![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
natuurlijk dat men de fout veronderstelt, de holocaust is uit eenzelfde extreem-rechtse gedachtegang ontstaan nl. bepaalde bevolkingsgroepen demoniseren, depersonaliseren en over eenzelfde kam scheren .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het VB geen probleem met deze Joden hebben moesten er heel wat van in heel Antwerpen rondlopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() namaste forum tijgers met scherp geslepen hoektanden,
Zo vreemd is deze provocerende uitlating van Le Pen niet echt, als ik het bekijk vanuit de biotopen analyse van een levende, dynamische multiraciale mensapen maatschappij. Denk hier zelf serieus over na, kijk hieronder, de wetenschap van de studie van apen gedrag, java apen: Ethologie BPRC Ethologie Java apen Ethologie, de studie van diergedrag Ethologie is de studie van diergedrag. Gedrag van dieren omvat hun motorische activiteiten, variërend van subtiele gedragingen als oogknipperen tot opvallende gedragingen als paringen. Diergedrag bepaalt de interactie van een individu met zijn omgeving. De kan onderverdeeld worden in de ecologische omgeving, te weten roofdieren en voedsel, en de sociale omgeving, bestaande uit soortgenoten en eventuele andere soorten. Gedrag is het gevolg van de genetische aanleg van een dier, bepaald door selectiedrukken in eerdere generaties, in combinatie met wat het tijdens zijn ontwikkeling geleerd heeft en de huidige situatie waar het zich in bevindt. Gedrag van apen is doorgaans flexibel, en toegespitst op de huidige situatie. http://www.bprc.nl/nl/ethologie/ Nou, ik moet toegeven jonges dat heel veel zwarte en bruine hindoes/hindoestanen die ik leerde kennen zich feitelijk letterlijk gedragen als laag intelligente mensapen, zgn 5D koelie apen. Ik moet dit eens goed documenteren. In het algemeen denk ik nu gewoon van, als je stelt Evolutie is absoluut waar (true v honderd procent) dan zijn wij, allemaal gewoon te ver doorgeevolueerde mensapen (incl blanken, incl Le Pen, incl mij), met te grote hersenen en te grote geslachtsorganen. Viola, denk door en je begrijpt alles. Proficiat dus, je proffie diploma kan je nu op halen bij Wieroe de slimme Hindoe kat uit delft kennisstad, wel druk kosten betalen he, een kg pak Duits nazi kattenvoer uit 1940. denk hieraan, dan zie je dat verschijnsel RE Le Pen, gewoon een soort politiek/maatschappelijk natuurwet is in evolutionaire zin, zie polybius theorieen in dit hoofdstuk uit een van mijn werken: WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 32 of 92 Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid Hindu nazism (Hindoe nazisme) 2.0. Breinfase 2: Oplossen van de oplossingen 2.6. Machtscyclus Polybius Offeraar Dewanand Offercode WART0141 Offerdatum 16 juni 2006 Go to previous Epage ... Go to next Epage Go to Inhoudsopgave: Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid. Hindu nazism In het boek van een befaamde Nederlandse filosoof, drs. J. -Ph. van der Zwaluw, getiteld "Het grote geheim, een filosofische kijk op de geschiedenis", uit 1990, wordt de machtstheoretische cyclus van de Griek Polybius beschreven. Ik heb het hele verhaal van Zwaluw na bestudering omgezet in onderstaand stroomschema. http://www.dewanand.com/dynamisch32.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal sinjoren vertelden mij een 4-tal jaar terug dat het VB in het verleden een niet gering aantal stemmen kreeg vanuit de Joodse groepen, uiteraard om de "grotere" vijand aan te vallen. Alhoewel, de liefde kan zich verplaatst hebben naar Ploatmans, de dag van vandaag? Real-Politiek-Opgeilen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je moet hem eens bezig zien in draden over de evolutietheorie, homo's of euthanasie. Tegenargumenten negeren, selectief quoten, eindeloos blijven doordrammen over details.. Het lijkt me straf dat je aan meer dan 95.000 berichten komt met uitsluitend inhoudelijke discussie. Jan is zo wat de grootste trol die dit forum rijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewinter heeft soms wel gelijk. Maar hij verprutst het telkens weer door het veel te rauw te zeggen. Het VB heeft zichzelf gemarginaliseerd. Niet zozeer (of alleen) door bepaalde standpunten over migranten (heel wat mensen zijn het daar heimelijk met hem over eens) maar door het veel te brutaal te stellen. De NVA is veel slimmer (lees: sluwer, om maar niet te zeggen: achterbakser). Neem nu Homans. Die zegt niet: "dit is geen racisme want het is de waarheid: de maatschappij verbruint!", maar zij stelt het op een vergoeilijkte manier, zogenaamd onschuldig, en dit door te oreren "de term racisme is relatief". Waarmee zij en haar partij, de NVA, natuurlijk niets uitsluit en alle kanten op kan. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 juni 2014 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Follow your leader(s), ilpartijslavo.
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat meen ik echt.
Jan meent die zaken allemaal serieus, en dat is echt zijn manier van discussiëren. Je bent wat wereldvreemd en naïef om te denken dat jan een troll is. Het leven is vol met mensen die op een gelijkwaardige manier denken. Maar blijf jij lekker denken dat het een troll is geeft vast een lekker veilig gevoel. ![]() Laatst gewijzigd door Nietzsche : 9 juni 2014 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN