Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2004, 15:04   #81
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Hoe weet jij nu wat mijn functie is? Ze is zeker niet niemandal. OK, ik ben geen technisch directeur, manager of gelijk welke 7000+ euro de maand job, maar onbelangrijk is het zeker niet.

Hola... Zo is het helemaal niet, hoor. De enige die ik bespot ben jij, omdat je de gehele jeugd stigmatiseerd als dommerikken. Ik heb niets tegen mensen die ouder zijn dan mij of in een andere sector werken. Hoe kom je er nu eigenlijk in godsnaam bij dat ik mensen die in een andere sector werken bespot? Dat is pure fantasie, want daar hebben we het zelfs niet over gehad.

???
Ik herhaal mijn vraag : Waar in godsnaam heb ik gezegd dat iemand die iets anders dan "digitaal" werk doet minderwaardig zou zijn of zoiets????
Nu ben je toch dingen aan het fantaseren die er niet zijn? Zit je soms aan een of andere medicatie of drugs?

Heb ik hier eens gedaan bij een sollicitatie.

Kun je hier online doen :
http://www.vacature.com/scripts/mens...?headingid=351

Op die online-test haal ik tussen 25 en 30... net niet genoeg om lid te worden. ( Maar daar neem ik genoegen mee )
Ben ik nu een domme kloot om ik niet bij de hoogste categorie zit?
Mijn eerste werkgever hadden ze ooit eens gevraagd om bij die mensa-club te komen, maar hij was eigenlijk intelligent genoeg om met die zever niet mee te doen. Eigenlijk vind ik da erg dwaas : een clubke van mensen met een hoog IQ. Op andere intelligentie-vormen dan IQ scoren die mannen dan soms weer zeer beneden pijl. Tja, denken dat je beter bent dan de rest omdat je een hoger IQ hebt, bewijst eigenlijk dat je nogal een laag EQ hebt.

Yeah, sure... Een paar egotrippende nerds die schaakstrategieën uitwerken en AD&D spelen met ne "Dwarven-helmet +5" op hunne kop zeker.

You is smarty man!!!! Me stupid not understand!!!
Ikke rijt wech me mijne kamino in gabbberr-jogging gaan hakken op de biets en bokkelkes plakken... ikke dom nie goe bezig...

Enfin, sjans dat de meerderheid van de mensen van uw generatie (zeker die die zelf kinderen hebben) het niet echt eens zullen zijn met U, want hoe kun je nu zeggen dat je eigen kinderen allemaal dom zijn (tenzij je zelf geen kinderen hebt)? Hiermee beledig je dan eigenlijk je eigen generatie ook die ons heeft grootgebracht...
Tja wat kan ik anders zeggen dan dat je vrijdag eens op vitaya moet kijken. Dat is een wetenschappelijke proef en stevig genoeg om hem bij herhaling uit te zenden. Kan ik toch niks aan doen?
En het is uw manier van over iedereen en vooral van uw voorgangers te praten dat mij niet aanstaat. Volgens u is de school maar pas uitgevonden als jij uw inschrijving hebt gedaan. Zo kom jij over.Al de anderen hebben daar waarschijnlijk bosklassen gedaan en zakdoekje leggen aan het spelen geweest. Dat is dus heel erg fout van u.
En mensa, ik ben daar ook geen lid van en te lui om testen te gaan doen maar dat is dus een inderdaad een soort clubje van slimme pieten en die in vele (niet alle) gevallen doodgewoon simpel werk doen omdat ze gewoon geen goesting hebben in een hoge functie. Vandaar mijn uitdrukking dat u de schellen van de ogen zal vallen. Het zou dus perfect kunnen dat jij één of andere functie in de toekomst gaat bekleden, de kuisvrouw die uw bureau opkuist belachelijk zit te maken en in werkelijkheid dat ze veel slimmer zou zijn dan jij. Dat is dus een puur banaal voorbeeld dat ik hier nu geef (begin nu niet over kuisvrouwen hé).
t'ga je goed, maar wel eerst eens kijken op vitaya hé. Geef nadien uw antwoord!
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 08:23   #82
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Tja wat kan ik anders zeggen dan dat je vrijdag eens op vitaya moet kijken. Dat is een wetenschappelijke proef en stevig genoeg om hem bij herhaling uit te zenden. Kan ik toch niks aan doen?
Ik ken die reeks wel, maar aan zulke popular-science realityshows zou ik nu ook niet teveel geloof hechten. Volgens mij als je het tegengestelde zou doen, zal het ook gene vette zijn zen. Maw. test jouw generatie met de kennis en vaardigheden die van jongeren vandaag de dag verwacht wordt.
Maar ik denk niet dat mijn of jouw generatie nu echt slimmer of dommer is. We zijn gewoon anders omdat we in een andere tijd zijn grootgebracht. Vergeet zeker niet dat mijn generatie is het product van uw generatie...

Citaat:
En het is uw manier van over iedereen en vooral van uw voorgangers te praten dat mij niet aanstaat. Volgens u is de school maar pas uitgevonden als jij uw inschrijving hebt gedaan. Zo kom jij over.Al de anderen hebben daar waarschijnlijk bosklassen gedaan en zakdoekje leggen aan het spelen geweest. Dat is dus heel erg fout van u.
Neen, jij bent fout, want dat zijn allemaal puur veronderstellingen van uw kant. Als je misschien eens wat minder je vooroordelen volgt en zou lezen wat ik werkelijk schrijf, zou de wereld er al een stuk beter uitzien.
Vergeet niet, dat jij hier begonnen bent met alle jonge mensen van vandaag te stigmatiseren als dommerikken enkel en alleen op basis van 1 tv-programma... Dat jongeren van vandaag flessen op test uit de jaren '50, dat kan misschien wel zijn, maar dat heeft volgens mij meer te maken met welke leerstof in het onderwijs belang aan gehecht wordt en welke niet. Er komt ook steeds zoveel bij, men moet dus minder belangrijke dingen uit het onderwijspakket schrappen om plaats te maken voor belangrijkere hedendaagse zaken.

Citaat:
En mensa, ik ben daar ook geen lid van en te lui om testen te gaan doen maar dat is dus een inderdaad een soort clubje van slimme pieten en die in vele (niet alle) gevallen doodgewoon simpel werk doen omdat ze gewoon geen goesting hebben in een hoge functie. Vandaar mijn uitdrukking dat u de schellen van de ogen zal vallen. Het zou dus perfect kunnen dat jij één of andere functie in de toekomst gaat bekleden, de kuisvrouw die uw bureau opkuist belachelijk zit te maken en in werkelijkheid dat ze veel slimmer zou zijn dan jij.
Dat kan wel zijn, maar intelligentie is meer dan IQ alleen hoor. Ik ken ook zo iemand met een hoog IQ die eigenlijk veel te lui is om te werken (beroepsdopper) en zelfs een beetje zijn pubertijd nooit gepasseerd is.

Citaat:
Dat is dus een puur banaal voorbeeld dat ik hier nu geef (begin nu niet over kuisvrouwen hé).
No disrespect for the cleaning lady.

Citaat:
t'ga je goed, maar wel eerst eens kijken op vitaya hé. Geef nadien uw antwoord!
Als ik tijd heb...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 11:33   #83
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat is waar, omgekeerd zou er alleen maar "error" verschijnen. Dat neemt niet weg dat ze er evengoed zouden mee leren werken als ieder ander. Het bestond gewoonweg niet. Maar puntje op de i gezet natuurlijk? In de jaren 1930 toen de bv de golden gate bridge gebouwd was hadden ze niet eens een rekenmachine, en de brug is geklasseerd als wereldwonder hé. Panama kanaal idem. Eifeltoren ook al. Berekeningen waar je dus vandaag de dag niet meer mee overweg zou kunnen zonder de hulp van een kunstmatige intelligentie. Dus niet de kinderen zijn dommer geworden, de opleidingen zijn er op gemaakt dat ze die oefeningen niet meer moeten kunnen.
Nu stel u eens voor een ramp scenario. China en rusland komen in conflict, de moslims pakken er hun zegje tussen, amerika laat hem ook niet doen en de atoombommen vliegen langs alle kanten. Alle stroom weg en geen enkele pc die nog werkt. Er moeten bruggen gebouwd worden, er moeten enorme berekeningen gemaakt worden en ze hebben die oefening nooit gedaan. We moeten vechten, vluchten en de helft van onze soldaten kunnen geen km meer lopen van te zwaar en te weinig fit en zo nog van alles.
Hoe gaan we dat oplossen? (in de veronderstelling dat we nog leven)
Oud 23 september 2004, 11:47   #84
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

sp batterijen tellen niet mee, er is een soort "electronische bom" gevallen die alle apparaten uitschakeld (bestaat echt)
Oud 23 september 2004, 12:12   #85
bk232214
Gouverneur

Standaard Recht op stempelgeld afgelopen na een jaar stempelen

N
Citaat:
Kan u verduidelijken waarom er verschillende lonen moeten bestaan in evenwaardige functie's?

Het zou ook een optie kunnen zijn dat alle doppers zich verenigen in een cooperatieve en op hun beurt eens gaan beginnen meedoen aan alle aanbestedingen. De diploma's voor de vergunningen alle bedrijfstakken zijn daar ruimschoots aanwezig.
Addertje onder het gras, ze zouden zo goedkoop hun werken kunnen aanbieden dat alle bestaande bedrijven tegen een concurrentie zouden aankijken die tot op heden ongekend is gebleven. Dan worden zij de doppers.
Na een jaar stempelen is het afgelopen , in dat jaar dat zij stempelen kunnen zij de moeite nemen om werk te zoeken . Zeker de jongeren van 18 jaar, anderen die moeten stempel door een onderneming die over de kop is gegaan krijgen een speciale behandeling . Zoals 2jaar stempelen en daarna werk aannemen die door de R.V.A. wordt aan geboden er is genoeg werk zoals fruit plukken straten reinigen noem maar op teveel om op noemen
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 12:21   #86
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214
N
Na een jaar stempelen is het afgelopen , in dat jaar dat zij stempelen kunnen zij de moeite nemen om werk te zoeken . Zeker de jongeren van 18 jaar, anderen die moeten stempel door een onderneming die over de kop is gegaan krijgen een speciale behandeling . Zoals 2jaar stempelen en daarna werk aannemen die door de R.V.A. wordt aan geboden er is genoeg werk zoals fruit plukken straten reinigen noem maar op teveel om op noemen
Tja stel u maar voor, vader kreupel gewerkt en moeder al niet veel beter om zoon of dochter te kunnen laten afstuderen als bv dokter in natuurkunde. De jobs liggen niet voor het oprapen en zoon of dochterlief mag na een jaar appels gaan plukken. Is het dat wat u wil? En die rechten gelden naar mijn oordeel wel voor iedereen.
Oud 23 september 2004, 15:37   #87
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is waar, omgekeerd zou er alleen maar "error" verschijnen. Dat neemt niet weg dat ze er evengoed zouden mee leren werken als ieder ander. Het bestond gewoonweg niet. Maar puntje op de i gezet natuurlijk? In de jaren 1930 toen de bv de golden gate bridge gebouwd was hadden ze niet eens een rekenmachine, en de brug is geklasseerd als wereldwonder hé. Panama kanaal idem. Eifeltoren ook al. Berekeningen waar je dus vandaag de dag niet meer mee overweg zou kunnen zonder de hulp van een kunstmatige intelligentie. Dus niet de kinderen zijn dommer geworden, de opleidingen zijn er op gemaakt dat ze die oefeningen niet meer moeten kunnen.
Nu stel u eens voor een ramp scenario. China en rusland komen in conflict, de moslims pakken er hun zegje tussen, amerika laat hem ook niet doen en de atoombommen vliegen langs alle kanten. Alle stroom weg en geen enkele pc die nog werkt. Er moeten bruggen gebouwd worden, er moeten enorme berekeningen gemaakt worden en ze hebben die oefening nooit gedaan. We moeten vechten, vluchten en de helft van onze soldaten kunnen geen km meer lopen van te zwaar en te weinig fit en zo nog van alles.
Hoe gaan we dat oplossen? (in de veronderstelling dat we nog leven)

De Curta, een mechanische rekenmachine.
Oud 23 september 2004, 15:51   #88
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
sp batterijen tellen niet mee, er is een soort "electronische bom" gevallen die alle apparaten uitschakeld (bestaat echt)
Dat noemt men EMP of Electromagnetic Pulse, maar momenteel is er nog geen enkel EMP-toestel krachtig genoeg om meer dan een omtrek van een paar meter te beinvloeden en je kan nog steeds belangrijke apparatuur opslagmedia beschermen door het te shielden in een "kooi van faraday".
Het is momenteel een rage bij grote multinationals, regeringen en banken om hun data zoveel mogelijk veilig te stellen (tot in het extreme). Ik ga daar technisch niet dieper op ingaan, maar ik kan je vertellen dat het toch al serieus vies zal moeten doen opdat alle informatie en technologie zou verloren gaan.
Oud 23 september 2004, 16:01   #89
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco

De Curta, een mechanische rekenmachine.
Of je kan een pneumatische computer maken... In het 6e technisch hebben we ooit eens een pneumatische binaire teller in elkaar gestoken. Dat was wel grappig om te zien, maar het werkte wel en had helemaal geen electriciteit nodig.

Een computer hoeft niet noodzakelijk op basis van electriciteit te werken. Nu water en perslucht is nu niet erg snel te manipuleren, maar in de toekomst gaan computers en andere apparaten als maar meer op basis van licht werken. Voordeel : energie verbruik gaat fel omlaag.
Je ziet al dat steeds meer zaken met fiberdraden werken (internet, netwerk, digitale audio en video, ...) -welliswaar alleen nog als transfer-medium- maar men is toch flink bezig aan processors die intern enkel met licht werken. Zoals je nu een 300+ W voeding nodig hebt voor een computer, heb je binnen 20 jaar enkel een paar lasers nodig.
Oud 23 september 2004, 17:36   #90
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
jamajama, zijn jullie ook niet tegen een teveel aan ambtemaren?
ge moe weten wagge wilt ei
Toch geen probleem ? Deze 'ambtenaren' zouden immers niets extra kosten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 18:18   #91
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Of je kan een pneumatische computer maken... In het 6e technisch hebben we ooit eens een pneumatische binaire teller in elkaar gestoken. Dat was wel grappig om te zien, maar het werkte wel en had helemaal geen electriciteit nodig.
.
Straffe kost, op dat moment komt kennis dus op de proppen. Ik zie dat je het goed beheerst.
Ik kende wel een pneumatische hamer maar geen computer. Hoe dat in elkander zit gaat mijn verstand te boven.
Oud 23 september 2004, 23:02   #92
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

headinajar; ik heb eens ferm tegen uw schenen geschopt en ge hebt even ferm terug geschopt. Zo heb ik het eens graag. Proficiat en mijn excuses.
Oud 24 september 2004, 07:31   #93
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Straffe kost, op dat moment komt kennis dus op de proppen. Ik zie dat je het goed beheerst.
Je ziet, dat de jeugd van tegenwoordig niet allemaal lanterfanters en nietsnutten zijn die op kaminokes rondrijden...

Citaat:
Ik kende wel een pneumatische hamer maar geen computer. Hoe dat in elkander zit gaat mijn verstand te boven.
De basis van een computer is zeer simpel. Het enige wat je moet kunnen is met een bepaalde techniek de logische binaire bewerkingen AND, OR en NOT (inversie) kunnen doen en (1,0) waarden kunnen bewaren zodat men ze terug kan opvragen. Met deze basiscomponenten maak je de basis van een computer. Dat hoeft dus niet noodzakelijk electronisch te zijn, maar de electronica is nu op de moment wel de meest bruikbare techniek om een bruikbare computer te maken (tot de optische techniek nog wat verder staat).

BTW je weet toch dat de eerste rekenmachines mechanisch waren en niet electronisch...

Laatst gewijzigd door headinajar : 24 september 2004 om 07:44.
Oud 24 september 2004, 08:54   #94
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Van rekenmachines weten we dat, maar een computer is toch iets gans anders volgens mij. Blijkbaar dus niet. Nou ja, dit is uw afdeling hé.
Oud 24 september 2004, 12:37   #95
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Van rekenmachines weten we dat, maar een computer is toch iets gans anders volgens mij. Blijkbaar dus niet. Nou ja, dit is uw afdeling hé.
De basis van de computer ligt bij het rekenmachientje...
Oud 24 september 2004, 17:32   #96
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
China en rusland zijn een eindje weg, maar sommigen hebben hier al een permanente vergunning gekregen om hun communistisch gedachtengoed te introduceren.
Waarom persé het vuil gaan oprapen. Omdat u en anderen hier doppers als vuil bekijken. Pure denigratie van status dus.
Wie werk is geen dopper. Wie geen dopper is heeft recht op de facilieteit die bij de job behoren. En wat te doen met de hoog opgeleide en suksesvolle bedrijfleider die hoe dan ook eens moet doppen. Cola blikjes bij elkander laten schrapen dan maar? What next in jullie voorstellen die al blijkbaar uitgedacht zijn. Kraakpandje dan maar voor die mensen? De hond naar het asiel doen voor euthanasie om dat die teveel eet. De auto buiten, gsm idem.

Jullie moeten de doppers niet viseren voor wie al Belg is bij geboorte en hier aan alle voorwaarden ruim hebben voldaan, maar je moet in tegenstelling de werken zelf terug opwaarderen met daar betere voorwaarden te geven.
En dat zal heus niet lukken met een legioentje doppers er naast te gaan stellen.
Trouwens als ik dop wil ik uw werk komen doen. ah ja want wat voor u goed is moet ook voor mij goed zijn! t'zal een beetje wringen zeker?
Sinds wanneer is doppen een status??
Als dat zo is, dan kan die denigratie geen kwaad.
Wat betreft doppers, op een minimum zetten, en klusjes laten opknappen voor iets extra's.
Zij die willen werken, zijn niet 'te vies' om een job aan te nemen die niet evenredig ligt aan hun diploma.
Maar veel doppers willen tegenwoordig dat men hen het werk op een schaaltje aanbiedt, met goed loon enzoverder, zonder er moeite voor te moeten doen.
In het begin toen er dop was, gingen de mensen niet graag, want 'doppen', was steun vragen, en dat werd liever uitgesteld (toen had men nog enige fierheid).
Nu is het een vanzelfsprekendheid en de maatschappij moet maar voor een fantsoenlijk minimum zorgen, zodat ze goed wat ruimte hebben om hun sociaal leven uit te bouwen.
Maar niet beseffend dat ze in het zwart een gazonneke extra afdoen of een muurke schilderen en evenveel verdienen als iemand die full-time werkt.
Besef nu eens dat dit niet kan.
Het is de dopper die denigrerend kijkt naar de werkman, want die is zo lomp om heel der dagen te werken voor iets meer.

En dan zou wat maatschappelijk werk verkeerd zijn?
Het vanzelfsprekende en sociale van die dop verminderen, dan worden de voorwaarden voor de werkmens sowieso beter, en zijn de mensen rapper geneigd om initïatief te nemen, wat het ondernemensschap aanwakkert, dus ook de economie.

De staat is per definitie géén werkgever!

Laatst gewijzigd door Horus : 24 september 2004 om 17:33.
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2004, 18:58   #97
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Sinds wanneer is doppen een status??
Het statuut van werkloze! Officieel erkend dan nog wel.

Citaat:
Als dat zo is, dan kan die denigratie geen kwaad.
Het kan nooit kwaad mensen wat extra onderuit te halen, dat is een hobby!

Citaat:
Wat betreft doppers, op een minimum zetten, en klusjes laten opknappen voor iets extra's
Zoals bij u thuis eens komen verven of kuisen. Dat is goed, we zitten al aan de tijd van cleopatra met haar lijfeigenen terug. "zit jij, je hebt al een beetje gehad vandaag"
Citaat:
Zij die willen werken, zijn niet 'te vies' om een job aan te nemen die niet evenredig ligt aan hun diploma.
Hier heb je gelijk in.
Citaat:
Maar veel doppers willen tegenwoordig dat men hen het werk op een schaaltje aanbiedt, met goed loon enzoverder, zonder er moeite voor te moeten doen.
Dat is inderdaad zo.
Citaat:
In het begin toen er dop was, gingen de mensen niet graag, want 'doppen', was steun vragen, en dat werd liever uitgesteld (toen had men nog enige fierheid).
Dat is waar, maar men had wel op iedere hoek werk en als arbeider moest je in die tijd niet beschaamd zijn. Nu worden ze bespot en beschimpt.

Citaat:
Nu is het een vanzelfsprekendheid en de maatschappij moet maar voor een fantsoenlijk minimum zorgen, zodat ze goed wat ruimte hebben om hun sociaal leven uit te bouwen.
Als je als arbeider vaststeld dat je loon in de laatste 20 jaar niet of nauwelijks stijgt, de koopkracht halveert ook nog eens dan is dat een normale logica.

Citaat:
Maar niet beseffend dat ze in het zwart een gazonneke extra afdoen of een muurke schilderen en evenveel verdienen als iemand die full-time werkt.
Of net tot het besef bent gekomen dat alles wat je verdiend aan de staat opgaat in een schijnbare bodemloze put?
Moest dit nu eens positief evalueren, men zou terug fier zijn er aan mee te werken. De crisis duurt naar mijn weten al sedert de tweede wereldoorlog. Mogelijks al langer.

Citaat:
Besef nu eens dat dit niet kan.
Het is de dopper die denigrerend kijkt naar de werkman, want die is zo lomp om heel der dagen te werken voor iets meer.
Daar zeg je het nu zelf; iets meer.
Wat mij gelijk geeft, neem niet de dop weg maar waardeer het werk terug op.

Citaat:
En dan zou wat maatschappelijk werk verkeerd zijn?
Het vanzelfsprekende en sociale van die dop verminderen, dan worden de voorwaarden voor de werkmens sowieso beter, en zijn de mensen rapper geneigd om initïatief te nemen, wat het ondernemensschap aanwakkert, dus ook de economie.
Wie werkt is geen dopper, is dat nu zo moeillijk? Smijt die nepstatuten toch eens van u af. Ga voor werk in de eerlijke zuivere zin van het woord.
En het staat iedereen vrij een bedrijf op te richten en mensen te aanvaarden, al gauw zal je ondervinden dat dit de bewuste x factor is in alle bedrijven.

Citaat:
De staat is per definitie géén werkgever!
2/3 van de werkende bevolking werkt rechtstreeks aan de staat, stad, parastataal en hoe noemt al de rest. Weet dus wat je zegt.
Slechts 1/3 financiert al die lonen, de privé dus.
Ik denk dat velen er stilletjes aan het bijltje bij neer leggen en denken, nu ikke.

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 september 2004 om 19:24.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be