiteraard was het een schokeffect ! Naar mijn mening, is de enige fout die ik zou kunnen begaan hebben : moedwillig, inderdaad moedwillig, te lang gewacht op een post van een forumlid, die me toeliet te zeggen "dit is aan het gebeuren in Germany, maar opgepast : deze maatregelen ... Dit is de tweede maal dat ik die techniek toepas en de eerste maal gaf dat géén aanleiding tot moelijkheden. waarom ? De tekst Antwerpen, Anno 2008, werd onmiddellijk gevolg door een verklarende post : 'opgelet dat gebeurt zo in Rotterdam en A'dam werd vervangen door A'pen'. Om véél "gekibbel over oneerlijkheid" te voorkomen, lijkt me dit de enige mogelijke werkwijze. Het is wél : om 5.30 h opstaan. Okay? Maar Ingenious, die avatar-geschiedenis is spijtig genoeg de werkelijkheid ... soms. bij 2. Ingenious, dat ligt moeilijker. Het kán absoluut zo overkomen, maar het is ábsuluut niet mijn bedoeling te kwetsen, noch te denigreren, noch de betweter uit te hangen. Uitzondering : "kijk een naar de datum én het uur van die eerste aan jou gerichte posten - sorry". Ik poog dat allemaal goed te vermijden. Maar soms kan ik die indruk wekken, zéker van ! Réden ? Ik ben een stukje ouder dan vele forumleden en bij discussies speelt ... ervaring ! Daar komt mijn redelijk zware CV nog bij. Wat misschien ook belanrijk is : "ik heb zéér jong, vóór mijn dertigste al, al eigenlijk "top" geworden, zonder politiek steun (!), hier en in de States". Me als "snotneus - hier en over de plas" en "vuile vlaming - hier" verdedigen is me in het bloed gekropen. Gesnopen ? Mijn vrouw heeft tevens gezegd : "Vergeet tegen dat meisje maar niet te zeggen dat je een onverbeterlijke grappenmaker bent ... !". Sommige mensen verdragen dat niet alhoewel het meestal toch zéér onschuldig is. Ziehier een een voorbeeld. finale. Met mijn beste beTwEter groeten. Dat is beter dan : Met mijn beste beDwAter groeten. ---- Tot horens !
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Parlementslid
|
![]() 4x schreef :
Citaat:
"Vrouw, breng mijn kristallen bol !". Zonder te grappen nu 4X ! Misschien is mijn echte antwoord : Citaat:
Vermits ik niet met de druk van de plots aktieve vakbonden af te reken heb, zou ik zeggen : 1. Werlozensteun (WS voortaan) beperken in de tijd en dan wellfare uit te keren, zéker niet in geld; 2. WS een vast bedrag; 3. Dop voorkomen is gemakkelijker dan dop oplossen !!! Dus moet er zeker bijkomen : 4. Hervorming en herwaardering van het technisch onderwijs, zodat "probleemberoepen" kunnen ingevuld worden door eigen mensen : Belgen én de nú aanwezige nieuwe-Belgen; 5. Stoppen met de afbraak van het Hoger Onderwijs. Letterme stelt een slaagpercentage van 70% voor, voor het Hoger Onderwijs. D.i. : katastrofaal ! Het herleidt de waarde van een hoger diploma tot nihil ... 6. Werkgelegenheid behouden is een must !!! Dus moet er zeker bijkomen : 7. Tijdelijke Loonstop. 8. Minder snelle aanpassing van de index. 9. Verlagen van de Sociale Loonlasten te betalen door "den baas". ... Eerlijkheidshalve (pfff...) moet ik nú zeggen dat ik ál strop zit 4X. Waarom ? Om het werk HIER te houden, moeten er inspanningen gedaan worden. Akkoord. Maar ! Per 15/09 heb ik mijn aandelenportefeuille eens bekeken. Die is belegd in aandelenfondsen. Wanneer iemand me kan verklaren hoe het mogelijk is dat ik 25% (vijf-en-twintig-percent) NETTO volledig legale winst hebt gemaakt in dit ... stille, moeilijke JAAR ... wél dan ga ik verder met het invullen van mijn dopoplosing ! Noteer dat die intrest niet alleen kan verklaard worden door de stijging van de beurskoersen én dat dit GEEN GRAP IS ! ... 4X - lichtelijk beschaamd - : Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Tomb schreef :
Citaat:
Nu dat lichaamsdéél : 1. ... hét ... ontbreekt zéker niet, want ik het 4 kinderen; 2. Brains zijn ook aanwezig, want waar ik in States WERK, kom je er niet zonder die brains. Dus : ... DUS ... Beste Groeten Tomb.
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst jij-jouwen en dan overschakelen op U. Konsekwent blijven, Tomb. Met Predator kan je beter jouwen. Dat is net iets neerbuigender. Eno2 Laatst gewijzigd door eno2 : 20 september 2004 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen zorg. Iedereen mag eens komen kijken naar mijn survivor-technieken. Met jou is het toch wel erg gesteld. Op een paar regels zuiderse taal reageer je als een stier op een rode lap. Ta taxidia ine megali goitevsi. Wat doe je met polyglotten? Fricassée maken? Eno2 Laatst gewijzigd door eno2 : 20 september 2004 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ik ben toch blij: een rode r acist is volgens jou een buitenbeentje... goed om dat wel eens te ![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In het begin was er niets, wat ontplofte. je hebt gelijk en het leven is een pauze tussen niets ![]()
![]() |