Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2014, 21:35   #81
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Deksel op mijn neus gekregen ? Waar haal je dat ?
Ik kan lezen.

Citaat:
Het is toch niet omdat gij dat zo beschouwd dat het ook klopt.
BeschouwT.
Citaat:
Sommigen lichtgevoeligen halen er een heleboel bij deze discussie bij dat er niets mee te maken heeft. Ze schijnen homo's te aanbidden en springen onmiddellijk in de bres om hen te verdedigen, terwijl ik zelfs nog geen begin had gemaakt om een homo te beledigen. Ik vind het een heel zielige bedoening.
Ik heb je helemaal nooit ervan beschuldigd dat je homo's aanviel. Ik heb je droog gepakt op het exacte punt dat je dacht te hebben, namelijk dat die man God bedankte, en dat kon volgens jou niet, want de christelijke God, die kon niet tegen homo's, hij kende volgens jou dus zijn eigen godsdienst niet. Je bleek er totaal geen idee van te hebben dat er meerdere stromingen bestaan dan het katholicisme (dat je meerdere keren in deze draad met christendom verwarde), en dat er wel degelijk een heleboel daarvan homo's gewoon aanvaarden, en homoseksualiteit niet als een zonde zien.

Je punt is daarmee per definitie gewoon compleet achterhaald.

Trouwens best wel schandalig dat je kennelijk nog nooit van de schisma's gehoord had, en daadwerkelijk dacht dat er maar één christelijke kerk was. Da's volgens mij leerstof van de lagere school...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 21:51   #82
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt Demper. Dus in feite zegt die CEO dat hij fier is op zijn handicap. Misschien wenst hij dat de hele wereld die handicap heeft. Ik herhaal het, hij is dom om zoiets te zeggen. Niet meer of minder wou ik zeggen. Al die commotie van die homo aanhangers hier kan ik missen als kiespijn.
aldus de mentaal gehandicapte...
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 22:10   #83
Stoute Jos
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft. En verdient nog ook, want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141...dccf7f64608899
En dan?
Weet U hoeveel van die kasten ik heb staan?
Stoute Jos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 22:16   #84
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klopt Demper. Dus in feite zegt die CEO dat hij fier is op zijn handicap. Misschien wenst hij dat de hele wereld die handicap heeft. Ik herhaal het, hij is dom om zoiets te zeggen. Niet meer of minder wou ik zeggen. Al die commotie van die homo aanhangers hier kan ik missen als kiespijn.
Natuurlijk is homofilie geen handicap, enkel domoren beweren zo iets, omdat ze op één of andere manier toch hun haat of angst voor homo's willen ventileren.
Evenmin wenst iemand die fier is op wie of wat hij is, dat de hele wereld verandert in homo's, juist dit soort hystherische( en hilarische) reacties laten die angst en haat zien, en indien u geen reacties wenst, had u geen discussie moeten openen.

Domheid kan wel een handicap zijn, maar daarom denk ik nog niet dat u wenst dat de hele wereld dom is, of misschien wenst u dat toch? Want uw mening is alles behalve intelligent te noemen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 22:20   #85
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deksel op mijn neus gekregen ? Waar haal je dat ? Het is toch niet omdat gij dat zo beschouwd dat het ook klopt. Sommigen lichtgevoeligen halen er een heleboel bij deze discussie bij dat er niets mee te maken heeft. Ze schijnen homo's te aanbidden en springen onmiddellijk in de bres om hen te verdedigen, terwijl ik zelfs nog geen begin had gemaakt om een homo te beledigen. Ik vind het een heel zielige bedoening.
Opkomen tegen domme, achterhaalde, van haat getuigende meningen zoals deze van u heeft niets met aanbidding van homo's te maken.
U heeft het wel over hypocrieten, ketters en ziet geen probleem in fatwa's, maar u heeft geen begin gemaakt met het beledigen van homo's?
Wel dus, maar behalve een lokale hofnar gaat niemand mee in uw absurde redeneringen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 23:07   #86
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Homofielen moeten zich meer bezighouden met de echte problemen van hun gemeenschap.

En niet blijven fixeren op anale penetratie.

HIV is daar een groot probleem.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 00:38   #87
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Opkomen tegen domme, achterhaalde, van haat getuigende meningen zoals deze van u heeft niets met aanbidding van homo's te maken.
Gij moet nu eens uwe mond houden, want ge gedraagt u heel hypocriet in deze draad en ge blijft maar koppig afwijken van het hoofdonderwerp dat ik gepost heb
Citaat:
U heeft het wel over hypocrieten
Klopt: uzelf dan.
Citaat:
Ziet geen probleem in fatwa's
Juist wel. Hoe blind kunt ge nu zijn en de zaken maar altijd te verdraaien om koste wat koste uw gelijk te halen? Ik heb gezegd dat moslims misschien wel eens een fatwa zouden kunnen uitspreken. Leer eens lezen meid, en gedraag u niet als een klein kind omdat ge niet kunt discussieren en de zaken op een volwassen manier trachten te begrijpen. En ik ben trouwens geen moslim.
Citaat:
U heeft geen begin gemaakt met het beledigen van homo's?
Absoluut niet. Als gij dat eruit haalt ziet ge spoken en zaken die ik nooit gezegd heb

Als mensen in mijn redeneringen niet meegaan is dat hun zaak en heb er al ws individueel op geantwoord.

En dan dit nog eens

Citaat:
Opkomen tegen domme, achterhaalde, van haat getuigende meningen
Hoe staat ons madam tegenover moslims en multikulturele mensen ? Vredelievender in haar meningen tegenover moslims en andere multikulturele mensen bestaat er in dit forum zeker niet ? Moet ik soms eens een paar postjes aanhalen hoe breeddenkend en vol liefde dat ge tegenover die groepen staat ? Ik denk dat 100 bladzijden hier niet genoeg zijn. Het punt is dat ge mij dit laatste gerust moogt verwijten. Dat ga ik dan ook niet ontkennen. Maar dat ge hier de hypocriet komt uithangen en over haat en achterhaald begint te roepen als het over uw homovriendjes gaat, terwijl ik hen in deze draad alleen maar in uw gedachten beledig, is wel het toppunt !!!! Ge barst namelijk zelf van haat en onbegrip tegenover moslims en multicul. Kom dan hier aub niet de verontwaardigde uithangen ! Is het nu nog altijd niet duidelijk ?

DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 00:50   #88
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ik heb je helemaal nooit ervan beschuldigd dat je homo's aanviel.
Dat noteer ik dan alvst. Maar kijk dan eens naar alice haar mening hierover tegen mij. Zij is er vast van overtuigd dat ik die groep beledig.

Citaat:
Ik heb je droog gepakt op het exacte punt dat je dacht te hebben, namelijk dat die man God bedankte, en dat kon volgens jou niet, want de christelijke God, die kon niet tegen homo's, hij kende volgens jou dus zijn eigen godsdienst niet. Je bleek er totaal geen idee van te hebben dat er meerdere stromingen bestaan dan het katholicisme (dat je meerdere keren in deze draad met christendom verwarde), en dat er wel degelijk een heleboel daarvan homo's gewoon aanvaarden, en homoseksualiteit niet als een zonde zien.

Je punt is daarmee per definitie gewoon compleet achterhaald.

Trouwens best wel schandalig dat je kennelijk nog nooit van de schisma's gehoord had, en daadwerkelijk dacht dat er maar één christelijke kerk was. Da's volgens mij leerstof van de lagere school...
Goed dan gaat het er dus over dat er een enorm aantal verschillende versies van de christelijke leer bestaan. Ik ben daar niet van overtuigd en denk ook niet dat het er zoveel zijn als je beweert. Mijn mening was dat hij de originele christelijke leer bedoelde toen hij over een God sprak. Dat er versies waren die homofilie accepteerden wist ik niet. En eerlijk gezegd zoals de paus het verkondigt denk ik niet dat er mensen zijn die weten dat er versies bestaan die homofilie accepteren. Dus misschien achterhaald maar zeker niet algemeen geweten.
Oud 4 november 2014, 01:00   #89
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Da's dan toch wel heel erg vreemd...

De ene kristelijke sekte meent dat god wel homo's accepteert, de andere weer niet ... 't zou toch gaan om dezelfde god, of verzinnen ze ter plekke ene die meegaat met de waan v/d dag?

Nja, elk diertje z'n pleziertje, maar blijft gewoon absurd!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 01:09   #90
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat noteer ik dan alvst. Maar kijk dan eens naar alice haar mening hierover tegen mij. Zij is er vast van overtuigd dat ik die groep beledig.

Goed dan gaat het er dus over dat er een enorm aantal verschillende versies van de christelijke leer bestaan. Ik ben daar niet van overtuigd en denk ook niet dat het er zoveel zijn als je beweert. Mijn mening was dat hij de originele christelijke leer bedoelde toen hij over een God sprak. Dat er versies waren die homofilie accepteerden wist ik niet. En eerlijk gezegd zoals de paus het verkondigt denk ik niet dat er mensen zijn die weten dat er versies bestaan die homofilie accepteren. Dus misschien achterhaald maar zeker niet algemeen geweten.
Prof_eet je moet ook niet vergeten dat ze in Amerika nu eenmaal God er te pas en te onpas bij halen, en je wat je die Amerikanen hoort uitkramen soms gewoon met een korrel zout dient te nemen, progressief en pro homo voor de dag komen is daar nu eenmaal in de mode als je democrat getint bent, ik zou er niet al te ingewikkelde dingen en/of conspiraties achter zoeken, en al zeker niet de islam etc.

God bless America
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 01:26   #91
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden.
Met de nMP bieden ze toch een serieus strakke prijs/kwaliteitsverhouding aan. Zeker als je voor de dual d700 gaat, hoe ze dat voor mekaar hebben gekregen, geen idee maar killer deal (waarschijnlijk iemand high up bij AMD in de kont geneukt).

Ik heb in elk geval nog geen enkele goedkopere optie gevonden in die performance range (en dan denk ik bijvoorbeeld aan de HP z reeks of Boxx), maar ja, ik gebruik ook niet 3 keer en in 1 zin
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 03:53   #92
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
gay bashen
Kut gelul.
Oud 4 november 2014, 04:26   #93
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Da's dan toch wel heel erg vreemd...

De ene kristelijke sekte meent dat god wel homo's accepteert, de andere weer niet ... 't zou toch gaan om dezelfde god, of verzinnen ze ter plekke ene die meegaat met de waan v/d dag?

Nja, elk diertje z'n pleziertje, maar blijft gewoon absurd!
Ge hebt gelijk, het is vreemd en absurd. Maar ik had het dus in feite over de meest gangbare christelijke leer door de Paus vertegenwoordigd. En die zijn zonder twijfel gekant tegen homofilie. Ik nam dus aan dat de CEO het over die leer had. Maar we kunnen er over blijven discussieren in feite...
Oud 4 november 2014, 04:36   #94
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Prof_eet je moet ook niet vergeten dat ze in Amerika nu eenmaal God er te pas en te onpas bij halen, en je wat je die Amerikanen hoort uitkramen soms gewoon met een korrel zout dient te nemen, progressief en pro homo voor de dag komen is daar nu eenmaal in de mode als je democrat getint bent, ik zou er niet al te ingewikkelde dingen en/of conspiraties achter zoeken, en al zeker niet de islam etc.

God bless America
Klopt, wel ja, maar zover wou ik het nu ook niet zoeken. Blijkt dat er hier al meer en zeker in deze draad homofilie fans zitten en als ik alice hoor krijsen en wild tekeer gaan omdat ze vermoed dat ik een homo beledig, dan begin ik mijn twijfels te hebben over haar verstand. Haar mening over moslims hier op het forum druipt van haat, onbegrip en onverdraagzaamheid, althans zeker volgens anderen hier op het forum, en waarvan er hier een groot aantal in deze draad aanwezig zijn en dat misschien ook maar eens moeten toegeven als ze eerlijk zijn. Maar oh wee als er naar een homo gewezen word !!
Oud 4 november 2014, 04:40   #95
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Met de nMP bieden ze toch een serieus strakke prijs/kwaliteitsverhouding aan. Zeker als je voor de dual d700 gaat, hoe ze dat voor mekaar hebben gekregen, geen idee maar killer deal (waarschijnlijk iemand high up bij AMD in de kont geneukt).

Ik heb in elk geval nog geen enkele goedkopere optie gevonden in die performance range (en dan denk ik bijvoorbeeld aan de HP z reeks of Boxx), maar ja, ik gebruik ook niet 3 keer en in 1 zin
We zijn aan het afdwalen, maar ik heb een meer dan grondige hekel aan Apple, wegens hun betweterij. Al ooit eens een apple winkel binnen gestapt ? Je gelooft niet wat je meemaakt. Het moet allemaal en altijd zijn zoals zij het zeggen en zij het willen. We kunnen daar eens in een andere draad over en weer over discussieren.
Oud 4 november 2014, 04:54   #96
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is homofilie geen handicap, enkel domoren beweren zo iets, omdat ze op één of andere manier toch hun haat of angst voor homo's willen ventileren.
Gehoord Demper ? Tante alice vind u een domoor omdat ge hebt durven zeggen dat homofilie een handicap is. Een beetje verder vind ze dat domheid een handicap is. Ze is homofilie al aan het verwarren met domheid.
Citaat:
Evenmin wenst iemand die fier is op wie of wat hij is, dat de hele wereld verandert in homo's
Dat is dus weer iets dat ge er bij fantaseert, en is niet door mij en door niemand beweerd. Ge redeneert nog dommer dan een baby.
Citaat:
Juist dit soort hystherische (en hilarische) reacties
Het zijn wel uw infantiele, hystherische (en hilarische) reacties.
Citaat:
en indien u geen reacties wenst, had u geen discussie moeten openen.
Ik vraag normale reacties en zeker geen reacties als die van u die er verdorie van alles zitten bij te halen, tot op het hysterische af. Grow up.
Citaat:
Domheid kan wel een handicap zijn, maar daarom denk ik nog niet dat u wenst dat de hele wereld dom is, of misschien wenst u dat toch? Want uw mening is alles behalve intelligent te noemen.
Halen we er nu al intelligentie bij ? Ge zijt door het dolle heen aan het draaien en staat met uw gezicht tegen de muur. Ge kunt geen kanten op. Ik zit hier niet de politiek correcte uit te hangen zoals gij in deze draad. Maar eens buiten deze draad zijt ge alles behalve politiek correct. Is dat geen hypocrisie ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 november 2014 om 04:56.
Oud 4 november 2014, 04:59   #97
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
aldus de mentaal gehandicapte...
Ge zijt hier nog niet zo lang op het forum. Zorgt dat ge eerst uit uw pampers gewassen zijt vooraleer ge met de grote mensen gaat discussieren.
Oud 4 november 2014, 07:14   #98
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Goed dan gaat het er dus over dat er een enorm aantal verschillende versies van de christelijke leer bestaan. Ik ben daar niet van overtuigd.
Dan heeft discussiëren weinig zin, als je zelf gewone extreem goed gedocumenteerde en belachelijk gemakkelijk te verifiëren feiten niet aanvaardt. Tegen zoveel domheid, en zoveel onwil om iets bij te leren kan ik niet op.

Zoek eens een keer iets op. Google, heb je dat? Want je gebrek aan absolute basiskennis over het christendom is echt schrijnend.

Citaat:
En eerlijk gezegd zoals de paus het verkondigt denk ik niet dat er mensen zijn die weten dat er versies bestaan die homofilie accepteren. Dus misschien achterhaald maar zeker niet algemeen geweten.
De paus? Mijn God, zelfs nu weet je nog steeds niet dat de paus enkel de leider is van de katholieke kerk, en aan al die anderen geen bal te zeggen heeft. Je lijkt zelfs nog altijd niet door te hebben dat 'christelijk' en 'katholiek' niet hetzelfde zijn...

En niet algemeen geweten? Zoals ik al zei, da's verdomme lagere schoolkennis! IEDEREEN, behalve jij dan, weet dat.

Ongelooflijk...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 08:40   #99
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan heeft discussiëren weinig zin, als je zelf gewone extreem goed gedocumenteerde en belachelijk gemakkelijk te verifiëren feiten niet aanvaardt. Tegen zoveel domheid, en zoveel onwil om iets bij te leren kan ik niet op.

Zoek eens een keer iets op. Google, heb je dat? Want je gebrek aan absolute basiskennis over het christendom is echt schrijnend.

De paus? Mijn God, zelfs nu weet je nog steeds niet dat de paus enkel de leider is van de katholieke kerk, en aan al die anderen geen bal te zeggen heeft. Je lijkt zelfs nog altijd niet door te hebben dat 'christelijk' en 'katholiek' niet hetzelfde zijn...

En niet algemeen geweten? Zoals ik al zei, da's verdomme lagere schoolkennis! IEDEREEN, behalve jij dan, weet dat.

Ongelooflijk...
In feite interesseert mij dat niet. Die CEO heeft iets dom gezegd dat door de meerderheid van de katholieken niet aanvaard word. En dat weet ik. De meerderheid van de katholieken zijn zij die naar het woord van de Paus luisteren. Al de rest dat er hier over bij gefantaseerd en geluld word is bijzaak. Als dat door jullie niet zo begrepen word is dat mijn probleem niet. Maar blijven jullie maar gerust keuvelen en napraten. Zo dadelijk gaat er nog iemand de verdwijning van vlucht MH 370 erbij halen en mij ervan beschuldigen dat ik geen respect heb met de nabestaanden.
Oud 4 november 2014, 08:49   #100
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141...dccf7f64608899
Op mijn kantoor heb ik gemerkt dat je veel beter kunt werken als je eenmaal uit de kast gekomen bent. Zelf ben ik nooit in een kast gaan zitten, maar volgens ervaringsdeskundigen is het er heel eng en donker, en ervaar je het als een waar godsgeschenk als je eruit mag.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be