![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Vaderland? 11 zéér goed betaalde potstampers bedoel je. Ik vraag me trouwens af wat jouw goden écht denken over je vaderland. En wanneer ze na enkele matchen hun valiezen mogen pakken is het hek helemaal van de dam. Maar eerst genieten voor jou dan toch. We mogen niet kortzichtig zijn nietwaar?
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo is dat. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde heeft het land Belgie en zijn Rode Duivels geen knijt te maken met de staat Belgie. Heel wat van mijn vrienden zijn gepassioneerde Rode Duivels supporters. Er zijn er zelfs bij die tegenwoordig ook met van die Belgische vlaggen rond hun autospiegels rijden. Stuk voor stuk zijn het overtuigde N-VA stemmers die willen dat de Staat Belgie ophoudt te bestaan in zijn huidige vorm. Ik ben ervan overtuigd dat jij dit snapt, alleen types zoals het Oosten zijn clueless als het op de fundamentele verschillen tussen land en staatsstructuur aankomt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan de Rode Duivels de staatsschuld (helpen) afbetalen?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn alle Franstalige Belgen werklozen volgens u? Voor uw info werken bovendien meer dan 50.000 Franstalige Belgen in Vlaanderen. Meer dan 50.000 Franstaligen die dus elke dag van Brussel of Wallonië pendelen om naar Vlaanderen te gaan werken en die dus meer dan terecht met uw bekrompen Vlaams-Nationalisme lachen.
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En waarom U die 50.000 Franstaligen die in Vlaanderen werken er bij sleurt, weet ik niet. Maar U ontwijkt hier handig het heet hangijzer : werkloosheidsgraad 2013 Vlaanderen : 7,76% Wallonië : 14,3% Brussel : 20,4% Wie lacht er nu ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben eens benieuwd of ze door de eerste ronde geraken. Ik maak me geen illusies, maar moest dit zo zijn, dan is hun tornooi geslaagd. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2014 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U en uw maats knijpen ze, is het niet? Moesten de Rode Duivels ooit wereldkampioen worden, het zou uw beste dag niet zijn, heb ik zo de indruk.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2014 om 16:03. |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een N-VA er die de Belgische vlag rond zijn spiegels bindt, is een kieken. Laatst gewijzigd door stuyckp : 12 juni 2014 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingen hebben zich bijna heel hun geschiedenis hebben laten verneuken. Eerst door de Spanjaarden, dan door de Oostenrijkers, vervolgens door de Fransen, dan door de Hollanders, dan door hun eigen elite, de Franskiljons, en tenslotte door de Duitsers. Het is uiteindeljk de staat België , die vanaf eind jaren '50 van de Vlamingen (lees: de Nederlandstalige Belgen) gemaakt heeft tot wat ze nu zijn. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2014 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Witte Kaproen;7191802]
Citaat:
een hardcore n-va'er ? |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeef hen Heer want ze weten niet wat ze doen ! ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 juni 2014 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |