![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in Roeselare, waar het stadsbestuur onlangs - op vraag van de middenstand zelf - nog enkele straten verkeersvrij heeft gemaakt. Hier bij ons, in Waregem, hebben we de winkelboulevard. Verkeersvrij en heel goed draaiend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zijn de feiten, die horen bij het fenomeen 'dienstroosters opstellen'. Maar daar snappen de openbaarvervoerhaters uiteraard niks van want hun leefwereldje is beperkt tot de deuren van hun auto, en de begrenzing van hun parkeerplaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen ik dat voor het eerst hoorde, moest ik ook lachen. Mijn grootmoeder is niet zo computervaardig dus zou ze wellicht niet weten hoe de online routeplanner van de Lijn werkte. Toen ik de gegevens daar intypte en haar voorgestelde route inderdaad zo omslachtig bleek te zijn, werd die lach toch maar zuurtjes.
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En als ik een huis heb, gekocht met een lening, dan ga ik niet kunnen verhuizen vooraleer die lening is afbetaald.....al of niet met een 'boete' bij een voortijdige aflossing...... En voor sommigen is familie in de omgeving nu eenmaal wèl belangrijk.....stom, hé..... ![]()
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast moeten alle onrendable lijnen afgeschaft worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En parkeerplaats? als je er nog een vindt, zeker.
![]() |
![]() |