Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2014, 10:33   #81
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Gezien de laatste Europese verkiezingen haalt de FN van Le Pen 24% het rechtse UMP 21% en de PS amper 14%. Ik zal voortaan duidelijker zijn opdat iedereen het begrijpt (of het wil begrijpen) dat het een extrapolatie is moesten er nu terug presidentsverkiezingen zijn. Het zou dan nog weinig waarschijnlijk zijn dat Marine Le Pen presidente wordt.

Het is nog al evident dat Hollande nu teert op verkiezingen die voor nooit meer zo gaan uitvallen.
Men vergelijkt in Frankrijk geen Europese verkiezingen met Presidentiële, tenzij men voor een uilskuiken wil doorgaan. Alleen de opkomst al is totaal verschillend.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 11:01   #82
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Lees eens hoofdstuk acht uit het evangelie volgens Johannes. Daarin valt te lezen hoe Jezus zelf de Joden omschrijft die Zijn Messiasshap niet willen erkennen.
En wat zeggen de andere evangelisten hierover?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 11:30   #83
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En wat zeggen de andere evangelisten hierover?
Kunnen we eerst even beginnen met Jezus' woorden in het evangelie volgens Johannes?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 11:32   #84
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunnen we eerst even beginnen met Jezus' woorden in het evangelie volgens Johannes?
Ik wil dit wel doen, maar deze draad lijkt me niet erg gepast. Liefst in een of andere draad dan van de rubriek 'godsdiensten'.
Oud 9 juni 2014, 11:51   #85
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aha. Daar gaan we weer met de veronderstelde misdaad. In jullie gedachtegang is het Vlaams Belang op voorhand schuldig. Geen bewijzen nodig. Men veronderstelt de fout.

natuurlijk dat men de fout veronderstelt, de holocaust is uit eenzelfde extreem-rechtse gedachtegang ontstaan nl. bepaalde bevolkingsgroepen demoniseren, depersonaliseren en over eenzelfde kam scheren ..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 11:52   #86
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
In satelliet steden rond Parijs en andere grote steden zijn Westerlingen een zeldzaamheid geworden.
de enige blanken die je daar nog ziet zijn politie met mitrailleurs
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 12:00   #87
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik wil dit wel doen, maar deze draad lijkt me niet erg gepast. Liefst in een of andere draad dan van de rubriek 'godsdiensten'.
Doe maar.
Oud 9 juni 2014, 12:05   #88
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga eens naar Berchem. U zult er heel wat van die orthodoxe Joden zien lopen. Waarom vormen deze mensen geen probleem? Heel eenvoudig: ze zorgen op geen enkele manier voor maatschappelijk overlast; ze zijn niet oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers; er is geen sprake van enorme werkloosheid en maatschappelijke uitval in die groep.

Zou het VB geen probleem met deze Joden hebben moesten er heel wat van in heel Antwerpen rondlopen?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 12:24   #89
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

namaste forum tijgers met scherp geslepen hoektanden,

Zo vreemd is deze provocerende uitlating van Le Pen niet echt, als ik het bekijk vanuit de biotopen analyse van een levende, dynamische multiraciale mensapen maatschappij. Denk hier zelf serieus over na,

kijk hieronder, de wetenschap van de studie van apen gedrag, java apen:

Ethologie
BPRC Ethologie Java apen
Ethologie, de studie van diergedrag

Ethologie is de studie van diergedrag. Gedrag van dieren omvat hun motorische activiteiten, variërend van subtiele gedragingen als oogknipperen tot opvallende gedragingen als paringen. Diergedrag bepaalt de interactie van een individu met zijn omgeving. De kan onderverdeeld worden in de ecologische omgeving, te weten roofdieren en voedsel, en de sociale omgeving, bestaande uit soortgenoten en eventuele andere soorten. Gedrag is het gevolg van de genetische aanleg van een dier, bepaald door selectiedrukken in eerdere generaties, in combinatie met wat het tijdens zijn ontwikkeling geleerd heeft en de huidige situatie waar het zich in bevindt. Gedrag van apen is doorgaans flexibel, en toegespitst op de huidige situatie.

http://www.bprc.nl/nl/ethologie/

Nou, ik moet toegeven jonges dat heel veel zwarte en bruine hindoes/hindoestanen die ik leerde kennen zich feitelijk letterlijk gedragen als laag intelligente mensapen, zgn 5D koelie apen. Ik moet dit eens goed documenteren. In het algemeen denk ik nu gewoon van, als je stelt
Evolutie is absoluut waar (true v honderd procent) dan zijn wij, allemaal gewoon te ver doorgeevolueerde mensapen (incl blanken, incl Le Pen, incl mij), met te grote hersenen en te grote geslachtsorganen. Viola, denk door en je begrijpt alles. Proficiat dus, je proffie diploma kan je nu op halen bij Wieroe de slimme Hindoe kat uit delft kennisstad, wel druk kosten betalen he, een kg pak Duits nazi kattenvoer uit 1940.

denk hieraan, dan zie je dat verschijnsel RE Le Pen, gewoon een soort politiek/maatschappelijk natuurwet is in evolutionaire zin, zie polybius theorieen in dit hoofdstuk uit een van mijn werken:

WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 32 of 92
Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid
Hindu nazism (Hindoe nazisme)
2.0. Breinfase 2:
Oplossen van de oplossingen
2.6. Machtscyclus Polybius

Offeraar Dewanand
Offercode WART0141
Offerdatum 16 juni 2006

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid. Hindu nazism

In het boek van een befaamde Nederlandse filosoof, drs. J. -Ph. van der Zwaluw, getiteld "Het grote geheim, een filosofische kijk op de geschiedenis", uit 1990, wordt de machtstheoretische cyclus van de Griek Polybius beschreven. Ik heb het hele verhaal van Zwaluw na bestudering omgezet in onderstaand stroomschema.

http://www.dewanand.com/dynamisch32.htm

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 12:26   #90
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Zou het VB geen probleem met deze Joden hebben moesten er heel wat van in heel Antwerpen rondlopen?
Goede vraag, maar ik denk het niet. Tenminste niet bij/voor de vorige verkiezingen.
Een aantal sinjoren vertelden mij een 4-tal jaar terug dat het VB in het verleden een niet gering aantal stemmen kreeg vanuit de Joodse groepen, uiteraard om de "grotere" vijand aan te vallen.
Alhoewel, de liefde kan zich verplaatst hebben naar Ploatmans, de dag van vandaag?
Real-Politiek-Opgeilen.
Oud 9 juni 2014, 13:38   #91
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Maar luister: ik ga sowieso niet meer met jou in discussie, want je tactiek is steeds dezelfde: iemand aanklampen over één bepaalde uitspraak en dan oeverloos blijven verder discussiëren en argumenteren. Er kruipt gewoon teveel tijd in: zie enkel dat idiote akkefietje van gisteren ivm MR Morel: ik dacht dat de "zaak" gesloten was, maar toch rakel jij het weer op! No hard feelings, maar ik vind het gewoon tijdverlies omdat je op het eind toch nooit tevreden bent met de aangevoerde argumentatie, bronnen of "bewijzen". En meestal gaat het dan nog om twee keer niets!
²

Je moet hem eens bezig zien in draden over de evolutietheorie, homo's of euthanasie. Tegenargumenten negeren, selectief quoten, eindeloos blijven doordrammen over details.. Het lijkt me straf dat je aan meer dan 95.000 berichten komt met uitsluitend inhoudelijke discussie. Jan is zo wat de grootste trol die dit forum rijk is.
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 13:43   #92
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz Bekijk bericht
²

Je moet hem eens bezig zien in draden over de evolutietheorie, homo's of euthanasie. Tegenargumenten negeren, selectief quoten, eindeloos blijven doordrammen over details.. Het lijkt me straf dat je aan meer dan 95.000 berichten komt met uitsluitend inhoudelijke discussie. Jan is zo wat de grootste trol die dit forum rijk is.
Jan is geen troll.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 13:51   #93
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aha. Eerst was het de partijtop; nu moet u schijnbaar teruggaan tot de jaren tachtig...

En welke bewijzen heeft u voor FdW achter de hand? Of is hij gewoonweg schuldig omdat hij FdW is?

Dewinter heeft soms wel gelijk. Maar hij verprutst het telkens weer door het veel te rauw te zeggen. Het VB heeft zichzelf gemarginaliseerd. Niet zozeer (of alleen) door bepaalde standpunten over migranten (heel wat mensen zijn het daar heimelijk met hem over eens) maar door het veel te brutaal te stellen.

De NVA is veel slimmer (lees: sluwer, om maar niet te zeggen: achterbakser). Neem nu Homans. Die zegt niet: "dit is geen racisme want het is de waarheid: de maatschappij verbruint!", maar zij stelt het op een vergoeilijkte manier, zogenaamd onschuldig, en dit door te oreren "de term racisme is relatief". Waarmee zij en haar partij, de NVA, natuurlijk niets uitsluit en alle kanten op kan.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 juni 2014 om 13:55.
Oud 9 juni 2014, 14:46   #94
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jan is geen troll.
Trollolo
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 14:49   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Leg uit.
Oud 9 juni 2014, 14:49   #96
Nota Bene
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
kan die man niet gewoon verdwijnen... heeft de rechts nationale zaak weinig goed gedaan met zijn krankzinnige erupties.

Dat hij naar syrie vertrekt....

Follow your leader(s), ilpartijslavo.
Oud 9 juni 2014, 14:50   #97
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz Bekijk bericht
Trollolo
Nee, dat meen ik echt.

Jan meent die zaken allemaal serieus, en dat is echt zijn manier van discussiëren. Je bent wat wereldvreemd en naïef om te denken dat jan een troll is.

Het leven is vol met mensen die op een gelijkwaardige manier denken.

Maar blijf jij lekker denken dat het een troll is geeft vast een lekker veilig gevoel.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 9 juni 2014 om 14:51.
Oud 9 juni 2014, 14:51   #98
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leg uit.
Gewoon, zoals het er staat hé.
Oud 9 juni 2014, 15:05   #99
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar blijf jij lekker denken dat het een troll is geeft vast een lekker veilig gevoel.
Misschien is hij een haatzaaier. Maar ja er moet altijd een zondebok zijn zeker. Iets in de trend van ik zondig zelf ook maar kijk is naar die "losers", dat zijn pas echte zondaars. Dus ik kan nu met een gerust hartje gaan slapen vannacht, want er zijn nog grotere zondaars dan mij.
Oud 9 juni 2014, 15:06   #100
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Misschien is hij een haatzaaier. Maar ja er moet altijd een zondebok zijn zeker. Iets in de trend van ik zondig zelf ook maar kijk is naar die "losers", dat zijn pas echte zondaars. Dus ik kan nu met een gerust hartje gaan slapen vannacht, want er zijn nog grotere zondaars dan mij.
Ik.

Maar verder een leuk stukje amateur-psychologie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be