Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 22 september 2004, 23:21   #81
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Ik wist niet dat revisionistische spelletjes in ons land verboden waren, dus daarover ga ik geen discussie voeren.

Ik ben allesinds tegen een verbod op spelletjes, films, etc, wel ben ik voor een leeftijdsgrens.

Langs de andere kant lijkt het me wel logisch dat er een grens wordt gelegd tussen een spel waar je iedereen moet vermoorden (bv een spel als manhunt), of alleen een minderheidsgroep, mensen van een bepaald geloof, ras, etc (bv: kill the jews)
Niet mee akkoord. Ik ben van mening dat in een virtueel spel alles maar dan ook alles moet kunnen, zonder hiermee rekening te houden met ethiek. Dus kill all Juden aan de lopende band op de meest vreselijke manieren moet absoluut kunnen in een game, uiteraard ook in omgekeerde richting, zoniet zou het een beetje veel hypocriet van mijner wege zijn.
Een spel blijft immers een spel is m'n motto en in virtualiteit moet dat allemaal kunnen.
Wel mee akkoord dat aan bepaalde games een bepaalde leeftijd gekoppeld wordt bij de aanschaffing van de game, een kind kan immers niet zoals een volwassene realiteit van (virtuele) fictie onderscheiden.
In een game moet dus letterlijk het meest verschrikkelijke mogelijk kunnen zijn wanneer er potentiële kopers ervoor te vinden zijn, zoals kill all Juden to the last man (and woman and child) op voorwaarde dat de verkoper en de overheid weet dat de koper in kwestie voldoende rijpheid vertoont om te beseffen dat het maar om een spel gaat en niets meer dan dat, en dit door voor extreme games een minimum leeftijd te eisen, maar dergelijke games verbieden of censureren : absoluut een NEE als antwoord.
Sunshine is offline  
Oud 22 september 2004, 23:25   #82
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Niet mee akkoord. Ik ben van mening dat in een virtueel spel alles maar dan ook alles moet kunnen, zonder hiermee rekening te houden met ethiek. Dus kill all Juden aan de lopende band op de meest vreselijke manieren moet absoluut kunnen in een game, uiteraard ook in omgekeerde richting, zoniet zou het een beetje veel hypocriet van mijner wege zijn.
Een spel blijft immers een spel is m'n motto en in virtualiteit moet dat allemaal kunnen.
Wel mee akkoord dat aan bepaalde games een bepaalde leeftijd gekoppeld wordt bij de aanschaffing van de game, een kind kan immers niet zoals een volwassene realiteit van (virtuele) fictie onderscheiden.
In een game moet dus letterlijk het meest verschrikkelijke mogelijk kunnen zijn wanneer er potentiële kopers ervoor te vinden zijn, zoals kill all Juden to the last man (and woman and child) op voorwaarde dat de verkoper en de overheid weet dat de koper in kwestie voldoende rijpheid vertoont om te beseffen dat het maar om een spel gaat en niets meer dan dat, en dit door voor extreme games een minimum leeftijd te eisen, maar dergelijke games verbieden of censureren : absoluut een NEE als antwoord.
Een buitenkansje Sunshine, je gaat hier heelwat "juden" kunnen liquideren. Virtueel, maar net echt...........
Pietje is offline  
Oud 23 september 2004, 11:49   #83
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Al e mei ens bij stilgestaan hoeveel duitsers er gelukkig zijn omdat hun "eigen volk"
op 8 mei 1945 heeft moeten capituleren ? Trouwens volgens de Vlaams Blok definitie is eigen volk diegenen die een Vlaams Blok lidkaart hebben (ik heb er geen).
Oud 23 september 2004, 22:59   #84
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Een buitenkansje Sunshine, je gaat hier heelwat "juden" kunnen liquideren. Virtueel, maar net echt...........
Een aanrader van een game voor m'n trotse nageslacht
Sunshine is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be