![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, maar ze zijn nog nooit zo "zichtbaar" geweest als nu. De interesse van een breder publiek en van de media is nog vrij recent. De rode neuzen-campagne van 2009 was een aanzet. Vervolgens was er het succes van "Hoe durven ze?" eind 2011, en Peter Mertens kwam pas voor de eerste maal op bij de GR-verkiezingen van 2012, waar hij gelijk de 4e populairste politicus werd, na De Wever, Janssens en Dewinter.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 mei 2014 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De interesse voor de PVDA in de media nam vooral toe na het mooie resultaat bij de Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb in mijn bericht ook verwezen naar de verkiezingsuitslagen van 2010. En wat blijkt, ook daar doet de N-VA het in Limburg beter dan in Vlaams-Brabant en Oost-en West-Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor denbaard is er alleszins geen probleem, en ik kwoot niet geheel verbatim:
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 22 mei 2014 om 17:46. |
|
![]() |