![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Varkensvlees tussen halal-fret leggen in warenhuizen is | |||
er over, want .. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 40,00% |
aanvaardbaar als actie, want .. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 60,00% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een zaak van wat je gewoon bent! Leg mij nu eens haarfijn uit waarom we een varken wel mogen opeten en een hond niet!! Een varken is trouwens VEEL intelligenter dan een hond.... Laatst gewijzigd door Leve B weg met VL : 6 juli 2014 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie hier met de juiste strategie een groeiende afzetmarkt in. Als ik in China kom ga ik zeker eens een stukje hond proberen! Misschien is het wel lekker... ![]() Laatst gewijzigd door Leve B weg met VL : 6 juli 2014 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook honden en katten waar ik van hou. Heb vroeger zelfs ergens achter in mijn tuin nog schapen, geiten en kippen gehouden. Ik zou die nooit kunnen opeten omdat dat mijn dieren waren en dat er een band gegroeid was. Houdt dus uw oordelen over mij voor uzelf. Het begint hier een klein beetje tegen te steken op dit forum van oordeel vellers. Zonder u te kennen vellen ze een oordeel over uw moraliteit, uw oneerlijkheid in zaken doen of uw privé leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook. Net als ik veggieburgers e.d. systematisch links laat liggen. Maar daarom ga ik niet échte hamburgers tussen de veggieburgers leggen, puur om de veggie-doelgroep en de supermarkt te pesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Halal is niet hetzelfde als vegetarisch. Vegetariers martelen geen dieren om ze onverdoofd te slachten Vegetariers eisen niet dat de boeren die hun groenten kweken tot een bepaalde religie behoren Vegetariers eisen evenmin dat de afnemers van die groenten een speciale opleg moeten betalen om het "veggie" etiket te mogen gebruiken, gewoon omdat hen wordt opgelegd zo'n veggie-certificaat te bekomen, zonder enige toevoeging van waarde. Vegetariers wensen evenmin dat een speciaal certificaat moet worden betaald om "veggie" bijproducten als vb. tandpasta e.d. te verkopen. Al deze dingen worden door de halal maffia wèl vereist. Als binnenkort de helft van de producten in de supermarkt een halal certificaat hebben, betaal JIJ mee aan de volgende terroristische aanslagen van de halal maffia! Me dunkt is dat iets anders dan een veggieburger.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had je dat dan niet door ? Waarschijnlijk niet, want je voorbeelden zijn wel erg van de pot gerukt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de framboos die de kers is: ik vernietig niets van hun waren. Wij herhalen: ik wil niet dat onze maatschappij een indruk geeft dat "gezegend eten" beter is dan gewoon eten. Het is mijn recht om dat te willen (niet om op te dringen), en het is mijn recht om daartegen te ageren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan er mee om op dezelfde manier als kaloten omgaan met voorhuwelijkse betrekkingen, overspel en andere "immanente rechtvaardigheden". Dubbele moraal. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben gewoon anti islam. Even veel of even weinig als ik anti elke andere godsdienst ben. Verder ben ik van een leeftijd dat ik het nog meegemaakt heb dat dieren thuis gekweekt en geslacht werden. Als kind ging ik soms spelen in de slachterij in de buurt van mijn ouderlijke thuis. Zelfs destijds werden varkens geëlectrocuteerd: één schok en ze waren bewusteloos. Koeien met het slachtpistool: idem dito. Schapen werden destijds zonder verdoving gekeeld. Dat is nu veranderd. Als jong gehuwde hield ik nog konijnen en kippen die ikzelf slachtte. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een bebloede varkenskop leggen op een privé oprit waar even later moeder de vrouw en de kindjes moeten passeren op weg naar school. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 juli 2014 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ge moet er iets voor over hebben, voor de goede zaak. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zich halal of niet-halal maakt me niet zo uit , maar ....
ik wil NIET dat het wordt opgedrongen !!!! Wie halal wil , mij best !! Wie niet-halal wil , mij best !! Ik ga naar de winkel , ik wil kopen wat ik wil !!!! En ja , ik eet heel graag spek , ook kebap !! Wie er niet mee kan leven dat niet-halal tussen halal ligt , start een eigen full-halal winkel , vwala !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen ik dat in de gazet las, las ik eerst "Moslims kopen haatpakket liever in buurtwinkel".
![]() |
#96 |
|
![]() Als ge ze eerst de kop afkapt zijn ze inderdaad verdoofd, ja.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite hebben wij hier altijd al "verdoofd" geslacht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop eens met de mensen sprookjes wijs te maken. Uw opzet is misdadig en zaait haat! Laatst gewijzigd door Leve B weg met VL : 6 juli 2014 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Er was eens een koninkrijk...
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|