![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is toch niet toevallig dat alle problemen met gelovigen, niet met 'gelovigen' zijn, maar gewoon met moslims hier. Maar dat durven inzien, is racistisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben jij niet de man van de perfecte god? Wel, je krijgt van hetzelfde laken een pak. Een aantal mensen nemen misschien voor waar aan dat diezelfde perfecte god richtlijnen heeft uitgevaardigd die ingaan tegen de westerse normen en waarden. Nu zie je zelf tot waar de idiotie van het geloof, en dan nog wel in een perfecte god, kan leiden en lijden.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() argumenteren over sprookjesfiguren ??
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet dus niet echt waar u naar toe wil... Nu ja, voorbeelden zijn altijd welkom (zolang u dit op niveau doet : kom niet af met achterhaalde feiten die eeuwen geleden zijn gebeurd, of met pedofilie dat niets met het geloof te maken heeft, maar enkel met priesters die net zoals een ander individu zeer erge feiten kan plegen. Als een agent pedofilie pleegt, doet hij dat dan vanuit zijn ambt 'agent', nee, hij doet dit als (psychopatisch) individu) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Natuurlijk!
Let wel op : God is geen sprookjesfiguur, maar een mythisch figuur (voor mij blijft hij natuurlijk een religieus figuur, maar als u niet in hem gelooft, wees dan correct en zeg : mythisch) Het zijn geen sprookjesfiguren, noch mythische. Het feit dat meer dan een miljard mensen zijn bestaan niet als nonsens erkend, maakt dat een discussie wel mogelijk is, en u dit niet mag afhandelen als 'sprookje'. (Als u zich daarmee een tevreden man noemt : doe gerust, maar ikzelf zou niet met de schijn kunnen leven van een discussie denken te gewonnen hebben.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nog Even Zeggen Dat Dit Hier Niet Over Religie Maar Over Racisme Gaat !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom gaat men sommige allochtonen als 2de rangs burgers ervaren en anderen niet? Doen alsof we blind, doof en stom zijn helpt niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan schrijf ik nog "misschien"! Het zou ook de andere richting kunnen uitgaan, met een "kalifaat" of zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een normale menselijke reactie! Je kunt dat dan verder doortrekken naar je eigen straat, dorp, land en landgenoten voor je aan "vreemdelingen" begint! Niets te maken met kleur en godsdienst. Maar hun gedrag en levenshouding kan nog een, meestal negatief, tandje bij steken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen zijn "dankbaar" en passen zich aan aan onze maatschappij, anderen schrapen alles bij elkaar dat er voor hen te rapen valt en beschouwen ons als een soort vijanden die moeten bestreden worden, voor racist uitgemaakt, hun eigen onaanvaardbare praktijken opdringen zoals offerfeest, halal, hoofddoekjes enz in naam van een"godsdienst" die naam niet waardig en zogezegd gebaseerd op een karavaanrover en massamoordenaar uit de 7de eeuw... Dergelijke lieden "met liefde" tegemoet komen en een mes in je rug krijgen? Neen, dank U! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb meer respect voor de meeste honden dan voor sommige "mensen", en daar kunnen ook autochtonen tussen zitten uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen god, ,nooit geweest , zal nooit zijn! Er zijn wel mensen die dat begrip hebben uitgevonden, eeuwen geleden, en dat als handpop gebruiken om hun eigen grillen en willetjes aan een ander op te dringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Nog even nalezen dan.
Ik heb het niet over uw geloof, ik heb het over 'geloof' en wat dat allemaal kan teweeg brengen.
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Maar daar heb ik het ook over!
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik begrijp dat, want zij doen dit omdat atheïsme hun 'aannemelijk' lijkt. Zo lijkt mij ook het Katholicisme 'aannemelijk'. En ook net zoals u is dat slechts een overtuiging die men hoogstens met eigen bevindingen kan 'verduidelijken', maar nooit met argumenten zal kunnen staven. Maar goed ---> racisme !! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |