![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doet ge natuurlijk niet door ze te ondermijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() In ieder geval heb je zelf niet de garantie dat al je vlees die je zelf opeet pijnloos geslacht werd. Ooit al eens een slachthuis aan de binnenkant gezien?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische wet schrijft voor dat dieren dienen verdoofd te worden alvorens te worden geslacht, en wel door professionnals, en dus niet door occulte islamitische "hogepriesters".
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 26 juli 2015 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar hebben we controlediensten voor. Bent u voor het afschaffen van de slachtwetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Voor mijn part mag op termijn overal waar er voldoende plantaardige alternatieven zijn het slachten zelf worden verboden. Alleen in streken waar de grond te arm of het klimaat te onherbergzaam is voor plantaardige landbouw zou het nog mogen onder strikte voorwaarden. Vlees is op de meeste plaatsen een lukseprodukt.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 26 juli 2015 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, op het CGKR noemen ze dat tendensonderneming. Ze vergelijken met een katholiek ziekenhuis, (die wèl verplicht is om niet katholieken aan te werven) wat ik niet begreep, gezien ik toch duidelijk over "halal" slagers sprak.
Mijn vraag: Citaat:
Dit was het antwoord dat ik ontving: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 juli 2015 om 20:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Klik voor grotere afbeelding ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlees is vlees , maar het doelbewust doordrammen ,
en de politiekers & knuffels hun wil , is shit !!!! Zij hebben het dan ook bij het verkeerde eind !!!! Als andere het recht krijgen halal te eten , ok , maar .... dan wil ik mijn vorm van eten , punt aan de lijn !!!! Vinden sommige dat dan morbide / zonde of hoe ook , gelieve in uw eigen schijtpot te neuzen , aub !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het feit is dat men met halalvlees (net zoals bij de hoofddoek) provoceert voor een religie die aanzet tot haat en geweld. Dat kan niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel is een onzinnige stelling. Een evenwichtig dieet met vlees, vis, groenten en fruit is het beste. Geen vlees eten is zoals geen fruit eten. Je doet je lichaam tekort.
En er is misschien nog heel wat werk te doen voor dierenwelzijn, maar in het westen is de trend al vele jaren in de goeie richting. Hallal keert die evolutie brutaal om naar donkere tijden waar religieuze regels alles overheersen, dierenrechten zowel als mensenrechten. Het is waanzin dat men dat hier toestaat, maar helaas... En te veel mensen, politiekers en mensen als doomy, hangen hun agendawagonnetje aan de islamtrein, blind voor het feit dat ze daarmee de tak afzagen waar ze zelf opzitten.
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En raar maar waar : er bestaan wel degelijk vegetarische en ekologisch bewuste moslims : http://www.greenprophet.com/2010/12/...etarians-meet/ http://www.huffingtonpost.ca/anila-m...b_3124110.html https://www.facebook.com/pages/Veget...&tab=page_info
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 27 juli 2015 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Maar het is humaner een eenjarige in de prime te pakken dan ZE een trage dood tegemoet laten gaan.
Een tomaat niet plukken kan de plant schaden. Dus is beetje nonsens he. ![]() Planten gevoelens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wel...telkens ik een tomaat pluk zeg ik tegen de plant dat ik de zaadjes verder weg ga verspreiden, je moest eens zien hoe gelukkig ze is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge leest hier in het algemeen nogal wat zever maar de laatste tijd is het precies een virale infectie geworden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom dat ik hem in zijn eigen topic wil laten uitrazen, zonder de topic over de halalslacht teveel te laten bezoedelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Burger
|
![]() Ik ben tegen halal-vlees in België (en de rest van Europa) maar laat ze gerust kilo's ervan fretten in Afrika en Azië. Dat is ons probleem niet.
Dat het in ons alnd getolereerd wordt is het walgelijke van het verhaal.