Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2004, 21:13   #81
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Zoek dat zelf maar op, zo maak je je toch nog eens nuttig vandaag. Feit is, dat Buisseret veroordeeld werd.
dat zal ik zeker doen en als het niet klopt wat u daar beweerde dan kunt u het zelf maar uitleggen tegen zijn advokaat -- dag rood pietje
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2004, 22:19   #82
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
dat zal ik zeker doen en als het niet klopt wat u daar beweerde dan kunt u het zelf maar uitleggen tegen zijn advokaat -- dag rood pietje
Vwalla, want anders slaapt ge misschien slecht 8)

[font=Arial]27 mei 1998 Hof van beroep te Antwerpen: Xavier Buisseret, Antwerps propagandaverantwoordelijke van het Blok wordt door het Antwerps hof van beroep bevestigd in zijn veroordeling wegens aanranding op de eerbaarheid. Slachtoffers waren twee minderjarige meisjes. Buisseret krijgt zes maanden voorwaardelijk en verliest voor vijf jaar zijn burgerrechten.

[/font]Guido Tastenhoye werd hem door het Vlaams Blok een aanlokkelijk voorstel aangeboden, namelijk de 3de (verkiesbare) plaats op de lijst voor de Kamer voor de partij, voor de aanstaande parlementsverkiezingen van 13 juni 1999. Hij moest daar Xavier Buisseret vervangen die, wegens zijn veroordeling voor pedofilie zijn burgerrechten voor vijf jaren had verspeeld, en bijgevolg niet meer kon zetelen in het parlement.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 12:06   #83
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Vwalla, want anders slaapt ge misschien slecht 8)

[font=Arial]27 mei 1998 Hof van beroep te Antwerpen: Xavier Buisseret, Antwerps propagandaverantwoordelijke van het Blok wordt door het Antwerps hof van beroep bevestigd in zijn veroordeling wegens aanranding op de eerbaarheid. Slachtoffers waren twee minderjarige meisjes. Buisseret krijgt zes maanden voorwaardelijk en verliest voor vijf jaar zijn burgerrechten.

[/font]Guido Tastenhoye werd hem door het Vlaams Blok een aanlokkelijk voorstel aangeboden, namelijk de 3de (verkiesbare) plaats op de lijst voor de Kamer voor de partij, voor de aanstaande parlementsverkiezingen van 13 juni 1999. Hij moest daar Xavier Buisseret vervangen die, wegens zijn veroordeling voor pedofilie zijn burgerrechten voor vijf jaren had verspeeld, en bijgevolg niet meer kon zetelen in het parlement.
wanneer een rechtbank een vonnis uitspreekt met een voorwaardelijk straf , zullen de beschuldigende elementen van de tegenpartij wel niet zo zwaar doorgewogen hebben -- lid zijn van het vlaams blok is in dit land reeds voldoende om bij het minste vergrijp op de brandstapel te worden gesmeten , of denkt u soms dat de tentakels van de blok inktvis nu ook weer in dit proces tot in de rechtbank reikte -- de klokkeluiders van links en hun knechten grijpen elk prive-gebeuren aan om de link met het blok dik in de verf te zetten -- in dit dossier is na jaren schijnbaar niets nieuws opgedoken -- toch wel raar -- nochtans heeft links zulke informatie nodig in hun strijd tegen het vlaams blok -- met politieke argumenten verliezen ze altijd -- verscheidene mandatarissen van de traditionele koekverdelers zijn ondertussen voor diverse feiten voor de rechtbank effectief veroordeeld -- dat hoort men de klokkeluiders tot vervelens toe niet herhalen op hun websites -- het aanhalen van prive-zaken in uw linkse strijd is een bewijs van uw onmacht om met politieke argumenten het vlaams blok te bekampen -- DAG ROOD PIETJE
Oud 18 september 2004, 12:15   #84
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wanneer een rechtbank een vonnis uitspreekt met een voorwaardelijk straf , zullen de beschuldigende elementen van de tegenpartij wel niet zo zwaar doorgewogen hebben -- lid zijn van het vlaams blok is in dit land reeds voldoende om bij het minste vergrijp op de brandstapel te worden gesmeten , of denkt u soms dat de tentakels van de blok inktvis nu ook weer in dit proces tot in de rechtbank reikte -- de klokkeluiders van links en hun knechten grijpen elk prive-gebeuren aan om de link met het blok dik in de verf te zetten -- in dit dossier is na jaren schijnbaar niets nieuws opgedoken -- toch wel raar -- nochtans heeft links zulke informatie nodig in hun strijd tegen het vlaams blok -- met politieke argumenten verliezen ze altijd -- verscheidene mandatarissen van de traditionele koekverdelers zijn ondertussen voor diverse feiten voor de rechtbank effectief veroordeeld -- dat hoort men de klokkeluiders tot vervelens toe niet herhalen op hun websites -- het aanhalen van prive-zaken in uw linkse strijd is een bewijs van uw onmacht om met politieke argumenten het vlaams blok te bekampen -- DAG ROOD PIETJE
Uw antwoord is (weer eens) naast de kwestie.

Pietje heeft geantwoord op Uw vraag omtrent Buisseret en dan heeft U dit geantwoord: "als het niet klopt wat u daar beweerde dan kunt u het zelf maar uitleggen tegen zijn advokaat"

Het is mij ondertussen al erg duidelijk dat, ondanks U de schijn wekt heel wat te weten over Uw medegeno$$en van het Zwart Blok en satelietjes, U er geen bal van afweet.

Kort samengevat: de vraag was dus niet waarom Buisseret werd veroordeeld maar wel dat U ontkende dat hij werd veroordeeld. Kan U het zelf even uitleggen tegen zijn advokaat, dan moet Pietje dat niet meer doen? Dank bij voorbaat dat dit weer werd rechtgezet. 8)

Laatst gewijzigd door thePiano : 18 september 2004 om 12:17.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 12:50   #85
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Pietje heeft geantwoord op Uw vraag omtrent Buisseret en dan heeft U dit geantwoord: "als het niet klopt wat u daar beweerde dan kunt u het zelf maar uitleggen tegen zijn advokaat"

Het is mij ondertussen al erg duidelijk dat, ondanks U de schijn wekt heel wat te weten over Uw medegeno$$en van het Zwart Blok en satelietjes, U er geen bal van afweet.

Kort samengevat: de vraag was dus niet waarom Buisseret werd veroordeeld maar wel dat U ontkende dat hij werd veroordeeld. Kan U het zelf even uitleggen tegen zijn advokaat, dan moet Pietje dat niet meer doen? Dank bij voorbaat dat dit weer werd rechtgezet. 8)
die rechtzetting is ondertussen reeds gebeurt piano -- en ik zal u duidelijk zeggen dat ik niet de pretentie bezit zoals u om alles te weten dat ik zou kunnen gebruiken om een tegenstrever te vloeren bij totaal gebrek aan hedendaagse politieke argumenten -- ik ben totaal niet zoals u -- eerst alle partijlokalen van het vlaams blok platlopen om te snuffelen en daarna de grote openbaring uit te hangen voor zijn computerke en onder een schuilnaam de grote verdediger uit te hangen van de demokratie -- wie zijn achterste verbrandt moet maar op de blaren zitten -- dit geldt evenzeer voor blokkers -- of denkt u soms dat het blok andere waarden heeft-- maaaaaar het telkenmalen opblazen van privaat zaken omdat men geen politieke argumenten heeft om het blok voor schut te zetten , getuigt van intellectuele onmacht ---- open en bloot aan politiek doen vergt wel wat meer moed -- een voorwaardelijke straf is nog iets anders dan een effectieve (die burgerrechten hebben of niet -- wat is dat ?)-- dit zal dan toch geen dik dossier zijn geweest --of ben ik er weer naast --

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 18 september 2004 om 13:14.
Oud 18 september 2004, 13:37   #86
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

aan piano -- privaat gebeurtenissen hebben volgens mij totaal niets te maken met de partij -- de betreffende groepering moet na een veroordeling van een medewerker maar zelf een conclusie trekken -- er zijn in dit land voorbeelden genoeg van politiek verantwoordelijken die voor het een en andere het konden gaan uitleggen voor de rechtbank -- met effectieve gevangenis als straf -- dat dan aangrijpen om een politieke tegenstrever te bekampen getuigt van geen politieke tegenargumenten-- daar draait alles rond -- en als men nog maar even zoekt op het web zijn steeds de linksen aanwezeig om juist private zaken op te blazen tot zwaar criminele feiten -- och arme -- deze zever leidt er tevens toe dat geen enkel vlaams blok kiezer daar nog enige aandacht aan wil besteden -- het resultaat kent u -- maar ja als de prive roddels niet helpen dan hebben de tegenstanders nog het element dat alle vlaams blok kiezers dom zijn -- en zo kan links nog geruime tijd verder gaan met die onzin -- het doet zielig aan -- de 1 000 000 kiezers ligt zwaar op uw maag he piano en een pilleke schijnt niet te helpen --
Oud 18 september 2004, 14:06   #87
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

u moet ook eens een bril kopen horen -- waar heb ik ontkend dat xavier werd gestraft -- maar de straf die hij kreeg getuigt dat alle hetze rond dit dossier zeeer overdreven is en ten andere enkel linkse groepjes maken daar graag gebruik van de rest van de 3 koekverdelers zijn heel wat slimmer rond dit dossier --volgens mijn bescheiden mening is er nog altijd een verschil tussen een gevangenisstraf en een straf zoals in het geval van xavier --

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 18 september 2004 om 14:11.
Oud 18 september 2004, 14:30   #88
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

[i] aan piano -- om carriere te maken in de politiek is het beter zich aan te sluiten bij de 3 koekverdelers -- hebben zo goed als alles in handen (media etc ) -- komt ook heel goed van pas om uitschuivers in de privaat sfeer te minimaliseren -- zo kunnen ze hun snuffelaars zoals u , inzetten om een opkomende concurent een hak te zetten bij het minste dat ze ontdekken -- die snuffelaars krijgen links of rechts wel de nodige ruimte om hun politiek evangelie te verkondigen --
Oud 18 september 2004, 15:10   #89
thePiano

Standaard

Citaat:
of ben ik er weer naast --
Inderdaad, U zit er weer naast.
Oud 18 september 2004, 15:14   #90
thePiano

Standaard

Citaat:
volgens mijn bescheiden mening is er nog altijd een verschil tussen een gevangenisstraf en een straf zoals in het geval van xavier --
Voor zover ik mij dit dossier kan herinneren heeft XB ook een voorwaardeljke genvangenisstraf gekregen. En geef toe, vijf jaar uit je burgerrechten te worden gezet, is toch al ernstig. Daarom dat hij ontslag moest nemen als volksvertegenwoordiger en zijn stemplicht verloor plus al de rest.
Oud 18 september 2004, 15:28   #91
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Voor zover ik mij dit dossier kan herinneren heeft XB ook een voorwaardeljke genvangenisstraf gekregen. En geef toe, vijf jaar uit je burgerrechten te worden gezet, is toch al ernstig. Daarom dat hij ontslag moest nemen als volksvertegenwoordiger en zijn stemplicht verloor plus al de rest.
piano u die zo veel in alle hoeken van het vlaams blok heeft zitten snuffelen --nooit ontdekt over een bestaande ruzie in die tijd met een van de ouders van tegenpartij in dit dossier -- ik hoef dat niet uit te leggen noch aan rood pietje noch aan u -- voor mij blijven prive zaken privaat -- en nog eens wie zijn .......verbrandt.......-- en schijnbaar was dat conflict reeds aan de gang voor de aanteigenigen tegenover xavier ..........werden kenbaar gemaakt

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 18 september 2004 om 15:30.
Oud 18 september 2004, 15:48   #92
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
en ....piano ik zal u nog eens iets vertellen over de straffen -- in aarschot zat ook iemand een paar jaar geleden te peuteren aan een minderjarig meisje -- resultaat 1 jaar effectief en een boete te betalen voor mentale schade-- wat zijn burgerechten betrof weet ik niet -- pak uw wagen en rijdt naar aarschot -- er lopen daar genoeg mensen rond die die man kennen -- veel was er tussen beiden niet gebeurt maar de straf is wel een pak zwaarder dan in het geval van xavier -- bijgevolg al dat geratel over private zaken zou iedereen best terzijde laten -- zolang dat je geen kroongetuige zijt moet je daarover zwijgen --
Oud 18 september 2004, 15:53   #93
thePiano

Standaard

Citaat:
piano u die zo veel in alle hoeken van het vlaams blok heeft zitten snuffelen --nooit ontdekt over een bestaande ruzie in die tijd met een van de ouders van tegenpartij in dit dossier -- ik hoef dat niet uit te leggen noch aan rood pietje noch aan u -- voor mij blijven prive zaken privaat -- en nog eens wie zijn .......verbrandt.......-- en schijnbaar was dat conflict reeds aan de gang voor de aanteigenigen tegenover xavier ..........werden kenbaar gemaakt
De beste snuffelaars zitten nog altijd bij jouw Vlaams Blok.

Neem maar een kijkje op mijn website en dan meer bepaald het artikel over
Kosmos, de geheime dienst van het Vlaams Blok: http://users.pandora.be/amarcord/selys/kosmos01.html

Laatst gewijzigd door thePiano : 18 september 2004 om 15:53.
Oud 18 september 2004, 16:01   #94
thePiano

Standaard

Citaat:
al dat geratel over private zaken zou iedereen best terzijde laten -- zolang dat je geen kroongetuige zijt moet je daarover zwijgen --
Wanneer je als mandataris zetelt in een of ander parlement, provincie- of gemeenteraad, heb je geen privéleven meer. Ook het Vlaams Blok blijft alle privézaken over personen van andere partijen en organisaties naar buiten brengen.

Een mooi voorbeeld is bv VB-volksvertegenwoordiger Jurgen Verstrepen die mensen recruteert voor zijn departement en daarvoor vacatures heeft open gesteld. Kwaliteiten die de kandidaten moeten hebben zij bv deze:
- je kan graven in het verleden van politici
- je wil je gerust vastbijten in dagen, weken, maandenlang papier/dossier onderzoek
- je bent een mol die niemand kent
- je hebt onderzoeksjournalistieke eigenschappen

Bron:
- http://blokwatch.skynetblogs.be/
- http://www.jurgenverstrepen.be/

Laatst gewijzigd door thePiano : 18 september 2004 om 16:01.
Oud 18 september 2004, 16:03   #95
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
De beste snuffelaars zitten nog altijd bij jouw Vlaams Blok.

Neem maar een kijkje op mijn website en dan meer bepaald het artikel over
Kosmos, de geheime dienst van het Vlaams Blok: http://users.pandora.be/amarcord/selys/kosmos01.html
dank voor de geweldige tip -- op de rest blijft u wel een antwoord schuldig -- maar ja dat past niet in uw "openbaring" -- dag piano ik ga de gazon afrijden --
Oud 18 september 2004, 16:13   #96
thePiano

Standaard

Citaat:
dag piano ik ga de gazon afrijden --
Doe de koeien de groeten!
Oud 18 september 2004, 16:49   #97
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Doe de koeien de groeten!
liever koeien in mijn buurt dan krapuleuze vreemdelingen ,voor koeien hoeven wij de deur niet op slot doen -- dag piano nog het amusement in uw residentieel statiekwartier --
Oud 18 september 2004, 16:52   #98
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

"langer zwijgen lost niets op" mieke vogels in gazet van antwerpen blz 4 heden zaterdag 18 09 2004 -- ga maar rap de frut kopen om uw "openbaring" wat bij te werken --
Oud 18 september 2004, 17:00   #99
thePiano

Standaard

Citaat:
liever koeien in mijn buurt dan krapuleuze vreemdelingen ,voor koeien hoeven wij de deur niet op slot doen -- dag piano nog het amusement in uw residentieel statiekwartier --
Ha, je bent wel een dierenvriend maar geen mensenvriend. Rare jongens die Blokkers.
Oud 18 september 2004, 17:12   #100
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

aan piano "langer zwijgen lost niets op"" mieke vogels in gazet van antwerpen blz 4 (heden zaterdag) -- nu hoort ge het eens van een andere klok -- t is het begin van het einde voor uw "openbaring" -- dag piano
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be