![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel effe schrikken. :O
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoeft dan ook geen verder betoog dat u - vertrekkend van deze geheel aan uw eigen fantasie ontsproten premissen - de bal compleet mis slaat in uw conclusie dat ik me "steeds domweg in de luren laten leggen door de Belgische Franstalige politici". Ook al ben ik dan een hoger opgeleide ambtenaar, kan ik me tot mijn grote spijt niet meten met uw onmetelijke wijsheid omtrent, kennis van en inzicht in de politiek in het algemeen en de Belgische politiek in het bijzonder. Ik begrijp inderdaad in vele gevallen geen snars van wat politici uitkramen, of het nu om Vlaamse, dan wel Waalse politici gaat… De bijzondere vorm van logica die door deze mensen gehanteerd wordt, ontgaat mij jammer genoeg vaker dan me lief is. Gelukkig hebben we u op dit forum om ons te gepasten tijde terecht te wijzen en bij te sturen waar nodig. Wat zouden wij, armzalige Belgjes, zonder u moeten doen? En tot slot, eerbiedwaardige mevrouw Gwylan, is het volstrekt overbodig om u achter achterbakse en doorzichtige letterspelletjes te verschuilen wanneer u mij wenst te berispen. U mag mij gerust rechtstreeks aanspreken. Of behoort dat niet tot de geplogenheden van iemand die over een schier oneindig intellect zoals het uwe beschikt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee een eyejob oooooooops! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze hebben een mooi meisje gepakt om op te eten. Zegt André: ik vind het jammer om zo'n mooi ding op te eten. Zegt Bernard: laat ons terugkeren en de moeder pakken en dié oppeuzelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze hebben een mooi meisje gepakt om op te eten. Zegt André: ik vind het jammer om zo'n mooi ding op te eten. Zegt Bernard: laat ons terugkeren en de moeder pakken en dié oppeuzelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 Kannibalen dus?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmm boduo ik bijt toch liever in een sappig hammetje dan een taaie steak .. lolol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als u het mij toestaat heb ik één vraag voor u. Ze is oprecht, en helemaal niet cynisch. De vraag : gelet op de op dit forum even regelmatig als kritisch aangehaalde “verplichte tweede taal Frans” in uw Nederlandstalig onderwijs, is het voor mij onbegrijpelijk dat een Nederlandstalige Belg kan stellen enerzijds “hoger opgeleid” te zijn, doch anderzijds geen NL/FR tweetaligheid voor te houden. Hoe valt het ene met het andere te rijmen ? Voor het overige en vermits u er om verzoekt schenk ik u vergiffenis voor uw faux pas en voor uw kwajongensstreken, maar voor vergeving van eventuele ernstiger vergrijpen moet ik u verwijzen naar geheel andere instanties dan mijn nietig persoontje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Spa tactiek, probeerde die hero hoer van gent ook toen ze op de lijst gekatapulteerd werd door papa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stemmen mensen ècht op vrouwen die in hun ondergoed, soit; lingerie, op verkiezingsaffiches staan, of in 'n soort van vermeende sexy pose?
Ik zie mij al stemmen op ne gast in z'n onderbroek, da's toch meer dan belachelijk! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() En twee meisjes ... ik had gewoon die andere kanibaal opgegeten ... but who am I
![]()
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem toch niet op haar , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |