![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drugs nemen is een "victimless crime". (tenzij jezelf natuurlijk maar je bent vrij om het kieken uit te hangen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen van allen graag, behalve dat pintje als ze er niet te vroeg aan beginnen. Tenminste voor die joint, beseffen ze dat ze er flink wat last mee kunnen krijgen. Dat vind ik dan toch iets positiefs. Dat is een element van volksgezondheid. Verder mag jij op je kop gaan staan, maar ik gebruik mijn vrijheid om te denken en te zeggen dat rokers en drugsgebruikers loosers zijn. Even grote loosers als overmatige alcoholgebruikers of chauffeurs die dronken rijden. De moogt mij inconsequent noemen omwille van dat verschil tussen alcohol en die andere drugs, want dat kan mij niet ene kloot schelen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over volwassenen. Als volwassenen "gevaar lopen" om vrij te beslissen om slechte dingen voor zichzelf te doen, vind ik dat zij het volste recht moeten hebben om zich aan dat gevaar bloot te stellen. Uw kinderen "lopen ook gevaar" om "verkeerde" politieke ideeën op te doen, om verkeerde kennis van de economie op te doen en zichzelf daarmee veel schade te berokkenen, om "het verkeerde beroep" aan te leren omdat de lobby groep in kwestie daar propaganda over maakt, om de verkeerde religie op te doen en weet ik veel... Laatst gewijzigd door patrickve : 20 oktober 2014 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan toch te vroeg begonnen met pintjes drinken waarschijnlijk .....maar dat kan mij niet ene kloot schelen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 oktober 2014 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezeik.....wij hebben dat in de jaren 70 allemaal gedaan ...we rookten onze Belga..we dronken onze stella ....en we lurkten aan een joint.Ik kan me niet herinneren dat we werden betutteld.Ik kan me ook niet herinneren dat er ook maar één keer een ouder in onze jeugdcub is ''durven'' komen
![]() En zie.....nu rijden er daarvan veel met hun velo den Tourmalet op ..zijn ze volleybaltrainers of lopen de 20 km van Brussel.Zijn ze lid van allerhande verenigingen hebben een goede baan een huis en een tuin of genieten van hun pensioen al dan niet in het Buitenland....het zijn op een paar uitzonderingen na allemaal normale mensen geworden met normale leuke kinderen....... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 oktober 2014 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) 16 lijkt mij vroeg genoeg 3) nobody cares. het is zoals met drugs: het is niet omdat je het af en toe doet, je een gewetenloze junk bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van een paar alle macht weg te geven voor paar jaar. NVA noch SpA heeft te kiezen over zulke dingen. Laat het volk haar stem uitbrengen in een stemhokje. De verlaging van leeftijd in seksuele maturiteit is er gekomen omdat criminele opvangcentra 14 jarigen meisjes en jongens niet gescheiden kan houden. Laten we minderjarigen gemengd erop los neuken, de begeleiding meer vrije tijd, begeleiding hoeft niet meer. En later kunnen we ons verdomd afvragen waar alles in godsnaam naartoe gaat.... Welke signalen krijgen wij hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De holocaust zal er niets tegen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgend jaar gaan we nog genoeg over de holocaust horen.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() De cijfers van de holocaust zijn aangepast(?) en die van Irak liggen hoger.
Op een dikke 10 jaar tijd zijn er miljoenen Irakezen vermoord, wezen gemaakt, ... Dat dat zijn impact heeft gehad moet ik je niet meer duidelijk maken. Maar hoe men met die informatie omgaat is niemand dezer dagen volledig duidelijk. Bijna meer dan de helft is intussen duidelijk en men zal niet vredelievend terugkijken naar leiders die zich lieten duwen door banieren. België zit er zo diep in en wij laten ons telkermale zo hard vangen. NVA kiezers: gaan jullie nog toegeven dat dit niet is waarvoor jullie stemde? Of zijn jullie nu echt blij met wetten die op een vingerknip te veranderen zijn? Dat confederalisme? Mag deze koning niet de laatste koning zijn??? Fuck dat gedoogbeleid! Fuck dat seksgedoe. We zitten met een islamitische staat, er gaan MILJOENEN vluchtelingen Europa bereiken, er zijn geen jobs, alles verdwijnt en politici lopen steeds sjieker gekleed, de overheidswagens worden steeds duurder, de rijkdom pocht met hun uit de hand gelopen kapitalisme en de alleenstaande springt er de gebouwen vanaf. Waar zijn we in godsnaam mee bezig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neem daarbij dat de druggebruiker zelf 100% moet instaan voor de schade die hij bij zichzelf aanricht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je nog een fatsoenlijk leven wil leiden kan je beter afzien van je pensioen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, ik stelde dat ook. Ik ben voor een verbod op druggebruik achter het stuur en zo. Maar niet voor een verbod op drugs of hun gebruik zelf. Als druggebruiker sta je natuurlijk wel in voor alle schade (potentieel = risico of reeel = ongeluk) die je aan anderen veroorzaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, seffens gaan we weer discusieren of Fukushima nu al een of nul kankerdoden tot gevolg heeft gehad. Wees maar zeker dat het aantal doden ten gevolge van drugs een paar decaden hoger is, dan dit ten gevolge van bvb. kernenergie.
|
![]() |
![]() |