![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
Bekijk resultaten enquête: Mag een konklijk opdrachthouder het colloque singulier doorbreken ? | |||
1. Ja. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 63,33% |
2. Neen. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 33,33% |
3. Ja, maar enkel achterbaks. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,33% |
4. Neen, ook niet achterbaks. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,00% |
5. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar blijf je die onzin toch halen zeg. De Wever heeft een nota geschreven voor de partijen, niet voor de koning. Daarna heeft hij daar verslag over uitgebracht aan de koning. Van enige doorbreking van het colloque singulier is dan ook totaal geen sprake. De twijgjes waarmee je vroeger sloeg, zijn zelfs geen grassprietjes meer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 27 juni 2014 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het verslag dat Koninklijk Bart De Wever heeft afgegeven aan de Koning stond reeds op internet voor zijn audiëntie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Wrong thread...
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 27 juni 2014 om 15:38. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik u eveneens vragen een bron te geven van de nota gericht aan de koning met de aanhef sire? Laatst gewijzigd door Jakko : 27 juni 2014 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betreft een nota van 19 pagina's in pdf en nergens staat in deze nota dat deze gericht is naar andere partijen. Wat in de media hierover verschijnt is niet zo betrouwbaar als de brontekst zelf.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 juni 2014 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Sinds ik vive op mijn negeerlijst heb gezet, is de wereld schoner.
Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klok enkelvoud...
Dat is van vóór 1914. Ga eens in Ieper onder de Menenpoort staan. 10 minuten...Niet meer. Doe je het NU niet, ga dan eens op 11 november, zo rond 8u. 's avonds... |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij wilt dus garanties dat de volgende regering de zesde staatshervorming kan uitvoeren "zoals de CDH dat zelf wilt''. Vertaling; hij wil samen met PS een zesde lege doos maken, om dan trots te komen verkondigen dat Walen tegenwoordig Belgie van de ene naar de andere wijziging duwen ! |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En je punt is ?
Moest je de draad gevolgd hebben, zou je weten dat dit het 'ultieme bewijs' is waarmee Vive zijn draadtitel verdedigt.... maar waarmee hij nu zichzelf tegenspreekt..... ![]()
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En zeggen dat Hoogel in veel gevallen je beste vriend is bij 't opzoeken van de definitie van een woord of begrip.... ![]() Ook zo benieuwd of de nieuwe informateur ook het colloque singulier zal doorbreken ?
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laat maar, misschien interesseert de volgende anti-Vlaamse thread van de threadstarter mij meer dan deze |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Niko
Het is niet mijn intentie om anti-Vlaamse threads te starten. Dat jij deze thread percipieert als anti-Vlaams wekt mijn interesse. Wat is hier volgens jou anti-Vlaams ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het vooral jouw vooringenomenheid ten aanzien van een nick als "ViveLaBelgique" jouw verwachting van "anti-Vlaamse" threads voedt.
Ik betreur het dat ik niet te gemoed kan komen aan jouw verwachting.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verwachtingen zijn sowieso niet hoog gespannen,toch niet wat u betreft.... En de kemels nemen we er graag bij,al ligt de lat dan wel wat dit betreft op de grond.... Onderdoor kruipen is ook een kunst... |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met "Onderdoor kruipen" ?
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uw gebrekkige kennis van het nederlands is ook een hint. Doe maar, dus jij bent pro-Belgie, maar NIET anti-Vlaams. Nuja, da's dan de eerste. Proficiat ! En nu, ga wat Nederlands leren. Of, ben je hypocriet ? En schrijf je bewust fouten ? Wie zal het zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vertaalde uw Google vertaler dat niet correct ? Het is geweten dat uitdrukkingen (en niet alleen dat) zeer slecht door een auto-vertaler komen. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval is er weer eentje ontmaskerd die meent dat het belangrijker is om te reageren op basis van de keuze van een nickname dan inhoudelijke te reageren. Ik hoop dat je er lessen uit trekt. Met dergelijke ad hominem aanvallen is de Vlaamse zaak niet gediend.
|
![]() |