![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat die rekening gaan houden met rechten die jij hebt opgebouwd in een staat en systeem dat zij juist haten en hebben verdreven. En de Belgische overheid kan je pensioen dan niet meer betalen, want die is verslagen en heeft opgehouden te bestaan. Maar je laat hier dus duidelijk zien hoe weinig besef men heeft over wat de gevolgen zouden zijn als Europa in een oorlog verwikkeld raakt en deze zou verliezen. Besef dat je in die situatie zelfs niet eens meer kan rekenen op je spaargeld of aandelen, want dat vermogen zal verdwijnen zonder dat iemand er iets aan kan veranderen. Je moet ook beseffen, dat in geval van een oorlog met IS of Rusland, deze zelfs geen rekening gaan houden met de neutraliteit van Zwitserland, maar ook dat land zullen aanvallen en bezetten, om daarna alles wat ze in de banken vinden aan te slagen en te beschouwen als hun eigendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() De Kerguellen.
Leuke plek, weinig mensen, ver van alles. Wel een beetje veel tocht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 3 september 2014 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
pfff, daar geraak ik niet binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun zicht gaat achteruit, ze hebben vaak reuma, verliezen vaak de controle over hun spieren, hun gehoor gaat achteruit en hun inschattingsvermogen gaat achteruit. Laat ze het dus maar bij Jeu de boule houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
het doordenkertje : de homo sapiens is eigenlijk in wezen een migrerende soort...
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() In tijden van oorlog wordt het VK een groot strafkamp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Da's zever in pakskes. Mijn nicht, een verpleegster kraamzorg, is daar kunnen binnenraken en heeft er voor een jaar mogen verblijven. Ze moest enkel een aantal testen en proeven ondergaan en that's it. En zij is niet zoveel ouder dan ik, noch komt zij uit een stinkend rijke familie, dus vergeet die berg geld maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog niet... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze terug geschikt volk genoeg hebben en haar dus niet mee nodig hebben, wordt ze op het eerste vliegtuig terug naar Europa gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het stikt hier van de paranoïde gekken heb ik de indruk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik reken zelfs feitelijk niet op een pensioen en als er nog pensioen is, dan reken ik erop dat het zo weinig gaat zijn dat het feitelijk niks meer uitmaakt of je dat nog krijgt of niet. Ik beschik over een woning die mijn eigendom is en die ik nog kan verhuren. En voor het overige zorg ik wel voor mijn eigen beleggingen/spaargeld. Met beide kan ik ginder een normaal leven leiden. En als zelfs dat niet lukt, dan trek ik ginder mijn plan wel. De paranoïden zullen het hier wel allemaal uitvechten met de Russen ![]() Overigens speelt het in het idiote geval van een oorlog al helemaal geen rol wat er van inkomsten zijn of niet. Maar jullie mogen hier van mij allemaal blijven zenne. Ik lig daar niet van wakker. Laatst gewijzigd door non-conformist : 3 september 2014 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zit er bovendien geen zak mee in. Zoals ik hiervoor al aangegeven heb, maar hier blijven doe ik in geen geval. |
|
![]() |
![]() |