![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
bron: http://ovv.be/page.php?ID=2411 Laatst gewijzigd door pajoske : 1 juli 2014 om 15:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Heel de wereld denkt dat 'onze taal' Frans is. Ook de Brazilianen.
http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-20...ensemble.dhtml
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals het Feest van de Buur dat reeds enkele jaren ook plaatsvindt. Van de gemeente krijgen we enkele flessen Cava. Dat is het dan. Voor het overige is het aan ons om iets te organiseren en in te staan voor de kosten. Net als voor Vlaanderen Feest organiseren we hier in de buurt ook iets voor dat feest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zat net op café naar de duivels te zien.
Er was ook een N-VA kopstuk aanwezig. Toen hij me passeerde kon ik het niet laten. Dus ik zei: 'mag dat wel van de partij'. Hij reageerde droog met 'vandaag wel'.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je verdient erkenning. Stuur je foto op, wij maken een vlag in het genre van de gekende afbeeldingen van Che Guevara. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou iemand van de N-VA niet mogen supporteren voor de Rede Duivels? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Ik moet Perzik niet gaan verdedigen, maar wat zou een flauwe mop niet moeten kunnen op café?
En geef toe, het wordt uitgelokt door een kleine minderheid van Vlaamsnationalisten die het schuim op de lippen staat zodra er ook maar iets Belgisch gevierd wordt. Ook als dat de Rode Duivels zijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo'n flauwe mop mag zeker op café, hier is het echter geen café, hier komt zo'n mop azijnachtig over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb wel de indruk dat jij zegt dat wij die flauwe moppen niet zouden mogen betitelen als ... flauw. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Ik las vooral een gevat antwoord van een N-VA-er op Perziks flauwe mop, en het leek me ook dat Perzik daar de nadruk op legde. Die N-VA-er reageerde in elk geval een pak minder gepikeerd dan jullie. Maar natuurlijk mag je zeggen dat het een flauwe mop is. Bon, die mop was een leuk intermezzo, maar ging het hier niet over reclamevlaggen?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad een verzuurde azijnpisser die zich, net als de vele net zoals al die nationalisten op dit forum, druk maken over het feit dat de Vlaamse vlag de laatste weken massal overklast wordt door de driekleur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() er moet eens een onderzoek uitgevoerd worden naar het seksleven van vlaams nationalisten,gezien hun verzuring heb ik het vermoeden dat het helemaal niets voorstelt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom herneem ik graag een antwoord dat ik hier al eerder gegeven heb : Citaat:
Waar maakt hij zich druk over het feit dat mensen een Belgische vlag buiten hangen ? Hij duidt er net op dat een gemeentereglement haar doel voorbij schiet en mensen daardoor een risico lopen hier een belasting op te moeten betalen. Nergens pleit hij ervoor die belasting ook effectief te heffen. Maar wie zegt dat, moesten belastinggeile partijen zoals SP-A of O-VLD het voor het zeggen hebben, zij die belastingen ook effectief niet zouden innen ? Mij lijkt het duidelijk dat hij eerder de inwoners van Aarschot beschermt door te wijzen op deze anomalie in het gemeentereglement ipv. dit onder de mat te schuiven.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, bij de mens is dat niet zo erg als bij een stier. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is voor Imbev de gkedkoopste reclame ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, al vlaggenzwaaiende is dat best leuk het voetbal (sarcasme!)
![]() ![]() Knokpartij op straat na kwalificatie Duivels The fight of the night!!! Detail tekst Citaat:
![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |