![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan val op jouw monopolie?
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 29 maart 2014 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Oei , dat was toch geen persoonlijke aanval ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 29 maart 2014 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ik aannemen, dat jij daar van onder de indruk bent.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arm schaapje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Ridder Paul is ook werkzaam (of werkzaam geweest) als gids.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het schrijft Godverdomme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
....doosje aandacht dus....de knuffel laat ik toch maar achterwege.....alhoewel je door een moeilijke periode moet gaan. (moeilijke periode is : ik start een draad op en als er een reply is "inhoudelijk" reageren dan moet ik zeker NIET inhoudelijk reageren.) Dag Raf, tot de volgende keer.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die onnozelaars vinden de tip van een "historicus" die ook nog eens Niveaan is, belangrijk genoeg om hem te onderzoeken. Al die geldverspilling, die hen bespaard had kunnen blijven indien ze jou eerst hadden geraadpleegd...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel charmant dat jij de "god" in je "godverdomme" systematisch met een hoofdletter schrijft. Dat is zoveel respectvoller vloeken, nietwaar?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het illustreert dat je dus ook nog wat anders kan zijn dan simpelweg pro of contra. De openingsposter kan dat blijkbaar niet meer, zoals de meesten op dit forum.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien wel, maar ik begrijp je toch niet zo goed.
Ik heb mezelf hier de afgelopen tijd meermaals de vraag gesteld waarom je in bepaalde topics niet kwam opdagen (jij niet alleen overigens), waar een zekere onderlaag van onze samenleving weer schuimbekkend inhakte op steeds dezelfde doelwitten, en dan kom je met zoiets aandraven... Nou ja, niet onrespectvol bedoeld hoor...
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Tja het was enkel voor jou bedoeld, maar blijkbaar is dat ook al te moeilijk !
Oei , was dat nu een persoonlijke aanval ? Tip , ipv te lullen , eens inhoudelijk reageren op de post van shoofzak en de mijne. Het is gewoon een tip hoor, maar je zou minder lullig overkomen. Oeps , weeral een persoonlijke aanval ? Dus concreet , waar staat in je bron dat het over de N-VA gaat ? Mensen die in de pers verschijnen wegens professionele redenen en die op de lijst staan van de N-VA is not done ? t'acouche saloppe ? (is een uitdrukking hé, geen persoonlijke aanval Raf, ge moet uw eigen persoontje op dit forum niet zo serieus pakken hoor )
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |