![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aan uw platte avatar te zien is dat ook niet meer dan normaal. |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
N-VA heeft inderdaad niets te moeten maar ze kunnen hun radiostilte over hun inactiviteit bij de federale regeringsformatie niet aanhouden. Het lijkt alsof men de realiteit van de verkiezingsuitslag is vergeten. N-VA heeft één zetel meer binnengehaald dan CD&V en Open VLD tezamen. Het wordt hoog tijd dat Bart De Wever zijn bakkes opendoet aangaande de komende federale regering.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Guido007 ?
|
|
|
|
|
#86 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Minister-President
|
Ja, confederalisme op korte termijn en onafhankelijkheid op lange termijn. Zo heeft N-VA het toch steeds verkondigd?
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja. Si. Yes.
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als Dewever premier wordt, zal het einde van la belgique nog heviger uitgeschreeuwd worden door alle belgicisten. Deze chaos moet vermeden worden, want dient tot niets. Als hij het niet wordt, zal de doodsreutel gewoon wat langer duren, want la belgique zal blijven verder verdampen.
|
|
|
|
#90 |
|
Banneling
|
Ja veel beloven en dan weer verder beroven , verandering voor verbetering , toch niet in West Vlaanderen ? platte belastingen echt triestig ik ben ontgoocheld , Dan staan roepen we zijn een familiepartij ? de 2 meeste familiepartijen Cd&V en NVA hebt zo de indruk gebruikt te zijn voor de verbetering in de toekomst zeg als dit niet doorzichtig is ...verbetering in de toekomst is een grote fabeltjeskrant , t'is gewoon den enen put blijven vullen met den anderen uit de werk mens zijn zakken Mooi ingekleed .
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Overigens, wel geweldig om een partijslaafje van de N-VA tegen mij "uw communautaire dada" te zien zeggen. Ik mag dus opmerken dat communautaire "dada" alvast niet van N-VA is. Ik zou haast denken dat ge ene van de BUB zijt |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En niks noegabollen Vlaamse autonomie. |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toon me die regering.
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Peeters for president was ook al een zekerheid, daarom wilden de tjeven zo gretig mee doen. De Franstaligen heethoofden zaten echt te wachten om hem eens vierkant uit te lachen en zie waar ze zelf beland zijn. Laat dit land eerst eens terug op adem komen en laat ons dan oordelen.
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
Wat ik zie...
Degenen die lachten met NVA en BDW , lachen steeds groener. En de onheilsvoorspellingen worden steeds luider. Frustratie? |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Een congres eind januari waar De Wever zelf gesproken heeft over confederalisme 4 maand voor de verkiezing is dus geen campagne?Allez we leren nog elke dag bij.
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U scherts toch hoop ik ? Zoals ik het nu zie gebeuren gaan ze de burgers harder aanpakken dan ooit. |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat wilt ge nog meer overbrengen naar de gewesten en gemeenschappen ? Het is daarover waar het gaat (en ook wel over het geld dat hiervoor moet betaalt worden). Maar in elk geval ligt een verdere evolutie van dit proces volledig stil. Als ge het mij vraagt was het dit of de chaos (in zoverre we nu sowieso al niet in de chaos zitten). |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|