![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is de man totaal irrelevant , niemand koopt daar een boek van. Af en toe mag hij eens op TV komen als een vorm van entertainment , om eens goed te kunnen lachen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik was reeds op de hoogte van deze feiten vanaf vorige week vrijdag en vroeg me al af of het überhaupt nog de media zou halen. Als de dader het ongewenste profiel heeft is de aandacht in specifieke kringen veel lager, verklaringen van Desmet en konsoorten zullen er vast niet in zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlamingen vallen amper moslima's lastig, moslims voortdurend Vlaamse vrouwen. Wie is racist?
![]() |
#84 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Grappig trouwens dat u zoveel moeite doet om het debacle van het VB te (laten) negeren. Helaas, zoals ook Flup & C° ondertussen duidelijk gemaakt werd: er is meer nodig dan simpele slogans om gelijk -laat staan je zin- te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok weigerde de ministerportefeuille omdat (ik citeer uit de persmededeling): “We in Vlaanderen aan de macht zullen deelnemen op het moment dat wij zelf bepalen. Zolang blijven we in de oppositie om als zweeppartij meer aandacht te vragen voor ons gedachtegoed. Een zweeppartij mag slechts deelnemen aan de macht op het ogenblik dat ze er klaar voor is. Ze moet structureel en organisatorisch klaar zijn. Wij zijn dat nu nog niet”. En Gerolf Annemans verklaarde ooit dit: “Wij zijn inderdaad geen beleidspartij maar een politieke partij die “overtuiging schept”, die de tijdgeest in een nieuwe richting beïnvloedt. … Het Vlaams Blok weegt op de politieke besluitvorming. Als radicale oppositiepartij drijft het Vlaams Blok de traditionele partijen voor zich uit en verplicht hen stelling te nemen.” Tot slot deze woorden van Flup hemzelve: “Uiteindelijk is dit de opdracht van een zweeppartij als de onze: ervoor zorgen dat andere partijen onze standpunten overnemen en dat zo het politieke programma van het Vlaams Blok verwezenlijkt wordt.” Klinkklare onzin uiteraard. Het Blok bestaat sinds 1978. En welke programmapunten hebben ze in die 36 jaar "laten realiseren"? De onafhankelijkheid van Vlaanderen? Een immigratiestop? Hun solidaristische model met herstel van de traditionele waarden? Algemene amnestie omdat volgens het VB (ik citeer senator Wim Verreycken) de Vlaamse collaborateurs idealisten waren die samen met nazi-Duitsland streden tegen de Belgische onderdrukker? Antwoord: niks, nop, niemendal. Bijna 4 decennia Blokgezeur zonder ook maar één resultaat en (voor Marie) alweer zonder keerzijde. Het enige waarvoor de partij zorgt, is het inkomen van zijn mandatarissen. En dat zijn er sinds 25 mei gelukkig een heel pak minder. Overigens is het Cordon Sanitaire op gemeentelijk vlak de facto opgeheven sinds 2006. Federaal in principe ook, maar daar loopt het VB zich te pletter op de eigen onverzoenlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit wordt ook bevestigd in de studie "De verboden vleespotten" van VUB-onderzoekers Jo Buelens en Kris Deschouwer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na nog enkele rare voorvallen heb ik die partij met plezier achter me gelaten. Voor mij waren ze even fanatiek als ze de VB-ers verweten te zijn. Jammer want de natuur (de reden waarom ik bij Agalev ging) is me altijd ter harte gegaan...
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na Verlinden mag nu ook dat heerschap zijn zeg komen doen. De strategie van dat alles is iets te doorzichtig om nog geloofwaardig over te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de N-VA het land splitst en met de invoer van analfabeten stopt , is het voor mij ook goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeg of laat trakteer ik u een pint.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo logisch als wat!
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard is N-VA een racistische partij en meer specifiek een taalracistische.
![]() |
#96 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wij zijn geen beleidspartij, maar een zweeppartij die ervoor zorgt dat andere partijen onze standpunten overnemen en zo het politieke programma van het Vlaams Blok verwezenlijken. Logische vraag is dus: welke programmapunten heeft het VB in die 36 jaar dan laten realiseren? Antwoord: niks, nop, niemendal. Bijna 4 decennia Blokgezeur zonder ook maar één resultaat. Het enige waar de partij voor zorgt, is het inkomen van zijn mandatarissen. En dat zijn er sinds 25 mei gelukkig een heel pak minder. En wat het cordon betreft waarnaar Blokkertjes zo graag verwijzen: op gemeentelijk vlak moet niet meer gezeurd worden, want daar is het de facto opgeheven sinds 2006. Federaal eigenlijk ook, maar Flup en C° willen alleen in een federale regering stappen als die én:
Zo bespottelijk dat het voor niemand aanvaardbaar is. Bespaar me dus de cordonklucht. Het is het VB zelf dat het cordon zorgvuldig in stand houdt omdat ze federaal niet willen en niet kunnen regeren. Het zou hun onmiddellijk einde betekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat men in het Belgisch Congo van weleer Frans spreekt en geen Nederlands ? Kende Leopold 2 wel Nederlands ?
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 10 juni 2014 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Wat is het verschil tussen racist Abou jahjah en de racisten van sharia4belgium ? Hier jahjahs eigenste woorden
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 10 juni 2014 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 juni 2014 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |