![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Minister-President
|
![]() Ik kan lezen.
Citaat:
Citaat:
Je punt is daarmee per definitie gewoon compleet achterhaald. Trouwens best wel schandalig dat je kennelijk nog nooit van de schisma's gehoord had, en daadwerkelijk dacht dat er maar één christelijke kerk was. Da's volgens mij leerstof van de lagere school... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet U hoeveel van die kasten ik heb staan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin wenst iemand die fier is op wie of wat hij is, dat de hele wereld verandert in homo's, juist dit soort hystherische( en hilarische) reacties laten die angst en haat zien, en indien u geen reacties wenst, had u geen discussie moeten openen. Domheid kan wel een handicap zijn, maar daarom denk ik nog niet dat u wenst dat de hele wereld dom is, of misschien wenst u dat toch? Want uw mening is alles behalve intelligent te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft het wel over hypocrieten, ketters en ziet geen probleem in fatwa's, maar u heeft geen begin gemaakt met het beledigen van homo's? Wel dus, maar behalve een lokale hofnar gaat niemand mee in uw absurde redeneringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homofielen moeten zich meer bezighouden met de echte problemen van hun gemeenschap.
En niet blijven fixeren op anale penetratie. HIV is daar een groot probleem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt: uzelf dan. Juist wel. Hoe blind kunt ge nu zijn en de zaken maar altijd te verdraaien om koste wat koste uw gelijk te halen? Ik heb gezegd dat moslims misschien wel eens een fatwa zouden kunnen uitspreken. Leer eens lezen meid, en gedraag u niet als een klein kind omdat ge niet kunt discussieren en de zaken op een volwassen manier trachten te begrijpen. En ik ben trouwens geen moslim. Citaat:
Als mensen in mijn redeneringen niet meegaan is dat hun zaak en heb er al ws individueel op geantwoord. En dan dit nog eens Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's dan toch wel heel erg vreemd...
De ene kristelijke sekte meent dat god wel homo's accepteert, de andere weer niet ... 't zou toch gaan om dezelfde god, of verzinnen ze ter plekke ene die meegaat met de waan v/d dag? Nja, elk diertje z'n pleziertje, maar blijft gewoon absurd!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() God bless America |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb in elk geval nog geen enkele goedkopere optie gevonden in die performance range (en dan denk ik bijvoorbeeld aan de HP z reeks of Boxx), maar ja, ik gebruik ook niet 3 keer en in 1 zin ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zijn wel uw infantiele, hystherische (en hilarische) reacties. Citaat:
Halen we er nu al intelligentie bij ? Ge zijt door het dolle heen aan het draaien en staat met uw gezicht tegen de muur. Ge kunt geen kanten op. Ik zit hier niet de politiek correcte uit te hangen zoals gij in deze draad. Maar eens buiten deze draad zijt ge alles behalve politiek correct. Is dat geen hypocrisie ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 november 2014 om 04:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoek eens een keer iets op. Google, heb je dat? Want je gebrek aan absolute basiskennis over het christendom is echt schrijnend. Citaat:
En niet algemeen geweten? Zoals ik al zei, da's verdomme lagere schoolkennis! IEDEREEN, behalve jij dan, weet dat. Ongelooflijk... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |