![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, maar als je enkel op draden als deze reageert als het om een nationalist gaat, dan wordt het wel duidelijk dat je niets inzit met de vrienden en familie van politici van andere partijen. Wat je niet zegt, maakt soms evenveel duidelijk als wat je wel zegt.
Citaat:
Wat anderen doen, heb ik niets mee te maken, maar de hypocriete houding van sommigen bevalt mij niet, in de twee richtingen, en ditmaal merk ik een hypocriete houding van mensen zoals jij die enkel rouwen als het om een nationalist gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat dit niet het begin is van tien jaar emopolitiek. Campagnefilmpjes met baby's vind ik ook al geen goed teken. De droge argumentatie zou de kern moeten blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel, blijkbaar.
Laatst gewijzigd door Robinus V : 9 april 2014 om 02:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moord op miljoenen mensen deed Hitler ook niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Flor heeft het een voorstel ingediend dat alle andere MSA-zieken kan helpen. Hijzelf zal er geen voordeel aan hebben. U misschien ooit wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als Flor het niet zou gedaan hebben (bv. omdat het hemzelf toch niet meer zou geholpen hebben) dan zouden jullie moord en brand schreeuwen over zoveel asociale ingesteldheid. Je kan er hooguit de Orde van de Geneesheren van betichten dat zij zo'n voorstel nooit lanceerden. Of misschien deden zij het toch. Via één van hun patiënten. Flor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder mededogen, zonder empathie, al dan niet opgewekt door een parlementslid die toevallig dezelfde ziekte heeft, zou er totaal geen geld meer gaan naar de zorg. Gelukkige hebben we als mensen die dierlijke empathie nog niet volledig verdrongen door de ratio. Het zou maar een kille wereld zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Er ontbreekt een woord in uw zin: publiek. Er zou inderdaad geen publiek geld naar de zorg gaan. En dat is - als liberaal zijnde - ook mijn bedoeling.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou betekenen dat er enkel zorg zal zijn voor de rijken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Net zoals de wegen en het brood er enkel zouden zijn voor de rijken.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een brood is een goed waarvan je enkel winst kunt mee hebben als je er heel veel van verkoopt. Als zorg enkel door winst gedreven wordt, valt een hele categorie van mensen weg, diegenen waar niet onmiddellijk winst uit te halen is. Als je je enkel focust op rijken, ga je meer dan genoeg winst kunnen maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft is het voldoende moreel verwerpelijk om de democratie zelf te verwerpen en te streven naar een dictatuur. Wat is jouw keuze daarin ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn keuze is libertarisch constitutionalisme. Waarbij we democratisch kiezen hoe de overheid iets moet doen, maar we niet democratisch kiezen wat de overheid moet doen. Dat laatste - wat de overheid mag doen, en wat ze ook zeker niet mag doen - staat in een quasi-onveranderlijke grondwet (bvb. grondwet aanpassen kan enkel maar als 95% van de stemgerechtigde bevolking hiermee instemt in een referendum). Daarnaast is er een onafhankelijke rechterlijke macht die de principes van de libertarische staat verdedigt.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maw zorg en door privé en door de overheid te laten organiseren? Daar ben ik akkoord mee. Zolang dat de basiszorg voor iedereen kan verzekerd worden, zie ik geen probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Niet dus.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Privé ziekenhuizen zijn strikt privé.
Als zij geld moesten krijgen van de overheid dient dit onmiddelijk te stoppen. |
![]() |
![]() |