![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn motards suicidaal | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik heb geen zoon , wel 3 dochters , die willen geen Marokkaan maar een prins .
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, omdat U denkt dat een motorrijder een zelfmoordwens heeft, dan is dat gewoon een feit.
Ik heb slecht nieuws voor U. Noch mijn vrouw, noch ik hebben een doodswens. En ja, we weten dat er meer risico verbonden is aan motorrijden vergeleken met andere transportvormen. We vinden dat risico niet opwegen tegen de voordelen. Als U alles perfect veilig wil doen, kruip dan in een glazen kastje, en adem alleen gesterliseerde lucht in die door een zware Hepa 1000 filter is getrokken.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2014 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom laat je je kind in een clio rijden als er ook hummers bestaan ? Zuurpruimen zijn minder gelukkig dan levensgenieters , waarom wil je een lang zuurpruimleven ? Hummers kunnen niet op tegen leopard-tanks . En daar wil ons leger graag vanaf . Tip ; koop je zoon een tank . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet alle motorijders rijden te snel , wel de meeste , komen ze nog een showke geven op hun achterwiel ook . Dan zijn de reacties , ik rij wel veilig , het is voor sneller uit de file te geraken wat ik betwijfel , als je tussen 2 mastodonten van vrachtwagens moet laveren is het dus wel gevaarlijk , ten andere in mijn regio zijn nauwelijks files en toch wemelt het van hardrijdende moto's . Whatever , de motofans zullen blijven beweren dat er geen krankzinnige risico's gebonden zijn aan dat rijden , tant pis .
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of kan u een krankzinnig risico kwantificeren?
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ooit eens een motard geplakt zien zitten tussen 2 vrachtwagens , heeft die nog geluk dat hij leeft . Als u nog nooit een ongeluk heeft gehad tijdens filerijden wat ik betwijfel heeft u geluk gehad , net zoals een zatlap die 100 keer zat rijdt en geen ongeluk heeft gehad , die rijdt niet veilig die heeft geluk gehad . Motards in de files rijden spiegels af , daar komt discussie van , nog langere files . Maakt een automobilist of motard een stuurfout dan valt de motard geheid , nog ergere discussie , nog ergere file . Ooit heb ik er in zo'n situatie 2 op de vuist zien gaan , kwam er nog politie bij , nog nooit zo'n file gezien . Er rijden trouwens meer moto's op het platteland dan in verstedelijkte gebieden , filerijden is nooit dé reden waarom ze een moto kopen . De waarheid heeft een donker kantje , ride hard , die free .
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Motards zijn weggebruikers zoals een ander. Verkeersregels dienen door iedereen te worden gerespecteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() motards zijn s avonds vooral een pak vroeger thuis dan al die automobilisten die nog in de file staan.
denk toch dat dit de belangrijkste reden is waarom zij voor de motor kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Belangrijker: motards zijn zich bewust van hun relatief hogere kwetsbaarheid en passen hun rijgedrag veelal aan dat besef aan, enkele idioten niet te na gesproken.
Laatst gewijzigd door babel : 10 oktober 2014 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, welk is dan de hoofdreden waarom een motard met zijn machine tussen de spits laveerd?
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas zitten er meer idioten in blikken dozen en denken ze dat wereld aan hun voeten ligt.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is uw Neen wel een beetje verkeerd interpreteerbaar.
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En filerijden is niet de reden om een moto te kopen , rij eens in de randstad of in landelijke gebieden , je ziet ze meest op de laatste plaats waar ze door kunnen vlammen . Tegen een boom of paal .
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of je wurmt erdoor met levensrisico .
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ook prinsen van Manchester City bestaan , Vince The Prince bijvoorbeeld ( Kompany ) , maar die heeft Congolese roots , vanavond in actie tegen Andorra .
Die mag een dochter van mij huwen mits deling van het inkomen .
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |