![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gepakt geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, daar gaat het niet over, trol!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf weet dat maar al te goed, trol. Heb niet te pretentie te denken dat je mij kent.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat ze gelijk hebben daarin. Er is nood aan een democratische controle op het rechtsysteem net zoals dat bestaat voor de wetgevende macht. Deze controle dient onafhankelijk van de politieke partijen te worden georganiseerd. Rechtstreeks door de bevolking.
Men zal natuurlijk beginnen over het risico voor de scheiding der machten en dergelijke. Maar kijk waar ons die zogezegde scheiding gebracht heeft. Die scheiding is in feite een fictie. Het is gewoon de elite die het er voor het zeggen heeft. Democratische controle zorgt ervoor dat rechters kunnen afgestraft worden voor hun wanprestaties. Het maakt het systeem veel transparanter. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 april 2014 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop toch eens met onnozele snol te vertellen, ventje. Niemand hier heeft iets dergelijks beweerd. U bent blijkbaar van mening dat al wie u niet volgt in uw hysterisch gekrijs om wraak het dan maar geen probleem vindt dat iemand wordt verkracht. Are you fucking kidding me with this?
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alé "progressieve" justitie dus. Van de dader het slachtoffer maken en van het slachtoffer de dader. Zo kennen we de politiek correcte linkse pensée unique. Zijn reïntegratie (uitkering, sociale woning, Spa-knuffelbegeleider) is toch al geregeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Fantastisch precedent. Ik hoop dat de rechter content is van zichzelf. Hij geeft zowat iedereen in België een eerste verkrachting cadeau. Mooie samenleving. Als de CD&V mij nog eens bang gaat proberen maken met het plan van de NVA, kan ik dit alvast gebruiken om aan te tonen dat het niet meer slechter kan als de dag van vandaag. Dat de huidige tripartite het land compleet vermoord hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Reden waarom ik verwijs naar de drugsaanpak in A is opdat in het NVA bastion dit de topprioriteit is voor het stadsbestuur ...Hoeveel extra politiemensen worden daarvoor ingezet ??? Hoeveel extra mensen worden ingezet voor andere vormen van criminaliteit ?? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat er nu mee te maken ?? Precies of alle mensen die kinderen hebben kindervrienden zijn ? ? Ik heb de indruk dat de meeste pedofielen net wel mensen met kinderen zijn.....en zijn alle kinderverkrachters kinderloos misschien ?? Hoeveel kinderen hadden Dutroux en zijn vrouw ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dat zo is dat Raf dat weet, blijkt dat uit niets van wat Raf schrijft.
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 april 2014 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michèle Martin gingen ze toch ook allemaal direct lynchen als die vrij kwam ???? Geen uur ging dat mens te leven hebben buiten de gevangenis ......Waar zijn nu toch al die Rode Ridders ?? Veel geroep en getier vanuit hun luie zetel ....
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 april 2014 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin . U weet dat niet...dat is iets dat U veronderstelt en waarvan wetenschappelijk al is bewezen dat dat niet waar is.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 april 2014 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
En jij sleurt er onmiddellijk de hele familie Dutroux bij alsof het de norm is voor een gezin met kinderen. Heel raar... Dat er excessen zijn dat weet iedereen, maar daarom is het nog niet de norm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Als vader kan ik alleen maar bevestigen dat er een groot verschil is tussen voor en na. Is dat wetenschappelijk bewezen? Geen idee, want dit is redelijk complex om te bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |